Bakire Hikayeleri kategorisi, nefret ederken aş ı k oldum hikayesini oku.

nefret ederken aş ı k oldum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrb ben damla 23 yaş ı ndayı m konsevatuarda okuyorum sı nı fı mda nefret ettiğ im bir ç ocuk var ç ü nkü bana lezbiyen,orospu ve daha ağ za alı nmı ycak bir sü rü kü fü r edio ve ben ondan nefret ediorum...neyse kı sa kesiorum bu genç benden hoş lanı yormuş birgü n ewde oturmuş kahvaltı yaparken arkadaş larla,telefonum ç aldı aç tı m arayan murat tı alo dedim ve damla seni ç ok seviyorum lü tfen benimle ç ı karmı sn dedi bende hayı r deyip teli kapadı m kı z arkilerim ne olcak hem muratla sikiş mek sü per olsa gerek dediler ç ü nkü murat ç ok karizmatikti ben muratı 1 hafta sü rü ndü rdü m bir gece ben ewde oturuken kapı caldı aç tı m kapı yı , gelen murattı lü tfen benimle ç ı karmı sı n dedi bende iç eri geç dedim ve kapı yı kapadı m iç erden iki bira aldı m ve oturduğ u salona gittim ü stü mde dekoltesi baa olan ve askı lı bir bluz altı mda ise kı sa sort vardı . oturdum yanı na beni ç ok mu seviosun dedim seviyorum felan dedi iste bende teklifini kabul ettim bi film koyduk onu izledik ama 3 bira felan iç tim oda 4 felan iç ti ewde bira coktu (ben iç meyi ç ok severimdeee) iş te film bitince bana biraz yaaş tı ve ö pü ş meye bş ladı k beni soydu kendide soyundu ve beni ö pü yordu her yerimi ö pü yordu memelerimi sı kmay baş ladı ben inliyordum her yerimi ö pü yordu amı mı emmeye baş ladı bende inliyordum birden bakiremisin di sordu bnde ewt dedim amaı ndan girmem sorun olurmu dedi ben gir nası olsa sonuç ta bozulacak dedim ve amı mı yavaş yavaş parmak lamaya bş ladı daha baksı rı nı ç ı karmamı ş tı baksı rı nı cı kardı ve benim gö zlerim baya bi aç ı ldı yarrağ ı ç ok bü yü ktü ilkö nce korktum ama olsun dedim zevkli olucak dedim bana hiç gö tten verdinmi giriimmi dedi bende gir gö tü mden dedim gö tü mden ö yle bir kö klediki cok acı dı sona amı ma geldi sı ra amı ma yavaş yavaş girmeye ç alı ş ı yordu canı mı yamak istemiyordu ama birden bir girdiki iç ime inanamazsı nı z ö ldü m zannettiim sona kanlar gelmeye aş ladı bakiretim gitmiş ti 1 saat deiş ik posizyonlarda sikiş tik o gece bana se benimsin benden baş kası yla ç ı kmı ycak sı n dedi ve ewlendik sonra artı k ewliyiz...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

telefondan gelen tanışma

ben 32 yaşında biriyim.bu olay 2,5 sene önce başladı.birgün hiç beklenmeyen bir şekilde telefonum çaldı arayan bir bayandı yanlış aramıştı konuşup kapattık.bir kaç gün içinde 2 kere daha aradı ve yanlış araması sayesinde tanışmıştık ismi aysel değil ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızlığımı vermeye hazırdım

Erkek arkadaşımla yaklaşık bir yıl önce karşılaşmıştım. Birlikte çıkmaya başlamıştık. Biz iyi iki arkadaş olarak başlamıştık. Fakat aramızda farklı bir elektriklenme gerçekleşmişti. Ben de oldukça büyümüştüm. Kızlığım başıma belaydı. Ondan kurtulabil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hele bı bak şu işe

mrb bn aydın 175 boyunda 19 yasında kendımce yakısıklıym galiba :D bırıyım neyse sen merak edersin şimdi ne yazmıs bu usak diye!!!! anlatayımmı :D anlatayım anlatayım :D:D daha 1 hafta olmadı paylaşmak ıstedim sogumadan :) uzun zamandır kımseyle cıkm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenimm

Slm bn kastamonudan hakan fazla uzatmayım. Bizim dersnemizin Hocaları süper birgün gül hoca mine etek giymiş ama süper herkes ona bakıyo ve bizim dersimiz gül hocaylaydı o güzel amcıkı ortadaydı herkes azı acık bakıyordu ve bende bakıyordum. beni bak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın sewgılı

ben 19 yasında bır gencım cok azgınım we en az 20kısıyle ılskıye gırdım en son gırdıgım ılıskıde kız aarkadsım bana dedıkı olay su : bırgun pıknıge gıtmıstık we kız arkadasımla ben su almaya gıtmıstık yolumuzdan donuste kır bır alaan wardı.we kız ark... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ohh beee

slm sapıklar bn bursadan melih nese konuya gelelim bize gelen bi tane annemin arkadaşı vardır 23yaşında evli 1 genç sahibi melek die melek ablayı düşünerek hep 31 çekerim ama artık 31 çekmek zevk vermiyordu bigün gene bize gelmişti üzerinde ince uzu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabada patlattım

Selam dostlarım.Ben manisada oturmaktayım.Adım Metin evliyim.ahmet diye bir arkadaşım var birgün onunla dolmuş duraklarında dolmuş bekliyoruz.Onun işyerinde sekreter arkadaşı varmış adıda nihal kızı görseniz afet...oğlum dedim bana bu kızı ayarlasana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baharr

ben bursadan mert.bı r hafta once kuzenı me burları gezdı rı yordum. kuzenı m baharla gezerken azdı m tabı o gotu gorrunce azmamak mumkunmu.bahar cok tatlı we duzgun bı r manı tadı r.benı m yarak ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bilge bakire değil

slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti kabul etmedi ama aramız bozulmadı bana sırlarını anlatırdı bi erkekle öpüştüm çok zevk aldım felan de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çılgın ama güzeldi 1

selam arkadaşlar ben istan bullu biririm isimler tama men gizlidir hikayem tamamen gercektir vede 9 ocak akşamı başımdan geçmiştir avcılar E 5 yolundan eve dogru geliyordum hatırlarsanız müşhiş bir yağmur vardı neyse bir arabanın bozulmuştu yanlarınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.