Tecavüz Hikayeleri kategorisi, onu motoruma bindirdim hikayesini oku.

onu motoruma bindirdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ufak bir kasabada ailemle yaşıyorum,çekirdek bir aile. Sosyal hayat fazla olmadığı için mecburen kızkardeşlerimle zaman geçirmekteyim…abazalıktan mahvolduğum birgündü…kardeşim de gelmiş ısrarla bana motor kullanmayı öğret diyordu,ne kadar kızsam da gitmedi…tamam dedim,gel öğretiyim sana…motoru çalıştırdım ve arkama oturttum onu,sıkıca sarıl dedim,tama m abi dedi,gazı verdim ve ilerlemeye başladık…bozuk yollardan tarlalardan geçtikçe ikimiz de hopluyorduk motorun üstünde,kardeşimin elleri karnımın biraz altına geldi oradan sıkıca tutuyordu,yeni çıkmış memeleri de sırtıma değiyordu…sikim birden kalktı,kardeşimin kollarından tutup sikime yanaştırdım,burdan tut,yoksa düğüşeriz dedim,tamam abi dedi ve gösterdiğim yerden sıkıca tutmaya başladı,tabiki sikimi tutturmadım ama oraya yakın bir bölgeydi,ara sıra değiyordu…hadi artık bana ver dedi,tamam dedim,kenara çektim ve indim…o da öne doğru yanaştı,heyecan içindeydim,daha önce kardeşime hiç böyle bakmamıştım,hadi atla abi arkama uçurucam seni dedi…önce o görmeden sikimi düzelttim,sonra hemen arkasına bindim…önce göbeğimi sırtına değdirdim,kollarımı da sardım ahtapot gibi,hadi gidiyoruz dedi,tamam dedim ve iyice sokuldum arkasından,sikim artık kardeşimin götünedydi…yüzümü de ensesine yaklaştırdım,kulağına nefesimi veriyorum,elimi biraz yukarı çıkardım memişlerini tuttum,sikimi sağa sola sürtmeye başladım,yolun bozukluğundan dıolayı kardeşimin götü biraz havaya kalktı ben de sikimi ileri itince tam üstüne oturdu,baya acıdı sikim ama o zevkee değdi doğrusu. Bir süre böyle gittikten sonra kendimi tutmama rağmen boşaldım ve sikim küçüldü…biraz sonra motoru durdurdu ve indi,ben de indim tabi…noldu dedim,yoruldum dedi sen kullan biraz da dedi.Yüzü kıpkırmızı olmuştu,noldu sana dedim,yok bişey abi dedi,yüzüme bkmıyordu,ben de biraz tedirgin olmuştum acaba bana kızdı mı diye düşünüyordum,sonra hadi eve gidelim bin dedim,yok abi sen kullan dedi,peki dedim ve eve gittik…akşam evin önünde çay içiyoduk,aferim güzel kullanıyosun dedim,tebessüm edip kafasını salladı ama cevap vermedi…gece olunca yattık artık…sabah oldu evde kimse yoktu,kahvaltı yaptık, sofrayı toplmaya başladı kardeşim,ben de yardım ettim biraz,ama gözüm sürekli götündeydi kardeşimin…tüm cesaretimi toplayıp,neden böyle davranıyosun,ynlış bişey mi yaptım dedim,cevap vermedi,israr ettim hayır dedi,yaşlvardım,en sonunda ikna ettim…dün motorda naptın sen dedi,napmışım dedim,bana sürtündün dedi,ee ne var bunda bilerek olmadı ki dedim,kızıdn mı dedim,kızmadım ama şaşırdım dedim,tamam bidaha motora binmeyiz ozaman dedim,ya abi öyle değil ama şaşırıdm dei,yani hoşuna gitti öyle mi dedim,hayır ama kızmadım da dedi,ama birinden birini seçmekisin dedim,ozaman hoşuma gitti dedi,benim de dedim,istersen yine yaparız dedim,tamam dedi,ama farklısını dedim,nasıl yani dedi,bakire misin dedim,tabi ki dedi,ozaman seni sikemem ama istediğimiz kadar sürtünürüz dedim,tamam dedi…hadi gel ozaman başlayalım dedim,mutfağa götürdüm kardeşimi…hep yapmak istediğim şeyi yaptım,sen burda dur dedim,tezgahta bulaşık yıkar gibi dur dedim,durdu,arkasına geçtim ve sikimi götüne sürtmeye başladımbiyandan da memelerini sıkıyodum,avuçlamak istiyorum ama küçük olduğundan elime gelmiyodu…kardeşim inlemeye başladı,noldu kız dedim,abi çok hoşuma gitti yaa dedi,ben de kız or*spu yeter ki sen iste,her zaman seni mutlu ederim böyle dedim. Döndürdüm kendime,tezgaha oturttum bacaklarını aç dedim,açtım abi dedi,götünden tutup kendime çektim,sikimi amına sürtmeye başladım,uzun eteğinin altından elimi daldırdım.Külotunu aralayıp amını okşadım,vıck vıcık sulanmıştı amı,kahkahalarla gülmey başaldı,kıızm noldu dedim,abi bilmiyorum boşalcam gaşlba dedi,bisüre daha böyel devam ettikten sonra boşaldı…tabi ben devam ettim sikimi sürtmeye,her yerini okşayıp sürtünüyordum…biraz sonra tuvalete götürdüm kardeşimi…şurda çamaşır yıkar gibi domal dedim,eteğini toplayıp önümde domaldı,o güzel götüne yine arkadan dayandım sürtünüyorum,abi yapma yaa yeter dedi,orospuluk yapma dedim,belinden tutup iyice kendime çektim,siskimi çıkardım ve yine eteğinin altındn daldırıdm sikimi,,amı yine ıslandı,bu efer biraz daha ileri gittim ve sikimi amının üstünde sürtmeye başladım…fırça çekiyodum amcığına,kardeşim de benden daha beter zevke geldi,harikasın abi,nolur durma devam et diyordu,bu beni iyice gazagetiriyordu…domalık vaziyette bacaklarını kapattım kollarını tutup kendime çekince sikim bacakarasında kaldı,inanılmaz zevk alıyoduk ikimiz de,bu şekilde sürtünerek boşaldım ve kardeşimi de boşalttım…artık yorulmuştum,gerçekten çok enerj i harcadım çübnkü…artık dinlenme zamanıydı…kucağıma aldım kardeşimi ve öpüşerek karı kocanın gerdek odasına gider gibi odama götürdüm kardeşimi,kucağımdan indirmeden yatağıma oturdunm kardeşim de kucağımda,elini omzundan atmış öpüşerek duruyorduk,sikim yin kalktı…abi istersen daha fazla yapmayalım,yoksa tutamıcaz kendimizi dedi,haklısın dedim,ama bunu devam ettirelim hergün dedim,tamam abicim sen yeter ki iste demez mi,kulaklarıma inanamadım…resmen rüyada gibiydim,artık karşime ne istersem ypacaktım,her dediğimi harfiyen yapıyordu oorospu kardşeim…daha fazlasını yapmak istiyodum ama nasıl olurdu diye düşünürken,aklıma aynı odada yatmak geldi,eklif ettim,tamam olur dedi,ertesi gün onun odasını benim odaya taşıdık,ve artık inanılır gibi değil ama her gece sevişmeye başladık…karı koca olmamıza az kaldığını hissediyorum…
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamın sırrı 1

Size eşimin yazdığı hikayeleri ondan habersiz buldum yazıyorum.Benim sır gibi sakladığım başımdan geçenlerin eşimin planlayıp uyguladıkları fantazileriymiş meğer. Eşim benim bunları bildiğimi bilmiyor. Bakalım bundan sonra neler olacak.Bu benim ikinc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzeldi hemde çok

bir gün sokakta geziyordum canım sıkılı sinamaya gidiyim dedim hangi filme gireyim diye düşünürken duvardaki porno filminin arşivini gördüm ve porno filmine girdim her yerde erkekler vardı tek kadın bendim ve filmin ikibuçuk saat olduğunuduyunca kend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otelde acimadan saatlerce becerdiler

basimdan gecen yeni bir olayi anlaticam. ben 25 yasinda kizil sacli beyaz tenli balik etli ama ince bir kadinim. bir aksam bodrumda kaldigim otelde gece gec saatte barda tek basima icki iciyordum ve barmenle konusuyodum. otelde kalali 4-5 gun olmustu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abilerin en guzeli

Abilerin en güzeli Selam ben bu siteyi buldyguma cok sevindim.. Ve zevkle okuyorum.. Sizlere basımdan gecen ilk cinsel deneyimimi anlatacağım.. Ben suan 19 yasındayım ve bundan 4 sene önce abimle(yani kendisi yegenim olur ama ben abi diyorum)nasıl se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bomba gibi bir göt vardı hatunda

Adım Mustafa,normal, yakışıklı biriyim.Özel bir şirkette çalışıyorum.başımdan geçen olay bu sene yazın yaşadım ;yaşadığım olay güzeldi halen daha etkisinden kurtulamadım.Tatilime geçirmek için Fethiye sahilini seçmiştim,kendime bir daire tutmuştum ,k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anilarim2

Beni hatırlıyacaksınız ilk hikayem yayınlanmıştı 180 boyunda 65 kilo siyah saçlı beyaz tenli mavi gözlü 100lük göğüslere 95lik popoya sahip bir bayanım.Arap Cemali anlatmıştım bir gün kız kardeşim Aypare sokakta oynarken kapım çalındı evde yalnızdım.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

birlikte 6

Birlikte (6) Erkek: o kadar yorgunsunki uyuyakalıyorsun biz çıkar çıkmaz. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorsun yine kapı sesine uyanıyorsun. İçeri giriyorum ve yanına geliyorum. Elimde bir polis jopu var. Seni şaşırtacak birşey yapıyorum ve uyanman i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir asla erkek yok

Bir asla erkek yok Merhaba ben hale kendimce cok güzel bir bayanım. Size hikayemi anlatmadan önce kendimi tanıtayım. Ben lezbiyenim daha dogrusu bu yola girmek istiyordum. Canım kadınlarla sevismek istiyordu. Erkeklerden bıkmıştım. Bu ise nasıl girer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ikisini birden

İkisini birden Çok sıcaktı ve ben otobüsüme bindikten sonra serinlemek için arka taraflara doğru ilerledim fakat öle bir kalabalıktı ki en arkalara ulaşmam bayağı zamanımı almıştı. Ulaştıktan sonra iki tane süper kızın bana bakıp bakıp güldüklerini f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli çıtırım

Slm ben selim suanda 20 yasındayım neyse konumuza donelım lise yıllarımda aynı sınıfta bulundugum ozlem vardı bır ıcım sugbydi hayallerımde hep onla sevşme vardı ama nedense cıkma telıfımı kabul etmıyordu bende arkadasım haanı devreye sokarak kabul e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.