Yaşlı Olgun Hikayeleri kategorisi, olgun afet hikayesini oku.

olgun afet

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mrb ben istanbuldan kaan bir gun unıversite donusu otobuste yası 40civarı bı bayanla goz goze bakısmaya basladım. ilk basta pek bısey olmaz dıye fazla dıkkate almadım ama sonra benı bastan asagı suzdugunu fark edınce bende bakıslarımı onun uzerınden kaldırmadım bı kac bacak hareketiyle istegini belli edince bu gece benimsin dedim icimden ve indigi durakta indim evine kadar takip ettim bi evin onunde durdu ve nereye kadar geleceksin dedi bende lafı yapıstırdım ve sana sahip olana kadar dedim gulumsedi ve hadı gel dedi. eve girer girmez dudaklarıme yapıstı belliki coktandır sex yapmamıs ve cok azmıstı. bende devamını getırdım tabı ılk once soyunduk yavas yavas tahmınımden daha guzel ve purussuz bı vucudu vardı.amı tertemızdı sankı yenı traslıydı bellkı coktandır sıkıscek bırını arıyordu sans bana guldu tabii :) on sevısmeyı bayagı bı uzattıktan sonra artık ıcıme gır dıye yalvarmaya baslamıstı altımda kı kadın herseyı hazırlamıstı prezervatıfıde yanında tasıyordu hemen benım 18cmlık kazık gıbı alete agzıyla yalayarak taktı ve kendını bana sundu bende sırt ustu yatırarak ıyıce raladım ama bıraz fazla sıksıtıgı bellıydı hıc zorlanmadan dıbıne kadar soktum zevkten cıglıklar atmaya basladı ama sadece ıkı kez bosaldık malum derstencıkmıstım bıraz yorgundum.. neyse sonucta hıc tanımadıgım bı kadınla guzel bı beraberlıgım oldu.. evden ayrılırken bıle tanısmadık ve hersey orda kaldı.. tek seferlik ilişki arayan olgun ve dolgun bayanlarlat tanısmak isterim... [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Gülay Ablamın kalçaları beni bitiriyor

ben bursa da yaşıyorum bu başımdan geçen olay 13yıl önce gerçekleşti şuan 28 yaşındayım lise 1 e gidiyordum o zamanlar ve inanılmaz derecede ayak hastasıyımdır bakımlı ayak olursa zaten kafayı yerim kesinlikle dokunmak isterim ve komşumuz gülay ablan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karsı komsum aylin teyze

Ben yaz tatilinde çesmeye calışmaya gidiyorum her sene annemler ise memlekete gidiyor.neyse bir gün işten ewe geldim bilgisayarın karşısında oturuyorum porno sitelerinde gezerken kapı çaldı aylin teyze merhaba dedi bana yardım edermisin dedi ewi düze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anneler ve oğulları

Can ve ben, gençluktan beri arkadaşız. Onunla bugüne kadar herşeyimizipaylaştık. İkimiz 18 yaşımıza girdiğimiz gün zamparalığın yollarını tuttuk. Bol miktarda karı sikmeye başladık. Can ile benim en büyük fantazimiz, 40-45 yaşlarında ki hatunlarla s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

40`lık bakire

merhaba biz emre ile erdil..biz iki kafadar değişik seylerı yapamayı seven bırıyız..gunlerden pazardı ve bız idmandan geldık..mahallenın delısı dıye adlandırılan yaslı kadın (40) bıze dık dık bakıyor ve bız 18`lik delıkanlılar..ou nasıl sıkebılırız d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun sikicilerim

Merhabalar ben uzun zamandır 31 yarisalim.com sitesi hikayeleri okuyucularındanım ismim Şermin Ben 36 yaşında evli iki genç annesi kapalı ama oldukça seksi ve güzel bir bayanım.Bu güne kadar hiç tanımadığım tatmadığım,duyguları kocam gençlar için eve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayça ve kıçı

Evli ve iki genç annesiydi. Sarı, kısa saçları ona genç kız havası veriyordu ve onu görür görmez, İşte sikilecek kadın. diye düşünmüştüm. Özellikle yuvarlak ve geriye doğru çıkıntılı götü beni cezbediyordu. Top gibi yuvarlak göt yanakları öylesine t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ARKADAMIN DUL ANNESİNİ BANYODA

BEN AYHAN BANDIRMADAN BAŞIMDAN GEÇEN OLAY NİR KAÇ ÖNCESİNE DAYANIYOR ARKDAŞIM SÜREKLİ ANNESİNDEN BAHSEDİYORDU BİRGÜN BENİ İÇMEK İÇİN ÇAĞIRDI GİTTİM ANNESİ ÇOK SEXSİYDİ DULDU ÜSTÜNE ASKIZ BLUZ ALTINDA SİYAH ETEK ONUN ALTINDA SİYAH ÇORAP VARDI İÇMYE BA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Olgun faik ve arkadaşı

slm ben cdmelos emekli komşum faik i nasıl ayarttırıp kendimi düzdürdüğümü anlatmıştım sizlere.faikle arada buluşup cılgınlar gibi sikişiyoduk.o akşam yorgun argın işten gelmiş yemeğ,mi yemiş oturmuş işyerinde ustabaşının gördüğüm kocaman yarağını ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun dolgun hemde ne güzelik oyle

Merhaba boluda yaşıyorum ben 26 yaşında bir gencim size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.. İş yerinde işler pek yogun olmadıgında intde chat yapmayı severim birgün yine chat yaparken bir kadınla tanıştım 37 yaşında dul bir çocugu olan bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zenci erotik yaşanmış hikayeleri oku

slm arkadaşlar hikayeme başlamadan önce kendimi tanıtayım ben istanbulda yaşıyorum bekar biriyim adım hakan 29 yaşındayım bir sene önce başımdan geçen bir hikayeyi yazmak geldi içimden bu sitedeki diğer hikayeleri okuyunca ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.