öper yalar emer yalvardıktan sonra .........

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrb aldatanlar sitesi ve bütün ekip elemanlarına ve siz değerli saygı duduğum okuyucu ve değerlendiriciler.ben ist şahin yaş 42 173 boy 86 kg biriyim başımdan geçen bir olayıda ben anlatmak istiyom . ama tamamen gerçek. umarım beğenirsınız .gelelim konumuza benim mesleğim boya badana yane iç dekarasyon. ama sexi çokmu çok seven biriyim sanki dünyam sex üzerine kurulmuş. bir yandanda çok çekingen biriyim . gizliliği ve sırı çok saklıyan biriyim.gerçi başımdan çok sex olayları geçti ama hiç umud etmediğim müşterimin biri beni aradı evi boyanacakmış tlf etti gittim zili çaldım az bekle dedi 3.4 dk sonra kapıyı açt banyodan yeni çıktım dedi özr diledi rica ederim dedi bornoz giyinmiş.oturduk salona hoş beş ama bacakları diz üstüne kadar açık haybire bacak bacak üstüna atıyor indiriyor o aradan derinliklere kar gözüküyor daha öncedende tanıdığım için fazlada bakmak istemıyorum hem çekiniyom hemde ayıb olur diye fazla bakmak istemıyom ama çıldıracak gibi oluyom.kahve yapim dedi mutfağa giti bende peşinden gitim beraber yapalım dedim iyi olur zaten canım sıtkın filan dedi .nie diye sordum .eşimle sorun yaşıyoruz 1 yıl oldu ayrı kalıyoruz dedi. bende ayaktanım tam mutfak tezgahın önünde .yavaş yavaş yanına sokuldum bir dokundum bardak almak bahanesiyle baktı bana gülümsedi o anda kumaş pantolonumun önü dim dik olmuş şemsiye açar gibi ve baktı kıçını bana dokudurmaya başladı kolunu koluma değdirdi . yumuşak tenin var dedim. döndü bana dedi. daha neyumuşak yerlerim var kahveyi filan unutuk boynuna doğru eğildim döner dönmez dudak dudağa yumulduk bir emişiyoruzki adeta beni yiyior elerimle bornozun altına doğru okşamaya başladımki altından hiç bir şey yok o biçim sulanmış boynunda memelerine doğru yalıya yalıya indim memelerini bir ağzıma aldım daş gibi olmuşlar baş kaldırmışlar ama sanki füze altanda parmalıyom derken yatak odasına geçelim dedi geçerkende ben kendimi sana hazırladım dedi.bornozu çözdüm atım memelerinde aşğıya doğru öpe öpe yalıya yalıya taki ayak parmaklarına kadar ve bacaklarını açtım 3 parmağımla girdim içine iyice bacaklarını açtı kafamla girdim arasına dilimi ta derinliklere kadar sokuyom emiyom elerimlede o daş gibi memeleri sıkıyom okşuyom adeta çıldırıyor bu arda boşaldı sular akıyor amından am ben yalıyom emiyom yutuyom . fdayanamıyom hadi gir içime diyor pantolonumu çıkardim eğildi önüme eliyle kilotumu indirdi keser sapı gibi olmuş sikim aldı ağzına 4.5 daka emdi daşaklarıma kadar yalıyor emiyor bitiyom dedim bit ağzıma boşal dedi ve süratına boşaldım hiç aldırış etmeden yaladı yutu emmeye yalamaya devamyine kaldırdı bacaklarını omuzuma aldım amın dudaklarından gezdiriyom fırcalıyom indiriyom bacakları dilimle içine kadar giriyom yalıoyom parmaklarımı içine koyup gezdiriyom adeta içinden nasıl yalvarıyor hadi gir içime diye o aradan elermle iyice açtom amı dilimle girdim içine emeye başladım tam ağzımın içine boşaldı artık yeter dedim domaltım arkadan amına birden bir geçiş yaptımki bir bağırdıki sokaktakiler duyar gibi oldu bir ilri bir geri iniltileri beni çıldırtıyor sanki tam boşalacaktımki cekti kendini ve uazan dedi uzandım çıktı üstüme .bir zplıyorki nasıl . üstümden kendini çeviriyoranlatılmaz bir sex oldu bile bile içinden boşaltırdı beni .o gün 3 defa seviştik sikiştik boya filanda bahaneymış.arkadaşınada beni önermiş aradı ama .gitmem lazım inşalah onulada yaşadıklarımı yazarım .ist şahin sex hastasıyım ben benim gibi sex hastası olan bayanlar ekleyin beni konuşalım buluşalım sevişelim sikişelim aşkımıızı yaşayalım bir dahamı geleceğiz dünyaya. msn.. lütfen rica ediyom erkekler eklemesin tel..sıfır beşyüz otuz iki beşyüz elli dokz otuz elli beş 05325593055 çağrılara cevap yok msjlarınızı beklerim saygılarımla. hoşça ve dostça kalın
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

şirket muduru ile 8 saat sexs yaptım

Selam ben İstanbul’dan yazıyorum 38 yaşındayım hikayemin bayan kahramının takma adi ise gerçek adına yakın mine hanım olsun.Benim mesleğim spor daha doğrusu sporun bir dalı ve işim gereği genelde boş kaldıkça sportif faaliyetlerimizi hem duyurmak hem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun karısı harika idi...

Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleştiğimiz ev deniz kenarına yakın bir apartman dairesiydi. komşumuz ise yaklaşık 9-10 aylık yeni evli çiftlerdi. komşumuzun eşi kıskanç bir kamyon şoförüydü ve avrupa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kargodaki kız

Ben size ıspartanın şirin bir ilçesinden yazıyorum. 173 Cm boyunda 24 yaşında, esmer bir gencim. Anlatacğım olay yaklaşık 3 yıl önce oldu. Neyse işte hikayem. Kargoda çalışan bir kız vardı. Adı mine idi. Ona deli gibi bağlanmış onu istiyordum. O günl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakireydi.arkadan oldu

Merhaba arkadaslar. 2 hafta once sıze netten tanısıp beraber oldugum bı kızı anlatmıstım. Bi hikayem daha var. aslında dah cok var. Hepsi gercek.Evet askerden yenı gelmıstım bı arkadasım vasıtası ıle bı bayan ıle tanıstım ısmı derya ıdı. Ilk basta su... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melisle deniz fantazisi

merhaba ben alnyadan mustafasize basımdan gecen bir anımı anlatmak istiyorum bu olay 2005 in yaz aylarında gercekleşti ogün ben yazlıkta yengemlerin evindeydimişe dükkana gitmemiştim cafe yi yengem acmaya gitmişti ben evde uyanmış bir baksırla dolaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iri goguslu komsum

Size geçen yaz yaşadığım bır hıkayeyı yazacağım cıcak bır pazar gunuydu komşumuz olan sunduz iri göğüslü güzel götü olan balık etlı bir bayandı onu her görüşümde benım alet yaerınden fırlardı bır sabah asansöre binerken kapısı açıldı ben yıne çok hey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

apartmanın terasında ilk deneyim

Merhaba ben 1,68 boylarında (erkeklerin deyişiyle bir içim su) 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim buradaki hikayeleri okuduğmda bnde bi gün yazmayı 4 gözle beklydm o gün bgnmşerkek arkadaşımla 8 aydır güzel bi birlikteliğimiz var akire olduğumu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

var mı sexten ötesi..........

Selam arkadaşlar ben VORTAK34 İstanbul dan, 30 yaşındayım, epeydir yazamadım ama azdırıcı hikayelerinizi okudum.Lafı uzatmadan konuya girelim. Geçen hafta uzun süredir takıldığım fakat yanaşamadığım bir kız arkadaşımın evine davet edildim. Kahvaltıya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüsteki hanim

Haftada birkaç kez işim icabı karşıya geçerim. Bunun için de minibüs yolundan geçen minibüse biner, iskeleye inerim. Geçen gün yine aynı amaçla minibüse bindim. Minibüste kalan tek boş yere gayri ihtiyari oturduğumda yanımdaki pozitif enerjiyi hemen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir anda oldu...

Ben almanya´dan cem! Bundan önce birkac hikayem yayimlandi. Simdi devami geliyor. Neyse kisa kesip hikaye´ye geceyim. Birgün üniverstedeki görevim geregi    bir ögrenciye ihtiyacim oldu. Panoya bir ilan astim ve, bana yardimci olacak, yani ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.