Komik Hikayeler kategorisi, okumayin sakin hikayesini oku.

okumayin sakin

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Okumayin Sakin Selamun aleykum…Nasilsiniz Gardas eyimisiniz?ben simdilik iyiyim size basimdan gecen bir sikis hikayesi anlaticim..Bigün elazigin bir köyüne gittim,arkadasim orada ögretmenlik yapiyordu,ve israrla yanina gitmemi ve 2-3 gün misafir olarak kalmami istedi,Allah var bende canim sıkılıyordu,bende okey dedim,biz köyde arkadaslar arasinda hep boyle frikik laflar konusurukta o bakimdan soyledim,neyse ote ha beri ha derken cektim gettim elaziga lan arkadas bir vardimkine bes 10 haneli bir köy köy demeye bin sahit lazim Allah inandirsin.. Neyse bir kere gitmis bulunduk arkadasi gordum hos bes 15 uzun zamandirda gorusmuyorduk Allah var,arkadas beni gorunce frikikten gol atmis kadar sevindi…lafladik iste ordan buradan konustuk tütün sardik cugara ictik raki bulamadik bira ictik,kafa iyi anlayacagin :) aksam oldu neyse evdeyik flim niye izliyek dedi bende OKEY dedim aynen matrix mutrix ,gladyatorden niye falan yuzun efendisi bilmem ne iste o saban askerde my heart will go on var ya titanik hani cek nen ros varya onuda denedik,lan izleyecek flim galmadi derken , bir de baktim ki benim arkadas iki dene sd yi saklamis lan onlar neci olum dedim ya sttiret dedi bosver dedi bende yoooooookkkk olmaz dedim Allah var simdi bende merak ediyom nasil sd ymis diye olum sex filmi sen bakman dedi abooooo olurmu olum ben zaten allahtan ariyom dedim ciddimisin lan sen ibne dedi bende ona dedim ki ben o sd lere ayda kac para veriyom tahmin bile edemezsin dedim , eyi olum o zaman dedi lan cekyati bir galdirdidi icinde ananiiiiiiiii doluuu doluuuman sd var Allah etmiye gozlerim acildi teeeee dibinden ote fal dasimii lan hele at at dedim lan bir atti gardasim bu dunya isi degel,neyse izliyok derken bir zenci var gol gadar seyi var sey varya sey ne diyim kibarcasi yarrak hani sosyete dilinde oyle derler ya hah iste ondan lan denerken denerken pozisyon mozisyon silüsyon potasyon garbonhidrat yok o nerden cikti lan abi filimdeki garinin yarisalim.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.` oya yarisalim.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.` arzu abi gorecen varya sanki dibini bulucimis gibi dibine assa bir iteleyis iteliyoki avrat agzinan zevk cigligi atiyo amma gozunen Allah canimi alda gurtilim diyo,yani o sekil iteliyo mala lan o yarrak bana girse allahima varya patalim iki metre ayrilir (patal ; iki bacak ve arasi )neyse o film devam yarisalim.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.` arzu yarisalim.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.` oya üstte bir ordan bir buradan frikik mirikik drink tenk tengildet once huplet sonra güpürdet,sonra sisir patlat hemide güm diye,flim oyle zevkli egri oturak dogru gonusak o flim bitti,biz biyöl gittik tuvalete masturbasyonnn varya hani (31 cekmek anlatim mi yani erkekler eli ile 31 ceker ya iste ona 31 cekmek diyoruz biz arkadaslar arasinda okeymi ) neyse elimiz ile kendimizi bosallttik or gazma olduk tuvaletin deligine attirdim geri geldim yemek mümek niye yedik,ardindan sıkıldık carsıya cıkak dedik carsıya cıktık bir Allah kulu yok ortada neyse eve geri geldik o sekilde yattık sabah kaktim ki arkadas okula gitmis evin yan tarafında bir ciftlik vardı evde seker bitmis bende bakkal bulamadim o eve seker istemeye gittim o eve bir gittim ki naman allahim oda neci oooooo bir bebek oooooo bir manken ooooooo bir afet ooooooo bir deprem o bir sell neyse kapiyi bir gari actiki mukemmellll o kadar guzel giyinmistiki benimkisi yani kibarca yarrak cadır kurmaya basladı hatta cadırın civilerini bile caktı neyse karsımdakı karı cok sexi giyinmis anlatim altta gara bir savlar ustte ciyak girmisi sey var ne derler hani bizim burada fistan derlerde sanirim sizin orada buna gomlek diyolar, hah iste ondan vardı uzerinde,pembe bir corap onun uzerinde pasparlak lastik bir ayakkabi burada ona kürt ayakkabisi derler basında bir yaglık tülbent esarp carsaf bana sacini gosterttmek icin acik kenara dogru cekistirdi kaydirdi yaglıgı,bende bir baktımkı o yaglıgın o esarbın o tulbentin altında kivircikmi kivircik sanki daha yeni permatik pardon perma yapılmıs gibi rofleli mofleli mavi bir sac yapmıs kendıne hayretler icinde saclarına bakıyordumkıne ben bu karıyı kesın dedım sehırlıdır diye dusunurken oysam bu garı evi boyarken uzerine tenekeynen boya dokuluk ki sonradan ogrendim her yerinden o boya cıkmıs amma sacından cıkmamıs oda kendıne uydurmus rengini cok zevkli giyinmisti salvarin rengine ve ayagindaki coraplarin rengine uyum saglamıstı…ne bakıyon kele dedi sen kimsin ne istiyon ben namuslu bir kadınım ne diye oyle geldin bir den evime dedi bende bacım bacım sen ne dıyon ben sadece senden seyını ıstemeye geldim dedim ben ogretmene misafir geldim di onunda evinde seker bitmis oda okula gitti bende bakkalın yerini bilmiyom seker istemeye geldidim sen ne diye celalleniyon ki ben seni sikicim mi sanki diye bir laf ettim ki kari kendinden gecti o kelimelerimin etkisinde kaldi ihtiras ruzgarlari esmeye basladi birbirimize alafli alafli bakinmaya basladik ardindan gozleri sanki beni soyuyordu aklima birden FBI de calisirken basima gelen bir olay olmustu birden onu animsadim gozlerimin onunden film seridi gibi geci verdi icim gipir gipir oldu amma bir turlu sekeri getirmeye gitmiyordu bende kahvalti yapmam lazim dedim seker ver dedim oda gelsene sekeri icerde verim dedi bende olurmukine deyince neden olmasin ayol benimi sikicin sanki dedi bende estagfrullah bacim dedim isim gücüm yok birde senimi sikicim simdi olmaz ben yapmam deyince abi gari ic gecirdi gel ben sana kahvalti yaptirim dedi amma iceri gelecen dedi bende gunah benden gitti dedim iceri bi girdikkine zoba yaniyo cayir cayir iceri alaf gibi olmus iceri girince neyse kaYfaltiyi getirdi yedik ictik niyese bir bardak daha cay goyim mi dedi bende bir goymazsan iki goy dedim cay cok guzel olmus baci dedim mutfakta birimi var deyince ahsooo o nerden cikti dedi liptin yelewlabel demlik poseti dedi neyse cayi muyi ictik ardindan cayin etkisiyle sicaklamaya basladik zati sobada gavurun amimi yaniyo gotumuzden ter akmaya basladi neyse bende ona çok sıcak oldu dedim oda istersen üzerindekileri çıkarabilirsin canım dedi bende olabilir dedim neden olmasınki dedim ve üzerimdeki pempe gömlağ çıkarttım atletnen oturuyordum oda bende sıcakladım dedi istersen üzerindekileri çıkarabilirsin dedim oda olabilir canım dedi neden olmasın dedi ve üzerinde gömlağ çıkardı sonra hala sıcak dedim oda dahada çıkart dedi tamam dedim ve altımdağ şalvarıda sıyırıverdim oda bende hala sıcaklıyorum dedi bende dahada çıkart dedim oda Altındağ şalvarı sıyırdı kırmızı kilotnan galdı bende beyaz peygamber donuynan galdım sonra ben hala sıcaklıyorum dedi bende eyi o zaman sobanın altını kapat dedim öyle diyene gadar sen ne diyon be ben o açıdan söölemedimidi dedi bende haaa tamam anladım kilotuda çıkart dedim oda hah şimdi oldu dedi neyse bir çıkarttı balta girmemiş amazon ormanı gibi kıpkıllı bir vagina onee dedim bal kutusu dedi bende bal kutusu görmesek bizi kandırıcın dedim gabak gibi göt meydana cıktı neyse sende çıkart dedi bende bir çıkarttım gavak gibi (kibarcası)yarrak ortaya çıkıverdi one dedi bende çikita muz dedim oda çikita muz görmesek bizi kandırıcın dedi neyse idare edecez artık dedim oda bende idare ederim dedi gosam alabilinmi dedim oda yaşım müsait dedi oda içime alsam dayanabilinmi dedi bende kilo yaş ve fizik ölçülerim uyumlu ve fantastik dedim neyse sütyeni çıkart dedim bir çıkarttı dik dik o ne dedim oda sükut füzesi dedi Devami Yakinda…. :)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ogretmen fena degildi

Öğretmen Fena Değildi!! Merhaba ben kolejde okuyan 15 yaşındaki lise 1 öğrencisiyim.Okula gittiğim ilk günden beri hoşuma giden bir kimya hocası vardı...Adı h..... idi o çok güzel di ama evliydi ve 5 yaşında yetişkini fardı. h..... hocadan çok hoşlanıod... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

elda frankoyla sex odasi

Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim oku... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbull beykozz

benim adım furkan istanbulda beykozda yaşıyorum arbam war 18 yaşındayım bakımlıyım sarışınım ve cok güzel deligim war sex yapmak isteyen bana 05539588063 numaradan ulaşın cok istiyorum a.p fark etmez yaş sınırrıııı yok !! ulaşın bana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ceviz

Yeni evli cift balayina Havaiye gider. Yerlestikleri otel muduru gece otelin kulubunde en onde yer ayirir. Gosteri baslar bir yerli yere 5-6 ceviz koyar sonra penisini cikarip tak tak cevizleri kirar. Gosteri ciftte oldukca etki birakir. 30. evlilik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

al yanak

Al Yanak Geçen yaz alkollü bir geç kız bar masasında otururken gelmişti ve aynen beni sikermisin die sormuştu. kız 85 li ve baya kiloluydu. Programın başlamasına yarım saat kalmış ve saat akşam 11 civarları. Ben barın üst katına çıkardım kızı ve orda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cay bahcesinde

Çay Bahçesinde Merhaba. Size 17 yaşındayken başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Erkek arkadaşımla sürekli birlikte olmak istiyorduk fakat gidecek yerimiz olmadığından hep onun arabasının kendi çapımıyarisalim.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tükürük turbanlı pornosu

BEN MALATYALI TURGUT SEDA BENİM SINIF ARKADAŞIM. BEN FAZLA YAKIŞIKLI SAYILMAM SEDA DA ÖYLE AMA SEDA NIN GÖTÜ ,AMI BİR HARİKA BENİM 400 YTL VARDI SEDA NIN CANI YARAK İSTİYORDU BEN DEDİM GEL KAYISI OTELİNE GİDELİM.DEDİMBEN MALATYALI TURG... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuvete sicmaktan aldigim ders

Küvete Sıçmaktan Aldığım Ders Ben Ceren.16 yaşındayım ve yeterince güzelim.boyum da 1.76 ve fizigim de güzel olduğundan etraf bana hasta insanlarla dolu.Bi de Tufan adinda 18 yasinda yeterince yakışıklı esmer bir abim var ama hiç benzemeyiz birbirimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nerede kiminle

Nerede kiminle Bir gün nisanlimi evine birakirken alt katinda oturan 14 yasindaki komsularinin yarisalim.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`); onmouseout=return nd(); arzunun gözlerime öyle bir bakisi vardi tahri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kor kiz

Kor kiz Bundan iki sene once evde tek basima oturuyordum evin birden bire zili caldi bende kapiyi acip bakiyordum kim diye karsima birden bire bir tane kor bir kiz cikti yanlis kapiya gelmis bana ozlemlerin evimi dedi bende baktim kizin mali falan ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.