Bakire Hikayeleri kategorisi, orosbu raziye hikayesini oku.

orosbu raziye

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm arkadaşlar nerden başlasam bilmiyorum ama başlamam lazım bir yerınden çok uzun olacak ama okumaya deger diyorum ve başlıyorum...Benım ailem dindar kişlerdir kız arkadaşlıgı olsun veya sex konularında içe kapanık olarak buyuduk.lıseyı sadece ders çalşisarak gecırdım kız arkadasım olmadı daha dogrusu ben istemezdım ailem duyar diye...lıse bıtmaişti artık sınavda istediğim puanı alamadıgım için tekrar hazırlanıyo ıdım o sene bı kız ıle çok samımi dostlugumuz oldu yediğmiiz içtigimiz ayrı gıtmiyo ıdı kız her konuda benı açmış bılgılendırmişti artık bende kız arkadaşi yapmak ıstıyo ıdım oss ye 3 ay kalmıstı ıstedıgım gıbı bı kız bulamamıstım bende artık karsıma kım çıkarsa oyla çıkacqagım dedım kendi kendime baktım kızn bırı benı ızlıyo bende onu izledim 1 bucuk ay bır bırımızı suzduk ve ben numarasını buldum bır mesaj attım o zaten hazır beklıyo imiş teklıfımı kabul etti kız ıle sevgılı olmustuk artık cafelere gidiyo sevişiyo idik gizliden gizliye ben sureklı daha fazlasını istıyo ıdım amca oglunu verdıgı taktıkler dahılınde sureklı yenı yerler fethedıyo ıdım bır gun cafede opurken o kadar ilerledıkkı elımın bırı amında bırı goguzlerınde amı vıcık vıcık olmus ates gıbı yanıyo ıdı kız kulagıma sikini isti,yorum aşkıjm dıyodu bende neden olmasın dedi,m ama hıc musaıt olup bı eve gidimedik o başak bır unv ben başka bır unv kaznmıs gıtmıstık bırbırımızı gormeyeli tam 1 ay olmustu ben onun yanına gitmeye karar verdım gıttım okuldan arkadaşlarının evını ayarlamiş hemen eve giittik ben yol yorgunuyum bahanesi ile odaya cekıldım kız arkadasımda yanıma geldi obur gençlarda cekıldıkten sonra ikimız oıdada baş başa kaldık hemem opumeye başladık ben onun boynunu kulagını yalıyo opuyo okswuyo ustumuzdekı elbıselerı parcalarcasına çıkarıyo ıdık mukemmel goguslerı sulu amı çikmişti o0rtaya oda benın 20lik oglanın bogulacak gıbı hırla yalıyo vakum gıbı somuruyo ıdı 69 pozisyonuna gectık ben altta o üste idi amını oyle yalıyodum kı cıldırarcak gıbı çıglıklar atıyo ıdı oyle ıkımızde bosdaldık bende sevgilimde daha fazlasını istiyorduk sikimi yalayarak tekrar kaldırdı bende kolay gırdsın diye dar amını ııce sulandırdım artık en muhtesem yer gelmıstık yavas yavas sokmaya calısıyo ıdım kafası gırıyo dahasında kız çıglık atıyo olunca korkuyo duruyo ıdım artık dayanma gucum kalmadı bır cırpıda girmemle kız çıghlıkları benı daha çok tahrık ettım hzılı hızlı sıkmeye başladım bı kız bı ben bolıyo ıdım 2 gun boyunca sıkıstık bır bırımızı yaladık sadece yemek ve lavabo ıhtıyacı ıcın odadan cıktık... ben okuluma geldım musaıt oldukca o ve ben süreklı gıdıp geldık yenı tatlar buldugum için gitmez oldum oda ordan bumus artık ona verıyo ımıs ama ılk onunla oyle seyler yasadıgım için sureklı aklımda yıne olsa yıne sikerım ısteyenler varsa msn adresım
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

alo

Yengemlerin Komşusu Merhabalar ben İskenderundan Kerem askerden yeni gelmiştim kafa dinlemek için amcamların yanına Bursaya gitmiştim akşam geç saatlerde geldiğimde yatmıştım sabah kaltıgımda evde iki kadın konuşması geliyordu içerideki sesin biri ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk benimdi

|selam ben kaan geçen yaz olanları ben bile tahmin edemezdim herşey üniversite kapanıp tek başıma yazlığa gittiğimde başladı neyse lafı fazla uzatmadan yaşadıklarımı anlatayım tatil için gittiğim bodrumda herşey güzel başlamıştı eve vardığımda şehrin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexi kuzenim

size baş ı mdan geç enleri harfi harfine anlatacağ ı m ben 25 yaş ı ndaı m sizel 7 yı l ö nce 18 yaş ı mda geç en olayı anlatcam bir gü n halamı n kı zı bize 1 haftalı &#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hasta odasında

mrb ben mahmut, 1,82 boy 77 kg.esmer 25yaşında birisiyim..bu olay yaklaşık 4 ay once geçti başımdan..özel bi hastanede çalışıyorum dolayısıyla hemşirelerle iç içeyim..görüntü olarak onlara çekici geldiğimden bakan dönüp tekrar bakıyorlardı..ama benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asansör

ben hakan bu anlatacağım hikaye gerçek .alışverşe bir gün çıkmştım bir kaç mağaza gezdikten sonra son bir mağazaya daha girdim vve ordada iki müşteri daha vardı orda esmer ve çok hoş bir bayan vardı ayrıca olgun bir bayandı.oda bişeyler bağenmeye çal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ABİMLE ENİŞTEM KIZLIĞIMI BOZDU

Merhaba ben Berre 17 yaşında sarışın uzun boylu büyük kalçalı 80 beden zeytin uçlu ğöğüsleri olan bir kızım.Bir de benden 5 yaş büyük abim var kumral uzun boylu kasl ve yakışıklı.Odalarımız yanyana olduğundan bazen 31 çektiğinde sesini duyup zevke ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi banyoda bağırta bağırta

yengemle arramızda bi bağ vardı sanki ve bi gün yengeme indim vee yengem banyodaydı seslendim içerde beklememi söledi yeni girdiğini söledibnde tmm ddm ve anahtar deliiğine yaklaştım vebir baktım yengem kıllarını kesiyodu amını gördüm ve ölücektm san... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fethiye

adım eymen pasif gayım fethiyeden ciddi dürüst sikici aktif erkek arkadaş arıyorum yaşım 24... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köylü güzeli bakire fatma

merhaba ben 23 yaslarindaydim kiz arkadasim fatma 18 yasindaydi. daha önce hic erkek arkadasi olmamisti her seyi bende ögreniyodu. bi gün onu arkadasimin evine götürdüm evde yanlizdik öpüsmeye basladik, ben onun her yerini oksamaya basladim onada sen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cok acidi

Slm ben 24 yasindayim denizli pamuk kale unuversitesi son sinif ogrencisiyim.adim aydan kilinc size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum beni sevgilim yurtdisinda calisiyor onunla 5senedir cikiyoruz ama hic sevismedik.ama artik canima tak etmisti ve bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.