olmaz demeyin sansinizi deneyin

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben bu siteye yaklasik 2 aydir takiliyorum okudugum cogu hikaye yalan geliyor hani yasayan bilir bir bayani sikmek hikte kolay olmuyor dimi? Bazen kolay olabiliyormys onu ogrendim umarim begenirsiniz Ben istanbulda yasiyan 25 yasinda grnc bir delikanliyim ablam 2 yil once evlendi ve kaynanasiyla birlikte yasiyor ablamin kaynanasi 45-47 yaslarinda ve tam 10 yildir dul bir bayan esi trafik kazasindavefat etmis yasina gore zayif ve hos bir bayan, ablam ve kaynanasi surekli tartisiyorlarmis kadin tam kaynanslik yapiyormus ablama enistemde annesine bisey demiyor oda ablama kiziyormus birgun eve geldigimde annem anlatti ve ablamin bosanmayi dusundugunu soyledi hemen ciktim evden ablamlara gittim ablam kapiyo acti iceri girip evin atmosferini kontrol etim pek mutlu degillerdi enistemle konustum ve gerekenleri soyledim sonra evime dondum aksam yatagimda dusundum ablamin kaynanasi 10 yildir dul kadinin yaraksizligi basina vurmus dogal olarak kudurmus atesini sondursem rahatlar dedim ve ertesi gun tekrar gittim ablamlara sansima ablamlar yurumeye cikmis sadece evde kaynana var iceri girdim cay yapti basladim buna iltifat etmeye tas gibisin niye evlenmiyon kiz gibisin vallah enistemle ana ogul oldugunuza inanmak zor felan ben gaz verdikce bu sisiyor saniyor kendini 18 yasinda kiz baktim tepki vermiyor yanina oturdum gozleri fal tasi gibi acildi elimi beline atip kendime cektim nefes alip verisi hizlandi neyapiyon demeye basladi elini tuttum sikimin uzerine koydum hic tepki vermedi eteginin icine elimi soktum oda sikimi oksamaya basladi ve hemen domaltim sikimi cikarip atkadan soktum kalcalari tas gibiydi sikim amina girdiginde yaniyordu 10 dk o sekilde siktim sonra ben bosaldim o halen istiyordu uzattim koltuga actim bacaklarini aminin icini oksamaya basladim bayilacak gibi oluyordu sonra ufak ufak iniltilerle bosaldi tabiki gercek bosalmayi yasiyamadi cunku zamanimiz yoktu toparlandik 10 dk gecmedi enistemler geldi annesinin numarasini almistim evden ciktim ve aradim dedim yarina ayarla gelir doyasiya sikerim tamam dedi ogunden beri firsat buldukca sikiyom her poziyoda siktim aminin icine sikimden baska bisey girmiyor artik onceleri sokuyormus biseyler neyse simdi cok iyi anlasiyor ablamla bosuna denemisler sikin yaptigini hicbisey yapmaz ::))
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

anne-kız tatil kaçamağı

slm. ben hakan bu yaz ayvalıkta tatildeydim.komşum haluk evlerini arasira kontrol etmem içinanahtar vermişti.kendisi gelememişti eşi aynur36yaşında muhteşem fizikli bir hatun kızı aylin ise henüz 13 yaşında bir lolita.tatilin ikinci günü plaja inmişt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esimin istekleri

Merhaba ben Tarık esim Sibel çok seksi ve seksi çok seven bir bayandir size esimle yaşadığımız bazı anılarımızı anlatacam onceleri esimle sevisirdik 5 dk geçmeyen bir seks hayatımız vardı takı son 6 ay oncesine kadar artık arayış içindeydim bilgisaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızgınlıkla gelen zevk

slm arkadaşlar ben nurten 30 yaşında 1,65 boyunda 70 kg beyaz tenli biraz kilolu 10 yıllık evli ve yetişkini olan bi kadınım eşim halim 1,60 boyunda 60 kg anadolu yakasında aile apartmanında yaşıyıyoruz.ailemiz baya tutucudur. bundan yaklaşık 2 hafta ön... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

17 lik aletimi yutacak sandım

slm sizlerle 1 ay önce yaşadığım bir olayı üaylaşmak istiyorum.bundan 1 ay önce nette biri ile tanıştık o beni camda gördü fakat kendi utandığı için cam açmadı yaşı 25 olduğunu söyledi kendini tarif etti bende o gün çok abaza olduğum için kabul ettim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manavcı sikisi

bi gün yeni eve taşındım evin karşısında bir manavcı vardı manavcıya gittim ihatiyaçlarımı almak için manavcı okadar yakışıklıydıki ne almak istedigini unutacak şekilde bana baktı ve ne lazım diye sordu bende ona öyle bakıyordumki adam gülümsedi vel ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı isteyenler

Merhaba ben mert size basimdan geçen bir olayi anlatmak istiyorum. Esimle güzel bir iliskimiz var di. Arkadasim zaferle çok samimiyiz kendisi Bekar oldugu için bazen bir araya geldigimizde bana kiz arkadaslari ile olan iliskilerini Anlatirdi. Penisin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahh sevinç ahh

mrb ben kıvanç şu an 26 yaşındayım 20 yaşında başıma gelmişti istanbulda oturuyorum herşey üniversiteyi kazanıp mersine gitmemle başladı. sınıfda serdan die arkadaşım vardı bana senin telden msj çekebilirmiyim dedi tabi dedim akşama doğru msj geldi s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travestiye verdim artık ibneyim

merhaba ben melih 27 yaşında ince vucut yapısına sahip uzun boylu bi gencim. size nasıl melis olduğumu ilk eşcinsel tecrübemi anlatacağım. umarım beğenirsiniz herkese tavsiye ederim. ergenliğe ilk adım attığım günlerden itibaren sürekli olarak kadınl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ablamın arkadaşını siktimmmm

Merhabalar ben uraz 18 yaşındayım... Bir tane ablam var bir erkek kardeşim. Sonra ailemle bi akrabamızın düğününe gittik. Düğünde çay bahçesinde yapılıyordu. Ablam giderken kız arkadaşını çağırmış adı ziynet. Sonra geldi. Bana nbr canım dedi . Bende ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşum cemile hanım

Yaşadıklarım gerçektir ben can istanbuldan bir gün annem evde şeker kalmadıgını cemile abladan bi fincan getirmemi soyledi. Zorla elime fincanı verip beni yolladı. Bi kaç kez uzun uzun kapıyı çaldım ama kimse açmıyordu. Sonra kim o diye bi ses duydum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.