Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, olguna verdim hikayesini oku.

olguna verdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhabalar benm yasım 18 ap gayim.birileriyle olmayı cok istedim ancak güven sorunu engel oluyodu kkimseye güvenemiyordum.bigün gay kanalında bi adamla tanıstım baya konustuk 50 yasındaydı duldu.annesiyle kalıyomus bu dierlernden farklıydı samimiydi...sanırm buldum diye düşünmeye basladım olgun olmasıda ayrı bi güzeldi.2 hafta konustuk ve gitmeye karar verdim..annesi evde kaldıgı için düğün salonunda yapıcaktık düğün salonu vardı..düğün salonuna gittik..kocaman müthiş bi salondu hayran kalmıstım acıkcası..kendi odası vrmıs.odasına gttik biraz muhabbetten sonra dayanamayıp dudagıma yapıstı öpüşürken götümü ellemey basladı. ve düğmeleri tek tek acıyodu..pantolonmu cıkarttı.. bende sikini oksuyodum daha önce camda görmüştüm pek büyük değildi.ben kilotla kaldım baya bi öpüştükten sonra bırakmstk artık..üstümdeki tişörtüde cıkarttı atlet ve kilot kalmıstım..bende onun tişörtünü cıkarttım oda atlet kilot kaldı bu şekilde yaklasık 10 15 dk seviştik..sevişirken ben onun sikini o benm götümü elliyodu..artık dayanamadım ve saksoya basladım..2 3 dk sakso çektikten sonra dayanamayıp ağzıma bosaldı tadı biraz kötydü cıkartmak istedim ama yutmamı söyledi ve yuttum..artık onunki inmişti..muhabbete daldık 15 20 dk..ondan sonra tekrar elimi attm sikine ve kaldırdım..benim için acı zamanıydı vazelini getirmişti ben soylemiştim özellikle almasını..iyice sürdü deliğime sikini dolastırıyodu delik etrafında ben acı hissetmemek için tutmustum kendim sokcaktım..dolastrdım biraz ve artık içimde hissetmem gerektiğini düşündüm..kafasını sokarken acıya dayanamadım ve bıraktım sikini az çek dedim..biraz daha yağladı biraz genişletelim dedi..parmagını soktu.parmagı rahatlıkla girdi 2.de öyle..3.ünü sokmaya calıstı biraz acımıstı ama deliğim baya genişlemişti sanrım..tkrar sikini getirdi .yavas yavas sk dedim..delik etrafında dolastırmaya basladı ve birden soktu ben bagırmıstım.ama artık içimdeydi gerisi kolaydı gel git yapmaya basladı zevkten deliye döndüm ben.31 çekiyodum bi yandan ben bosaldım...artık zevk almıyıdoum yerini acıya bırakmıstı..1 posta atan adam ise bosalmak bilmiodu bi türlü..yaklasık 7 8 dk gel git yaptıktan sonra içimde sıcaklık hissettim bosalmıstı müthiş bi duyguydu..2 posta olmustu msnde 3 posta atıcam demişti..artık sokma cok acıyor dedim tamam dedi..sakso ile bosaltcaktım ama kalkmıyordu artık..yaklasık 10 dk çektim yeni yeni kalkmaya basladı 15 dk saksodan sonraysa bosaldı..3. posta olduüğu için pek döl gelmedi onlarıda yuttum..ikimizde yorgun bi şekilde kaldık öylece..benim sikim hafif kalkıktı.o 3 posta attı bense 1 posta atmıstım adamınki içimdeyken..adam birden sikimi eline aldı bende sni bosaltıcam dedi..gerek yok desemde basladı agzına almaya ..5 dk sora fln bende agzına bosaldım halim kalmamıstı 20 dk filan sessizce otruduk sessizliği o bozdu süperdin filan dedi tekrar ypamk isterim dedi..ayrıldık ve tekrar cagırmasını bekliyroum..
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sperm avcısı

Slm benim adım önemli değil ama istanbul doğumluyum yaşım 25 şu anda yıl 2000 yılıydı internette gay    kanalında biriyle konuşuyordum zaten hafif eşcinsel eğilimim vardır niki kalın A olan briyle konuşuyordum bana güngörenden    ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

geceleri yasadim

GECELERİ YAŞADIM Ben normal bir hayatı olan; üniversite mezunu, yanlız yaşayan, iyi bir işe ve güzel bir sevgiliye sahip şanslı erkeklerdenim. 23 yaşındayım, Yakışıklı sayılırım, uzun boyluyum ve uzun süren son ilişkime (sevgilimle olan) başlamadan ö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabadan eve

Merhaba Adım Gazi 33 yaşında ve Ankaradayım daha önce 4-5 deneyimim olmuştu ama hiç bu şekilde olacağı hiç aklıma gelmemişti .4gün önce Ankara Otobüs terminaline arkadaşı yolcu etmeye gitmiştim ama saat 1.15 de binmiş gece bayağı geç olduğu için ya T... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayi almasını bildi zorla sikti

BenVermedim ama Ayi abim alMasını biLdi benm adam semih 15 yaşindayim Kuzenim ayi 19 yaşinda iri yari bişey işte geldi bu tv filan izliyorduk başladı bu sikiyle oynamaya gözlerim gittikçe sikine kaiyoyrdu insan deiğildi sanki kabardikça kabariyordu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir hafta karısı oldum

başımdan geçen bu olay bundan yaklaşık 4 yıl önce gerçekleşti. ben kadın gibi giyinmeyi ve makyaj yapmayı gençluğumdan beri seven ve erkeklere karşı ilgi duyan pasif biriyim. bu olay geçtiği dönemde ankarada askerlik görevimi yapıyordum. askerde iyi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alışkanlık işte

Bilmiyorum hiç biriyle ilişkiye girmemiş pasif arkadaşlarda varmı böyle bir huy ama bende var. Artık her akşamüstü okuldan geldiğimde sanki    biri ertesi gün beni sikecekmiş gibi götümü alıştırıyorum. Nasılmı? Dolaptan bir salatalık alıyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayat bu

Merhabar arkadaşlar bu hikayemde gerçektir. Azmıştım ve biriyle sikişmek istiyordum ama ne yapacağıma karar verememiştim. En iyisi chatte bulmak diye düşünerek bir internet cafede chat yapmaya başladım.Daha ilk anda biri selam verdi ve konuşmaya başl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hadi dedi

Merhabalar bu anımı sizinle paylaşmalıyım çünkü burada anlatacak kimsem yok ben yaklaşık 3 gün önce askerden geldim ve askerliğim boyunca azgınlığımı ancak sinemanın tuveletlerinde göt siktirerek yatıştırabilmiştim buraya geldim ve sonunda doya doya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3. kol içimde patladı

3. Kol İçimde Patladı merhaba her insanın gizli bir dünyası vardır benimde herkesten sakladığım bir dünyamı sizlerle paylaşmak ve rahatlamak istiyorum. ben yıllarca gey olayı pasif olmayı arzuladım ama toplumun baskısı bu olayı yapmamama müsade etmed... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travestilere bakmaya gitmiştim

Ben 25 yaşında bir gencim. Sizlere başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım. izin için Ankara’ya gelmiştim ve gece saat 24.00 da Ankara’nın caddelerinde gezintiye çıkmıştım. Köroğlu caddesine . Her zaman travestiler bana kadınlardan daha çekici ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.