olgun sikicim (dilenci)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrb arkadaslar ben sule hatirlarsaniz ismail amcanin beni götten nasıl siktigini anlatmistim. yine böyle sikilmek icin yandigim bi gündü.öğle saatleriydi evde kimse yoktu.bilgisayarı actim porno filme bakmaya basladim.amimi parmaklarken kapi çaldi.üzerime tek parca gögüs dekolteli ve mini olan geceliğimi hemen giydim kapinin deliginden baktım.gelen elbiseleri yertık pırtık sacı sakalı birbirine karismis yasli bi dilenciydi.kapiyi actim adamın gözleri hemen memelerime ve bacaklarıma takıldı.buyur amca dedim adam kekeleyerek para falan dedi.bende içeri gel yemek ye karnin actir senin dedim.tamam dedi içeri girdi.kırıta kırıta salona götürdüm kanepeye otur dedim.kendimi siktirecektim dilenciye kafaya koymustum artık.yemegi önüne getirdim iyice egılerek tabakları bıraktım gögüslerimi tamamen görmüstür eminim.pantolonunun üzerinden yarraginin kalkmıs oldugu belli oluyodu.amca sen yemegini ye ben etrafı temizlicem tamam mı dedim basını salladı.domaldım ve yeri silmeye basladım eminim kuduruodu adam beni sikmek istiyodu. zaten bende sikmesi icin cesaret veriyodum yaslı sikicime. bir anda götümde bi el hissettim arkama hiç bakmıyodum.çırılçıplak soyunmus yarragını eline almıs götümü oksuyodu.bi anda sacimdan cekti ve yarragı agzıma dayadı.inanılmaz büyük ve kalın yarragı vardı dilencinin.agzına al dedi.yalama basladım bası bile girmiodu agzima zorla sokmaya calısıodu bogazıma kacıyodu koca yarrak kusacak gibi oluodum ama adam zorluodu hala.dassaklarını falan iyice yalattı elbisemi yırtarcasını cıkartıp domalttı.amıma öle bi soktu ki acıdan ölecem sandım ben yavas dedikçe yaslı dilenci daha sert sikiyordu.bi yandan saclarimi cekiodu.asırı zevk almaya baslamistim.yaslı sikicimi daha fazla tahrik etmek icin nasıl sevdinmi amimi hı sikicimm sik beni parcala amimi diodum.dilenci konusmuodu ama daha sert sikmeye basladı iice tahrik olmustu galiba.yarragini amimdan cikardi götüme sürmeue basladi.alamam onu cok kalin dedim ama dinlemedi.iice domaldım götümü dısarıya cıkardım ve rahat girmesi için kendimi serbest biraktim.zorlamaya basladi ama inanilmaz derecedde aciodu.bagırıyordum dayanamıyordum cıkart diye yalvarıodum ama adam dinlemiodu götüme tokatlar atıodu.zorlaya zorlaya bagırta bagırta yarragının hepsini soktu.sikmeye basladı ben bagırdıkca daha da sert sikiodu götümü tamamen genisletmisti yaslı sikicim.iice hızlandı ve yarragını götümden cıkarttı ve bütün döllerini yüzüme attırdı.yarragını agzıma zorla sokup temizletti üzerini giyip bişey demeden gitti.ben öleye kalakaldım.suratım komple adamın dölleriyle kaplıydı tiksinmiştim ama inanılmazda zevk almıstımm.pis yaslı dilenci beni bagırta bagırta sikmisti.Gönderen: sule
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eşimi aldatmak istiyorum

mrb canlar ben 32 yaşında iki genç annesiyim eşimle en güzel duygularla evlendik mutluyuzda ama ne yazıkki eşimin hiç sexse doymuyor elinden gelse 24 saat beni sikicek ama hoşumada gitmiyor diyemem yatağa girdikmi öle sevişmemiz oluyorki başlıyor am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcam ile babam beni tost yaptılar

o zamanlar 14 yaşında çok güzel bir kızdım.ama fazla utangaçtım .ergenliğe girdikten sonra babamın bana bakışlarının değiştiğini fark etmiştim.ama görmemezlikten geliyordum .ben çoğu zaman geceleri annem ile babamın sikiştiklerini görüyordum içimden ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esimin istekleri

Merhaba ben Tarık esim Sibel çok seksi ve seksi çok seven bir bayandir size esimle yaşadığımız bazı anılarımızı anlatacam onceleri esimle sevisirdik 5 dk geçmeyen bir seks hayatımız vardı takı son 6 ay oncesine kadar artık arayış içindeydim bilgisaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada sex

sinemaya *gay* sineması na gittim film izlerken yanıma 65 yaşında birisi geldi oturdu film izlerken sikini çıkardı ellerken benim sikimi çıkardı bir eliyle 31 çektiriyordu bende dayanamadım onun sikini elledim ince 15 17 cm arasında bir siki vardı be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alice vs jennifer

Alicein çinli kocasi olan bir arkadaşi vardi. Dostluklarinin detaylarini tam olarak bilmiyorum ama adam alice e diş problemini halletmesi için eşinin sağlik kartini vermiş. Nasil olduğundan emin değilim, adamin eşi durumdan şüphelenmiş ve sigorta şir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın kaçamağı

ben murat hemen hikayeme geçeyim. karım serpil benden 12 yaş küçüktür, bu yüzden ben onu çok kıskanırdım birinin ona bakmasına bile tahammül edemezdim. Bir gün onunla semt pazarına gidipte, yaşadığım o olaya kadar. bu lay aynen şöyle olmuştu. Bne kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ev sahibinin Kız kardeşi

Merhaba ben 22 yaşında 1.87 boyunda 80 kilo ağırlığından sportif vücutlu bir gencim. Hikayeme başlamadan önce ev sahibimimizin kız kardeşiyle olan bir kaç ufak anıları paylaşıp hikayeme geçmek istiyorum. Sağlam bir bağlantı olması sebebiyle. Kendisi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çiğdeme viagra içirincee 2

Çiğdem bilmeden viagrayı içip akşam düğün için hazırlandı.Benimki biraz hainlikti ama onu izleme arzum baskın çıktı.İçindeki hararetle herzamankinden daha cesur giyindi.daracık yandan yırtmaçlı eteğinin üzerine kolsuz ve gayet geniş V yakalı bir bluz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı lolita merve

Slm adım burak izmirde da yaşıyorum yaşım 21. 190 boy 75 kg ela qözlüyüm.neyse başımdan qeçen qerçek hikayeme başlıyım. 1 gün evde yalnızdım. nette takılıyordum. zil çalmasıyla zıpladım yerimden delikten bakınca karşı komşunun lolita kızı merveyi gör... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve kuzenim

Merhabalar bu yazdığım tamamen gerçek ve yaşanmıştır biz kuzen olarak çok iyi anlaşan biriydik ve ben onun yarrağına sahip olmak için çok uğraşmıştım beklediğim an gelmişti amcamın evinin üst katında oturuyordu ikimiz ogün gezdikten sonra eve çıkmışt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.