Diğer Hikayeler kategorisi, ofiste_neler_oldu_neler hikayesini oku.

ofiste_neler_oldu_neler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ofiste Neler Oldu Nelermrb değerli dostlarım bu olayı sizinle paylaşmak istedim harbiden aklımdan çıkmıyo geçen yıl yazın temmuz ayıydı sanırım ben bi şirketin muhasebe işlerini yapıyorum 25 yaşındayım şirkette iş titizliğimle kendime olan bakımımla özel hayatımla hep dikkat çekmişimdir aynı katta çalışan sekiz kişiyz ve gün boyu herkez kendi odasında çalışır benim odamda eren ve ben çalışıyorum erende28 yaşında cidden hoş ve düzgün bi arkadaşım dediğm gibi yaz ayıydı hava güzel akşam mesayi bitmişsi hafta sonu idi hesaplarımızı toplıyoduk saat 20:00 a yaklaşmıştı eren yemek söyledi yemeğimiz geldi yedik işleri bitirdik şirkette kimse kalmadı diğer arkadaşlar kimi satış müdürü kimi imalat şefi muhasebe olarak ikimiz kaldık yemekten sonra dediğim gibi kahve yaptı eren kahvemizi içiyoduk bu arada bilgisayara bi cd taktı porno cd çok güzel bi hatın iki tane yakışıklı herif var ama heriflerin götü hatununkindençekici duruyo bembeyaz sıkı taş gibi görünüyo biri azını sikiyo biri karının götünü sikiyo ben azdım erenin önü kabardı bende taş gibi oldum muhabbet devamm ediyo dedimki herifin götü karınınkinden daha güzel falan filan derken eren seninki daha güzel onlarınkinden falan yaptı gülüştük derken eren baş ka bi cd taktı gay seks cd si manyak heriflerr çok tatlıydı accayip sikişiyolarrdı azgınlığıma azgınlık kattı bu cd ilgimi harbiden çekmişti canım göt sikmek istiyodu erene taksime gidelim dedim hayrola falan derken ben göt sikecem dedim güldü gırgıra aldı hadi diye ısrar ettim yok falan yaptı ozaman seni sikerim dedim şakayla karışık sarıldımufak ufak öpücükler atıyodu bi anlamda boğuşmaya başladık bi anda kendimizi dudak dudağa bulduk sessizce hep bu ana arzuluyodum deni hangi anı diye saflığa veriyorum işi sana aşığım falan demeye başladı güldüm ateşli bi şekilde öpmeye başladım çok hoşlanmıştım öpücüklerinden sevişirken bi yandan kravatımı çıkartıkor gömleğimin düğmelerini açıyordu vucudumu okşuyor göğüslerimi küçük küçük öpüyordu ve yavaş yavaş pantalonuma ilerliyodu panta lonuma gelince hızlandı daha hızlı açtı ve bir hamlede azına aldı sikim azını dılduruyordu bi kanda kalçalarımı okşuyor bi yandan copur copur sikimden sesler çıkartarak yalıyodu çok iştaklıydı ve boşalmama ramak kala ayağa kalktı sarıldı öpüşürken içimde istiyorum seni dedi tamam dedim masasından el kremini aldı sikimi güzelce kremledi masaya doğru güzelce domaldı kabak gibi bembeyaz götü beni çılgına çevirdi namluyu doğrultum ve o kara deliğe nişan aldım başı deliğe deyince çok hoşuma gitti yavaş yavai ilerlemeye başladım içi çok sıcak ve dardı hiç böyle bi zevk yaşamamıştım ve çılgınca girip çıkmaya başlkadım o hem zevk hem acı ile inliyor ben zevkten inliyordum ve boşaldım erenle çok uzun zaman beraber olduk kimi hafta hergün diyebilirim çok güzel çok farklı şeyler yaşadık bende onun sikini falan yaladım içime almadan götüme sürtündü sikinin başını deliğime falan dayadı ama daha ileri gitmedi çok ama çok zevkli günlerdi o şimdi nişanlandı artık onunla yapmıyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hic sex yapmamis

bir gün yolda giderken bir kiz görmüs adamyanina gitmis neyin var demis kizakizda cevap vermis hic SEXyapmadim diye adam üzülür kiz cpünkü cok güzeladam demis benleSEXyaparmisnkiz seve seve demis öyle bir yapmislar ki süper 9 ay sonra 3üz gençlari o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kökbu\'nun maceraları - 1

Ben GÖKBU istanbul da oturuyorum ve 25 yaşındayım türkiyede 60 yakın şehir gezdim. YURTDIŞINDA ingilterede bir yıl ikamet ettim almanyada bir bucuk yıl FRANKURT inlingua sprachschlue ve volks hoch sehule de bir yıl kaldım yani hayatımı doya doya yaşa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadin_gozuyle_2

Kadın Gözüyle 2Yine bir gün yandaki seksi komsumuzu alip sevgilimle birlikte yemege gittik. Her zaman istemistim sevgilimden kiskanabilecegim seksi bir kadinla üç kisili gurup seks yapmayi bunun için çok bekledim ama iste aradigim kadini buldum sevim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

benimle_olmak_istermisin

Benimle Olmak İstermisinsenin evindeyiz ve koltukta oturuyorsun arkanayım omuzlarına masaj yapıyorum ve ellerim gömleğinin içine girerek müthiş göğüslerinde uçları kacaman olmuş ensende dudaklarım boynundan dudaklarına altına mini bir etek var bacakl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuafor de

selam ben eylem. size başımdan geçen olayı anlatayım. sürekli gittiğim bir kuaförüm var. çok ama çok yakışıklı bir adam. onu ilk tanıdığımdan beri onu arzuluyorum. bir gün yine saçlarımı boyatmaya gittim o gün üzerimde mini bir etek göğüs dekolteli b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıstanbul da sex

herkese merhababen alper, 25 yaşındayım ve istanbulda yaşıyorum..başımdan geçen çokgüzel ve hayatım boyunca unutamayacağım ve tekrar tekrar yaşamakistediğim bir olayı anlatacağım.istanbulda işe yeni girmiş kendime bir ev tutmuş yeni yeni düzenimikurm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dibini buldum cikmadi

Dibini Buldum Gıkı ÇıkmadıBundan 8-9 sene önce ben daha 18 yasında öss ye hazırlanan birgenctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershanegittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üstkat komsumuzun kızı Beyza hakkın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli ciftle 2 gece seks hikayeleri

Merhaba Bu anlattığim hikaye tamamen yasanmış ve gercekten kesinlikleemin olabilirsiniz. Ankarada yaşayan Hacer ve Berk adlı bir çiftyazdığım hikayeden çok etkilendiklerini ve benimle tanışmakistediklerini belirten bir email aldım.Daha sonra Msnden b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cilgin sex burda

ben izmirde yaıyarisalim.comim komsu kızlar var çok güzeller azra akını ikiye katlarlar. her neyse onlarla tanıştım.onlar bana arkadaş gozuyle bakıyo ama ben onlara sex arkadaşı gozuyle bakıyom.Bir gün onları bize çağırdım ve dedimki benimle sex yaparmıs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem ve bentuvallette

merhaba.ben bir gün evde yanlızdım ve bizim aile düğüne gitmişlerdi ve düğün dediğim de bizim komşunun düğünüydü.ve teyzende 20 yaşında ben tek evdeyim diye hep tuıvalete girip çıkıp bana gülümsüyodu.ve bende yanlış şekilde düşünmüyodum.neyse bu sefe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.