Bakire Hikayeleri kategorisi, orosbu olmuştum hikayesini oku.

orosbu olmuştum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|şimdi ben istanbulda gazi kemal lisesinde okuyan bir kızım benim fiziğim çok güzeldir yaşım 15 adım da gizem bu olay benim başıma daha sene başında geldi bu arada ben şimdi beden dersi olduğu için üzerimi değiştirmeye gittim kapı açıktı neyse iyi dedim içeride kimse yok rahatça soyunabilirim neyse içeride bizim büyük bi dolap var neyse ben dedim daha vakit var bi boşalayım dedim tabi kapı kilitli neyse sütyenimi çıkardım üzerimde kilot yoktu zaten kilot giymeyi pek sevmem dolabın içinden bizim sınıftan olan bi genç çıktı daha 6. sınıftayız bende çabuk dışarı çık dedim oda hemen bana sarıldı ve amımı okşamaya başladı ben ona karşı koymaya çalıştıkça o bana daha çok sarılıyordu. neyse oda soyundu ve direk amıma dalış yaptı ben bir çığlık attım ki görmelisiniz iyi ki ortalarda kimse yoktu neyse o boşaldı ta bii amımın içine sonra ben ağlamaya başladım falan işte sonra benimde biraz hoşuma gitmişti ama ben belli etmedim sonra ben karşı koymaktan baya yorulduğum için oradakisandalyeye oturdum kaldım sonra o cebinden çıkarttığı cep telefonuyla benim fotoğraflarımı çekmeye başladı
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yanlı zlı k

bı r gun otobusden ı ndı m gelı yorum ama yol beya var 30 saatlı k yol koyden bı rı de benle ı ndı ve ara yola gı rı nce soyle dedi beni bı r kere oper mı sı n bende optum tabı erkegı z ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsunun kaynindan hamile kaldim

selam ben hakkariden esma 17 yasindayim 160 boylarunda kumral tenli guzel bi kizim bundan yaklasik bir sene once komsunun kayni omerle cikmaya basladim omer benden dort yas buyuktu ama cok yakisikli bi gençtu neyse ben omere baglanmaya baslamistim a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dünya bir yana sakso cu cansu bir yana

slm ben harun 25 yaşında İstanbul pendikte yaşıyorum gezmeyi seven bilordo oynamaya bayılan briyim hikayeme şöle başlıyorum bizim 3 sokak arka mahalemizde oturan cansu adında harbi sexsi bir bayan vardı yaşı 2 falan aşşa yukarı ben onu çok istiyordum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin kızlığını bozdum

merhaba yarisalim.com okuyucuları.size sevglimle yaşadığım muhteşem bir olayı anlatacagım.oncelıkle ben 23 yasınad universite son sınıf öğrnecisiyim ve kız arkadasımla aynı evi paylaşıyorum 2 yıldır.bundan ıkı ay once kız arkadasımla basımdan gecen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köylü güzeli bakire fatma

merhaba ben 23 yaslarindaydim kiz arkadasim fatma 18 yasindaydi. daha önce hic erkek arkadasi olmamisti her seyi bende ögreniyodu. bi gün onu arkadasimin evine götürdüm evde yanlizdik öpüsmeye basladik, ben onun her yerini oksamaya basladim onada sen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper 17likler

merhaba arkadaslar bu hikaye bir hafta önce basıma geldi sevgilimle aram coook bozuktu ve ben hiç ona yanasmıyordum ve bir gün ban dediki pazar günü gel bizim eve süprüzüm var dedi o onda sevgilimi nasıl sikebilirm diye düşümeye basladım neyse pazar ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok güzeldi siki

Ben 18 yaşındayım antalyada yaşıyorum güzel bi kızım 3 senelik bi ilişkim var 2 hafta önce sevgilim yanıma geldi pansiyona yerleşmişti bende sabah erkenden yanına gittim çok yakışıklıydı banyo yapmış yatmış kapıyı açtıgında üzerinde havlu vardı sadec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esim trende fahise olmus

Trende KarimiKarimla birlikte trenle kisa bir avrupa gezisi yapmak istedik. Soyle 3 – 4 gunluk tatil cok iyi olacakti. Esim 30 ben 33 yasindayim . gençlari annemize birakip dogru tren garina gittik. Yaz oldugu icin esim bol ince dizustu etek ve t sh... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çılgın ama güzeldi 1

selam arkadaşlar ben istan bullu biririm isimler tama men gizlidir hikayem tamamen gercektir vede 9 ocak akşamı başımdan geçmiştir avcılar E 5 yolundan eve dogru geliyordum hatırlarsanız müşhiş bir yağmur vardı neyse bir arabanın bozulmuştu yanlarınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreteri inlettim

MERABA ARKADAŞLAR BEN BERK 1,85 BOYUNDA 75 KG ATLETİK Bİ YAPIYA SAHİBİM 23 YAŞINDAYIM. YAZACAGIM OLAY 3 SENE ÖNCE BAŞIMDAN GEÇTİ...MARKETTE İŞE BAŞLAMIŞTIM DÜKKAN SAHİBİ 45 GÜNLÜGÜNE BİYERE GİTTİ, SABAH 8 AKŞAM 8 ÇALIŞIYODUM, İŞE BAŞLAYALI 1 HAFTA OL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.