Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, netten eve hikayesini oku.

netten eve

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ismim kadir anlatacağım tamamıyla gerçektir nette geziniyordum biriyle tanıştım adı cüneyti aynı yerde oturuyorduk sonra beni eve çağırdı tabiki cüneyt pasifti eve giittim ama çekiniyordum tabi beyaz temiz götü vardı kılsız dı biraz konuştuk sonra yapalım mı dedi tam dedim soyunduk ikimizde sikimi tuttu zaten hemen kalkmıştı yatağa uzandı sik beni dedi sikimi dayadım çok dar dı girmiyordu biraz zorladım olacak gibi değil di tükürükledim kaldırdım tam olarak domalttım yavaşca girdi ama zorla girdi sonra gitgellere başiladım değişik pozisyonlarda siktim çok güze di devamıda var onnu da son ra paylaşıcam tüm pasifleri bekliyorum sadece pasif olsun.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kuzenin götü

Slm aldatanlar okuyucuları benim adım osman yaşım 16 ben bu olayda kuzenimi siktim kuzenim hasan 15 yaşında bu hikaye basımdan 2 hafta önce geçti ben hikayemi yazıyorum...Bir haftasonu ananemlere ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalın sikiyle ateşimi söndürdü..

Artık konusu ben ve canım Ali’m olan gerçek hikayelerimi ve fantezilerimi biliyorsunuz. Bu sefer paylaştığım 2 ay aradan sonra Ali’yle dün geceki harika sikişimiz.Ali geldiğinde saat 23ü az geçiyordu. Önce muhabbet içki faslı derken ben canım erkeğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gençle çok güzel oluyor

Selam ben ankaradan tugrul, sizinle paylaşmak istediğim hikayemi 3 hafta önce yaşadim, ben ap gay im ve akşam evde otururken canim ilişkiye girmek istedi ve netten aranmaya başladim adinin burak oldugunu söyleyen 18 yaşinda bir genç gayle taniştim ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travesti sevda ile yaşadıklarım

Merhaba ben istabuldan yılmaz bundan 1 ay once travestı ile yaşadıgım hıkaye bırebır gercektır.Ben gizli bir gayım ben hep ıcımde besledıgım kadın ruhumu dısarı vurmak hep bır travestı ile beraber olmak ısterdım.1 ay once internette tanıstıgım traves... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kurbanlik omer

Kurbanlık ömer... ben 17 yaşındabir delikenlıyım bir gün çarşıdan otobüse bindim akşam saatleri olduğundan dolayı bayağı kalabalıktı.kapı ile oturak arasında yüzümü cama dönerek duruyordum 2 durak sonra arkamda hafif bir temas hissetim kalabalık oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

_otostop_

Merhaba ben bundan 2 yıl önce tatilden İzmire dönerken otostop yaptım ve beni yalnız başına seyahat eden lüx arabalı biri beni arabasına aldı. Zaten canı sıkkın olan adam yanına konuşacak birini arıyomuş. Muhabbete başladık adı Hakan ve özel bi şirke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendim istedim

Kendim İstedim slm ben izmiden hasan bun dan 7 sene önce yaşamış oldum bir ilişkiyi yazacam okul cıkışı arkadası olan köksal diye bir kişi vardı hep onun işyerine giderdim oda bana hep porno dergilerini gösterirdi benim de hoşıma gider di ona bu posi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ozgur cocuk

Özgür Cocuk Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim,,,Boy 178,,,Kilo 65,,,esmer yakışıklı sayılan bir gencim:),,,Hobilerim arasında doğa sporları ve extrem sporları vardır,,, Yazlıkta Özgür adında bir genç vardı o yıl yeni taşındıkları için kimseyle ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasım benı feleket sikti

slm arkadaslar sıze bir arkadasımın beni nasıl siktini anlatıcam....bir gun köye gittim orda bıir arkadaşım vardı gençken süreki beni sikmeye calişıyordu bende sadece deytirtıyordum cünkü ozamanlar canım yanıyordu neyse oraya gittimde canım bırden a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ummuyordum

Ben 27 yaşında gay olmayan sadece eğilimi olan bir yarisalim.comternette çalışan 18 yaşında müthiş güzel,parlak hoş popolu bir genç gördüm.ondan    sonra sadece onu ve o güzel poposunu görmek için hergün gittim onun çalıştığı yarisalim.comternet... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.