İşyerinde Hikayeler kategorisi, otelde iş başı hikayesini oku.

otelde iş başı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben helin profilimer bakrsınız resmimde var çok sexy bir kızım escortluk yapıyorum bi gün bizim şirket beni ve diğer bi kaç seçilen güzel kızı yurt dışına gönderdiler bi otelde 4 iş adamına hizmet vericekmişiz biz bavulları hazırlayıp benim evin yakınlarında buluştuk bizim araç bizi alıp havaalanına götüedü rusyaya gidicektik benim anlamadığım rusyada o kadar güzellik varken neden biz uçaktan nince söylediler 4 adamda türkmüş neyse biz otele geldik yerleştik falan oraları geçiyorum akşam oldu yemekte aynı masaya oturmamız söylendi adamlar bizi beyenip becerceklermiş işte yemek yedik ben gözüme birini kestirmiştim esmer 30 lu yaşlarda zayıf ve küpeliydi :ED bana göre yakışıklıydı kızlara sordum onlarda onu beyenmişler en yakışıklıları oydu diyerleri hayvan gibiydi neyse :D iş iştir onların bizi seçmeleri gerekiyordu ama ben tabi rahat dururmuyum hemen adama cilve yaptım bu arada adamların adı ayhan bulut can ve yakışıklı olanda alp işte alpte beni beyenmiş zaten beni yanına aldı bayabi içirdiler bizede bana çok sökmez öyle içkiler herneyse ben gecenin yarısında masaya çıkıp soyundum sütyen ve tangayla dans etmye başladım sanırım biraz sarhoştum :Dalp beni kucağına aldı ben bağırıp hala ynamaya çalışıyodum üzerimöe ceketini sardı biz odaya çıktık beni yataga attı ben salak salak sırıtıyodum elip sütyenimi falan çıkarttı göğüslerimin çok güzel olduğunu söyledi siki dimdik olmuştu ben onun pantalonunu çıkarttım sikini avuçlamaya başladım sıktım sıkıncxa fışkırdı boşalmaya başladı gülüştük baya bisonra benim göğüslerimi yalamaya başladı bende o sırada elimi onun göt deliğine sokmaya çalışıyodum doğruldu ve beni kucağına aldı yere attı ah diye bağarınca eliyle ağzımı kapattı sonra deli gibi öpüşmeye başladık artık ikimizde zevkten çıldırmıştık en artık sok diye yalvarıyodum eşşek kadar yarrağını eline alıp oynamaya başladı bende amımı parmaklıyodum aletini soktu o kadarda canım yanmamıştı biraz gitgel yaptı içimde bomba patlamıştı sanki 2 saat boşaldı içime yeter deyince çıkrttı gidip duvara yaslandım gel buraya dedim gelşnce yine öpüşmeye başladık her tarafım ıslanmıştı onu iktirip bacaklarının arasına girdim ve onunini yalamaya bvaşladım yarrağını çekir ağzıma kökledi sokup çıkarmaya başladı nefes alamıyodum ama çok zevkliydi sokup çıkardı ve sonra ağzıma boşaldı biz böyle devam eetik paramı verdi sabah olunca çıkıp gittim bana kartını verdi türkiyeye dönünce yine bi kaç kere kaçamak yaptık adam devamlı müşterim oldu
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sicak

Ben isyerinde yeni cal1smaya baslam1st1m bir gün öfiste sabahlamam1z gerekiyordu asl1nda benim isim dehildi ama benim kalmam1 istedi patron cünkü o isle ugrasan kisi gelmemisti patron baska isyerinden yard1m istedi cünkü isi bitirmemiz laz1md1 neyse ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaptı ve sattı 1

Selam adım canan fahişelik yapıyorum. Çok ahım şahım güzelliğim yoktu. Bir iki talibimi de geri çevirdikten sonra evde kaldım. Ailemin ekonomik durumu nedeniyle çalışmak zorunda kaldım. Girdiğim işyerinin iki patronu vardı. Biri daima bizimle birlikt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofisde sekreteri hızlı sikip evine yolladım

Yeni kurulan bir ithalat ihracat şirketinde çalışıyordum. Diğer çalışanlar satış için sürekli dışarda olduğu için ofiste yalnızdım. Yeni bir eleman ofiste çalışmak üzere başladığı zaman iş kadincayükümde hayli azalmıştı. 19 yaşında zeki ve çabuk öğre... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatail dönüşü..

Merhaba arkadaşlar.ben caner.Ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum yasım 22.bu anlatacağım olayıda orda yasadım..her zamanki gibi bir iş günü idi.saat 11.30 civarlarında bir kız girdi içeriye.160 boylarında kumral yeşil gözlü saclarını topuz yapm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın çalıştığı şirkette

Selam, biraz sonra duyacaklarınızla çizeceğiniz resme lütfen benim imzamı atın, biz iki arkadaşız benim adım Olcay, arkadaşımınki ise tansel, bizler bekarız. eğlence ve sekse çok meraklıyız, her gece daldan dala konarız. size başımızdan geçen bir ola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inanilmazdi benim icin

ben 26 yaşında 1 84 boy 72 kılo bı gencım ızmırde yanlız yaşıyorum süper markette korodınatör olarak işe başladım tabı en harıç hepsı kız ama bırı bırınden güzel benım işe gırdıyım gün bı kız geldı ismi ebru uzun boylu balık etlı süper kalçaları vard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

denetime geldiler

Çalıştığım şirketin üç ayda bir geçirdiği denetimlerden birindeydik.Denetçi grubun başında Fulya isminde olağandışı bir güzellik ve çekiciliğe sahip bir kız vardı.Muhasebe şefi olduğum için sık sık gelip bana sorular sorardı.Bu iş muhabbeti esnasında... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gotten kaydim

izmirde yaşıyorum özel bir irkette satın almacıyım aynı handa üst katımızda bir firmaya bir kız iş başı yaptı adı nazlıydı nazlıyla bir süre sonra tanışma fırasatı buldum gel aman git zaman baya ilerlettik çevresinde şakacı ve yakışıklı biri olarak t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamileyken sikişmek

slm ben kaanazgin sizlerle hikayemi paylasmak istedim ben 42 yasinda oldukca genc dinamik biriyim pa.. slm ben kaanazgin sizlerle hikayemi paylasmak istedim ben 42 yasinda oldukca genc dinamik biriyim patronicem cansu 40 yasinda ama 20 yasindaki kizl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni baştan çıkardı

ben 23 yaşında 1.75 boyunda biriyim işyerinde 5 yıldır çalışıyorum iş gerine yeni başlayan bir sekreder vardı çok güzel ve bir okadar sexsiydi beni cıldırtıyordu.1 yıl sonra evlendi zilli bu süre içerisinde gösderiyor vermiyordu.evliliyini üzerinde 6... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.