Eğitim Hikayeleri kategorisi, okulda siktim hikayesini oku.

okulda siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm bn ist tan mehmet . 15 yasındaım bu olay basımdan yaklasık 1 yıl once gecti .su an lise 1 de okuyorum .bnm eski okulda 7. sınıftayken a b c vardı 8 e gectiimde d sınıfı acıldı ve bn o sınıftaydım .bzm sınıfta ismi lazım diil bir kız wardı.massallah nazar deemsin karpuz gibi gotu wardı.sikmek hiç aklımdan gecmıodu ama bi gun ing dersinde herkes hocanın etrafına toplanmıstı.bn kızın onunde oturuodm.yanımdada bi ark wardı ama o baska işlerle ilgilenio du.bnm alet uzamaya basladı.bn de elime aldım kapalı br sekilde 31 cekidum.arkama bi dondum kız guluo (hosuna kacmıs olmalıki). bn de utandm cunku kızı sikmek hec aklımda yoktu. bnm yanıma gelirdi sex ten bahsederdi .ve bn cok kotu tahrik olurdum.oyle boyle derken bn bunu ellemeye besladım . elledikçe azıodum.o da hiç bisey demiodu.bu da bni kotu azdırıodu.bi gun dersimiz bostu.bn iyice kafaya koymustum sikecektm onu.bzm işteknk odamız wardı orası bostu we kapısı her zmn acık olurdu.içerde oturuodm kız girdi içeri.bacak bacak ustune atıodu we bn deliriodum.en sonunda tuttum bunu soydum.masanın uzerine domalttım.cok gsl gotu wardı .bnn gotune yavasca sokmaya basladım .baırıodu.odum kopmustu .mudur yardımcısıyla aynı kattaydık.duyucak die cok kormustum.ama gelen olmadı.bn yavas yavas ileri geri giderken kız ağlıordu cok acıyor diodu.biraz sora baırması yerini inlemeye bıraktı.yalnız amına bi defa soktum.patlatmak istememiştim.daa sora ustumuzu giyindik we gittik .şimdi o baska bi liseye gitti.daa okulda yaptıım bunla sınırlı diil dier yazdıklarımda anlatcam .kızlar eklrseniz konusuruz msn adresim:[email protected] byyyyyyyyyyyyy
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okulun memuru

|ben 14 yaşında bir öğrenciyim güzel bir okulda okuyorum ama okuldan daha güzel olan bi şey var o da okulun memuru bigün okulda nöbetçi olmuştum nöbetçi olduğum yer hemen memurun önündeydi bir sürü dosya taşıyıp duruyordum bir an memur beni yanına ça... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi üniversiteli

selam bundan 5 sene önce basımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum amcamın kızı sayesinde cevre illerden birinde okuyan üniversiteli bir kız ile tanışmıştım bulundugumuz sehirde babaannelesi ve dedesi oldugu için sık sık onların yanına gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adaletin bumu dünya

| BEN ADALET 18 YAŞINDA BABAM VE ANNEM TARAFINDAN KÖYÜMÜZE KURBAN DENİLEN BİR ŞAHISA VERİLDİM.BERABERLİĞİMİZİN ARDINDAN BİR YIL GEÇTİKTEN SONRA BİR ERKEK ÇOCUĞUMUZ OLDU.İSMİNİ TALİP KOYDUK. VE ONDAN SONRA KARS!TAN AYRILDIK VE İSTANBUL’ UN SULTA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okuldan kactık, sarhos olduk,sex yaptık

Sıkısmek ısteyenler slm ! ben efe..izmirliyim ve 17 yasındayım isteyen herkezle şikişebılırım adresım [email protected].hıkayem okul son haftasında gerceklestı..kımse okula gelmedıı ıcın bızde arkadasım engınle beraber bızım eve gıttk..annemle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınafta fundayı siktim

Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı hiç birisisnden yattınmı dedim evet dedi kim olduğunu öğrenmek istiyodum ve sordum kiminle ilişkiye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

böyle ögretmen her hekezin başına

Beyler ben bilecik/bozüyük ilcesinden mesut bir gün evde dogum gunu partisi veriyom herkezi cagırdım ögretmenlerimi felen tüm herkez geldi özlem hoca diye bir hocamız var o da geldi her neyse yedik iştik eylendik saat gece 12 ye geliyodu herkez dagıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sert hoca

|Selam ben İzmirden Tamer bu olayın tamamı gerçektir.Lise1 sınıfın sonlarındayken başımdan geçen güzel olayı sizlere yazacağım.Aylardan Nisan ayıydı ve bizim o gün sınavımız vardı.O gün coğrafya hocası bir mini etek giymişti.O gün hoca sınıfa girdiği... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Aleynanın şahane götü

merhaba sevgili okurlar şimdi sizlere bizim mahaldeki orospu kızı nasıl siktiğimi anlatıcam.sikeceyim kızın adı aleyna. ordunun bi ilcesinde gercekleşti.neyse bu aleyna bana naber filan diye yaklaşmaya başladı bende normal davrandım. sonra bana dedi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

INGILIZCE ÖĞRETMENIMI BECERDIM

ben neclet ama arkadaşlarım bana neco der 20 yaşındayım hemen sex hikayeme başliyım benim lisede çok ama çok seksi öğretmenlerim vardı ençok beğendiklerim ingilizce öğretmenim memeleri çk kocaman dı onu hep sikmek istemişimdir ve en sonunda siktim bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Orospu yareni siktim

Okuldayken sinifta yaren vardı bir gunİkimiz sınıfta nobetçiyiz yaren bana Beni seviyonmu dedei bende evet dedimOkul çıkışı ikimizinde ailesi 6gunluk tatile gitti ikimizde okula gelmedik bana bizim Eve gel dedi ben gittim bulustuk o odasina gitti kap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.