Bakire Hikayeleri kategorisi, okuyun azın hikayesini oku.

okuyun azın

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mehabalar ben zeynep 1992 doğumluyum size başımdan geçen seks hikayelerimi anlatacağım 0554 237 22 78 .ahmet çok hoşuma gidiyordu onunda bana karşı boş olmadığını biliyordum evde yalnız kaldığımız zamanlarda onu ayartabilmek için elimden geleni yapıyordum ve bunu başardım birgün banyodan çıkmıştım üzerimde sadece bir gecelik vardı ve onu telefon0554.237.22.78 arızalı diyerek odama çagırdım beni öyle görünce dayanamadı ve hiç konuşmadan üzerime atladı dudaklarıma öyle bir yumulduki anlatamam daha sonra beni tutup koltuğa yatırdı hala öpüyordu bu ara bacagıma değen nedir diye merak ettim ve elimi oraya götürdüm aman tanrım oda ne ahmetın yaragı eşiminkinin üç katı kadardı dayanamadım ve hemen pantolonunun önünü açtım sonra onu ağzıma aldım 0554 237 22 78 ben emerken kaynım başımdan tutup kendine çekiyordu resmen ağzımı sikiyordu bir ara soluksuz kaldım sonra kalktım ve koltuğa oturarak bacaklarımı araladım öyle bir soktuki amım yırtıldı sandım sanki doğum yapıyordum daha sonra bu acı zevke dönüştü içimde hızlı hızlı gidip gelmeye başladı ve ikimizde boşaldık0554 237 22 78.Sonraları kaynımla bir kaçkez daha sikişdik. bu olayı eşim duyunca çok sinirlendi ve kardeşim madem seni sikiyor arkadaşlarımda siksin dedi ve arkadaşlarınada beni siktirdi ama hiç biri kaynım gibi sikmiyor en kısa zamanda kaynıma götümüde siktiricem
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kuzenimin koca yarrağı

merhaba ben begüm 16 yasındayım bu anlatcagım olay geçen ay oldu biz her her hafta uşaka gideriz orada teyzemler var neyse teyzemin 3 oğlu var en küçüğü benimle yasıt doğuş 16 gecen ay bir ay boyunca olarda kaldık gittikten 1 hafta sonra bizheryeri b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatmanın bedelİ ö detİ rdİ m

SLM ARKADAŞ LAR BENİ İ ST DEN SENE 2007 DEYDİ Fİ Lİ Z Dİ E Bİ R KIZLAN MSN DE TANIŞ TIM 1 SÜ RE SONRA MSN DE Ç IKTIK Hİ Ç REELDE BULUŞ MADIK Ç Ü NKÜ BENİ HEP Ç OK SEV... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

batman-diyarbakır-siirt benim uğurum

Merhabalar bu size 2 hikayem...Sabah işe gitmek için 7.30 da kalkarım. Cep telefonumun alarmı o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep aynı saatte uyanırım. Ama geçen gün uyandığımda saat sabah altı sularını gösteriyordu ve ben karşı dairemden gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aaaaa

editör senin ta ananaın amına koyim burdaki bütün yazılan hikayelerdeki pozisyonlar ananana girsin emi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumun azgın karısı

slm ben murat burada yazacam anım gercektır neyse konu gıreyım bızım oturdugumuz apartmanda komsumuz var merve 37 yasında ama soyle dıye bılırım pınar altugun esmerı o sekılde bır afet benım yasım 34 neyse sureklı karsılasıyoruz ve bır aksam ustu eve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim kizligimi otobuste aldi

Slm ben 19 yasinra unuversteye gdn bir kizim.90 63 90 bedende o gun otobuste bindn ustumdede bluz ve mine etek vardi.otobus kalabalikti etrafimi uc erkk kapladi biraz gectiktnsonra eller yarraga dondu ellmeye basladilar.cok sezk aliyordum.hepsi yarra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hiç bir cümlesinde yalan yok

merhaba arkadaşlar. başımdan geçen bir olayımı sizlerle paylaşmak istedim.başımdan geçen olay 26.08.2008 tarihinde gerçekleşti.yaşım29 1.75 boyundayım. bir çok kişiden duydum sanal alemden arkadaşlık kurup ve o arkalışlık ilişkiye kadar gidiyrodu.bun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayı baldızı

ben kocaelide yasıyorum yasım 22 ve tip olarkata pek fena değilimdir.birgün istanbuldan dayım oturdukları evden baska bi eve tasınacaklarını esya tasımaya yardım etmemi sistedi bende tabiki deyip gittim.o gun gittiğimde daha önce hiç görmediğim bende... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi ben düzdüm

Merhaba arkadaşlar bu ilk hikayemde yengemi nasıl becerdiğimi anlatmak istiyorum sizlere ben 17 yaşında 1,77 boyunda 60 kilo ağılığında bir gencim bu olay yaz tatilinde başımdan geçti.beno zaman 16 yaşındaydım.o gece rüyamda yengemi gördüm yengemin a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okuldaki selim tuvalette beni fena becerdi

Ben 13 yasinda sexsi memeleri yasina goreFazla buyuk ami tertemiz buyuk bir kizim.Okulumda cok arzuladigim bir genç vardi.adi selim diKizlarin hepsi onu arzulardi.bir gun soyunma odasindanCikarken karsilastik .sohbet etmeye basladik ve konu sex seGe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.