Eşli Hikayeler kategorisi, muhtesem saaatler hikayesini oku.

muhtesem saaatler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben 19 yaşında bir gencim alt katta oturan canan abla benim hayatımın kadını bir gün ailecek kilyosa gittik tabi cananda geldi ve ne tesadüf kocasıda kendide yüzme bilmiyordu bunu bana kendine yüzme öğretmesini söyledi bende kabul ettim denize girdiğimizde ileri gittikçe dahada iileri gitmek istedi bizimkilerin bizi göremiyceği bir yerdeydik korkma bahanesiyle boynuma sıkıca sarıldı ben dahada derine gittikçe ayaklarını belime bağladı bana sır tutarmısın dedi evet dedim sana güvenemem dedi yalvarnmaya başladım tutarım ne söylüyceksin dedim bana yo okadar önemli şeyler değil ama kimsenin bilmemesi gereken şeeyler dedi bende söz verdim peki dedi kocası evlenmiş boşanmış bir adam ailesi biraz karışık bana kocasını sevmediğini ve yatakta kendini mutlu etmediğini söyledi bende teselli ettim kocan iyi adam seniseviyor dedim bende seni seviyorum dedi ve şok oldum sen nedediğinin farkındamısın dedim evet dedi ve tabi boynuma sarılmış olduğu için birden ufak bir öpücük kondurdu dudağıma ben daha fazla dayanamadım ve elimi mayosundan kalçalarına soktum sabret dedi ve benden ayrıldı boynumu bıraktı bana yarın sabah işe gitmemi söyledi ve kocam işe 9 da gidiyo dedi 10 dakka sonra eve gel dedi ertesi sabah kapıyı çaldım müsaitmisin dedim gel dedi ve bir buse daha kondurdu dudaklarıma ama tadını unutamadım altında bir mini etek ve üstünde ise beyaz bi gömlek ve dahası düğmeliri açık hemen salona geçtik geldi ve kucağıma oturdu bu gün seninim dedi yapıştık dudaklarımı öyle emiyor öyle emiyorduki aklım başımdan gidiyordu elimle amını okşadığımda sabırlı ol dedi hemen yok öyle devam ettik öpüşmeye boynumu emiyor kulaklarımı ısırıyor delirtiyordu beni bu işin ustasıydı o sonra eline aldı yarağımı üstüne getirdiği balı döküp yalamaya başladı hiç bitmiycek sandım kudurmuştum sıra bendeydi artık önce göğüslerini yalamaya başladım südyen olmadığı için kolay açıldı hem yalıyor hemde gömleği çıkarıyordum göğüslerinden göbğine kadar yalamasığım yer kalmadı sonra eteğini çıkardım ve amı gözümün önünde duruıyordu yalamaya başladığımda az önce sabırlı ol diye yalvaran kadın sok içime sok diiiye yalvarıyordu erkeğimmmm sokk diye inliyen bir kadın hiç kırılırmı hemen benim dalgayı amına sürtmeye başladım ve tekı bir hamlede hepsini soktum müthiş bir çığlık koptu odada ben gidip geldikçe deliriyordu ve ikimizde titreye titreye boşaldık toprealandık giderken sen benim kocammsın artık dedi ama pek fazla yapamıyoruz yetişkini her zaman uyumuyo): sugur_man********** cevabını bekliyom her kimsen
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kaymaklı kadayıf

Ben evliyim ve sekse aşırı düşkünüm. Sikişemediğim her gün en az bir defa 31 çekerim. Neyse eşim ailesinin yanına gençları alıp 1 hatalığına gitti. Bende porno sitelere girip kendimi tatmin ediyordum. Bir akşan saat 8 sularında kapı çalındı. Türbanl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tecavüze uğradığım o anlar

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. ben 20 yasında nilay adında genç bır kızım.gecen yaz 2008 ın temmuzunda koye gıttık.gıtmez oladık ama.benım bı tane enıstem var.bız hep onlarla gıderız koye.Bu senede gıttık.bu enıstem eskıden boyle yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızlığım bozuldu rahatça sikişebiliyorum

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. ben Yeşim. Size kızlığımı nasıl verdiğimi anlatacağım fakat hikayelerinizin gerçek olmasına lütfen özen gösterin.Vucüdum güzel ve dolgun.Bundan yaklaşık 2 ay önceydi.Okulda çoğu kez frikik verir,erkekle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaymak gıbı amlar sx hıkayelerı

Slm evlı bayanlar cıftler ben taner 28 y 185 boy 76 kg kumral etletık yesıl gozlu bır erkekgım bırgun evımde    oturmus bıramı yudumlarken telımde bır arama geldı gızlı noyu actıgımda ısmının hulya oldugunu soyleye bayan yanlıs aramıstı ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın dolgun karısı

ben kendi halinde yaşayan 22 yaşında yakışıklı sayılan bir yarisalim.comim arkadaşlarla kahveye gitme alışkanlığımız çoktur.bir gün samimi olduğum arkadaşlarımdan biri olan ahmet ile kahvede oturuyoruz.diğer arkadaşlar olmadığı için oyun oynamadık sohbe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esim ve ben tatilde

slm doslar size basimizdan gecen bir seks hikayesini anlatmak istiyorum biz bes yildir evli bir cif iz karim beyza bir erkegi cildirtacak kadar guzel ve seksi biridir bir gun beraber bodrum a tatil e getmeye karar verdik tatilimizin henuz birinci gun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftle grup seks

slm ben kenan tesisatçıyım yaşım 35 178 by 80 kl kumralım istanbulda yaşıyorum.akşam dükkanı kapamak üzereyken tel.çaldı açtıgımda bir bayan evinde arıza olduğunu gelip gelemeyecigimi sordu tamam dedim adresi aldım yola cıktım zaten fazla uzak degild... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cok istiyordum

Çok istiyordum Selam adım emel özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum, işyerimizde 2 bayan ve 30 erkek bir arada çalışırız,ve ben genelde cilveli hareketlerimle ve tüm vücudumu ortaya çıkaran kıyafetlerimle erkekleri tahrik ederim,bu çok hoşum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi komşumla banyoda birlikte olduk

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  Ben OKTAY 28 yaşında EVLENİP AYRILDIM yakışıklı biriyim,olay bundan 4 sene önceydi evlenmeme üç ay kala oturduğumuz evi değiştirip daha büyük eve geçmiştik eski komşumuz aynur abla dul bakımlı 36 yaşın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iki kadın muhteşemdik

mrb arkadaşlar ben size takma ismimle yazıyorum bu anımı tanıyanlar olabilir çünki neyse anıma dönmek istiyorum bizim eşimle çok güzel bi seks hayatımız var ve hep fantazilerimiz olmuştu bunları bi türlü gerçekleştirme fırsatımız olmamıştı ve bi gün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.