Liseli Kız Hikayeleri kategorisi, mutsuzdum ki hikayesini oku.

mutsuzdum ki

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
arkadaşlar bugün sexten bahsetmek istemiyorum.yanağına güldüşmüş bahar yüzlü tomurcuğum sabrım aklımı zorluyor sev hadi nazar boncuğum. seni gördüğüm gece ay tutulur dil yutulur bütün dertler unutulur bırak kalbim alev alsın bırak derdin beni sarsın harca beni her halinle aşkın canımı alsın......bugün hiç aklımdan çıkmayan içimde hiç sönmeyen beş yıllık ilişkiden bahsetmek istiyorum.güzel ıstanbulun güzel bir semtinde 33 yaşında muhtar oldum ve kendi isteğimlede bıraktım birgün muhtarlığa biri girdi göz göze geldiğmizde onunda benimde hayat bağlarımızın koptuğunu hissettim ve tanıştık öğretmenmiş. ve benim o anda hayatımın değişeceğini bbilemezdim kendimi manyakca ve hayatın tüm tat ve zevkine bıraktım hiç kimseyi ve hiçbirşeyi takmadan tam beş yıl çılgınca bir aşk girdabında buldum ve şarkıda gecen sözler gibisabrım aklımı hep zorladı herşeyimiz karıştı tabi ikimizindemasallardaki aşk gibi ve çılgınca ıstanbulun her yerine silivriye boluya yalova melekeler adası burgazkısaca heryerde her ortamda manyakce sevişmeler denizin içinde deniz manzaralı balkonda ayışığında anadan doğma sılov şarkılarla dans cilgınca sex her yerimi doldur bütün deliklerime gir senden başka kimseyi hayat boyu düşünmeyeyim dedikce ben daha da tarif edilmez duygularla tüm deliklerini doldurdum hem bedenlerimiz hemde ruhlarımız orgazm oluyordu ve birgün rüyadan uyandımçünkü ben hamileyim ve beni alacaksın dedi ama bu imkansızdı çünkü ben zaten evliydim ve üç yetişkinim vardı ve biz ayrıldık ama ne onun içindeki nede benim içimde aşk ateşi sönmedi rüzgara yakalanmış yelkenli gibi hala dolaşıyorum kendime liman bulamadım.bu başımdan gecenler yazımı okuyan evli bayan ve bay site dostlarıma belki ibret olur ve sakın sonunda fırtına cıkacağını biliyorlarsanız limandan ayrılmayın.hoşca kalın.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

acar siktiğm kız

Ben kutahyadan hıkayemı yazıyorum. ben 20 yasıda bir genc erkegım bundan 5 sene once cıktıgım kız olan kübra ile 2 sene cıktık ve ben dayanamayıp patladım bu onları duyunca ayrıldı ama ben normal seyler oldugunu anlattım ama anlamadı 2 ay sonra ewde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexiigün

Mrb arkadaŞLar ben 16 Yasında bi Genc Erkegim Koca YaraqLıyım Bi gün gene İnt. cafede taqıLıyoruz bi Gün gitti ecvitlerin okuLa bi Kız warki BomBaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kıza ayar oLdum malafatı süperdi göz kırpdığımda tokat yedim ama 10 numa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Abimin karısına ortak oldum

Selam ben hakan ankaradan yazıyorum. Bu siteye takıldıktan sonra bende size başımdan geçen bir hikayeyi yazmak istiyorum, tamamiyle gerçektir inanın buna.Bundan iki yıl önce bursadaki amcamlara gitmiştim benim dul olan yengemde amcamlara gelmişti yen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Esra\'yı götten sikişim

Merhaba değerli hikaye okurları benimde bir hikayem var . bizim apartmanın karşısında oturan esra iminde mükemmel bir hatun var gözüme kestirdim bir gün evden çıkmasını bekledim ve öyle de denk getirebildim. Şanslıydım ki o gün esra üzerine transpara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli kuzenimi il ben sikip deneyim kazandırdım

ben 18 yaşında bir erkeğim ben lise 2 ye gidiyorum halamın kızıda lise 2 ye gidiyo aynı okuldayız bnm halamın kızı acık giyinmeyi cok seviyo ve beni acayip dereceden tahrik ediyo bir gün son 2 dersimiz boştu başımızada bir öğretmen gelmeyince bizi sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne kızmış bee

Merhaba adım ali 17 yaşındayım. bigün ewde yalnız başıma tw izliyodum. bi ara zil çaldı we komşu kızı beni aşağıya dawet etti bende onu içeri dawet ettim çünkü aşağıya inmek canım istemiyodu. bu arad kızın adı kübraydı. neyse ben kübraya kola ikram e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yakışıklı öğretmen

|mrb.ben aylin.15 yaşındayım.Bu hikaye gerçektir.bursada okuyorum.Bizim sınfa Yakışıklı bir türkçe öğretmeni gelmişti.Bütün kızlar ona hasta olmuştu.Tabiki ben de.o hiç kimseye yüz vermiyrdu.Onunla birlikte olmak için bir plan kurdum.fileli eteğimim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Liseli kızı siktim !

Merhaba,ben Ufuk.21 yaşında Üniversite öğrencisiyim.Ailemin durumu çok iyidir,o yüzden benimde hiçbir kısıtlamam olmadı bu hayatta ve istediğim çoğu şeye sahip oldum.O yüzden herşeye sahip olabilme dürtüsü vardı hep bende ve sürekli bunun peşinden ko... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocamın istegi

|Hocamın İsteği Merhaba ben hataydan t-mac.hİkayem tamami İle gercek. Ewet hocami yani koçumu sİktİm.bunu benden cok kendİsİ İstedİ. En İyİsİ anlatayim okuyun. Ben takimimi fİnallere tasidim ve fİnal macini kazandirdim mac bİttİgİnde herkes okadar se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

elifin ateş gibiydi amcıgı

Selam ben size 7 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak stiyorum işe gidip gelirken tanıştığım bir bayan la önceleri sıkı bir sohbette tutuştuk dahha sonra onun yanındaki bayana teklif etmek istedim ama anladım ki ikiside bana karşı bir şeyler ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.