Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, muhasebeciye... hikayesini oku.

muhasebeciye...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm hepinize iyi hikayeler olsun ben çetin 26 yaş 178 by kumral biriyim biraz vücut yaptığım için atletik yapım vardır neyse konumuza gelelim ben bir iş buldum ve çalışmaya başladım işim mobilya koltuk felan taşıyıp kurmak . süper bahşiş çıkıyor .. bu iş yerine daha 10 günlük olmuşdum ki muhasebeci demet 22 yş 169 by esmer güzeli biri bana sanırım diş geçirmeye çalışıyor bağrıyor işde beni müdüre arada şikayet ediyor felan bir gün bunu çekdim karşıma dedim bana ne garezin var istemiyorsan çalışmam memnun değilsen söle bana iş çok bu yok ya öle bişi nerden çıkardın dedi ozman bana iyi davran dedim tmm özür diledi iş tatlıya bağlandı aradan geçen zaman içinde ben işimde süper bir usta oldum müdür beni mağzanın sorumlu elemanı yapmışdı herşeyle ben ilgileniyordum gelen giden urunlerin hepsine .. neyse işler çok yoğun olduğun dan 6 ayda bir sayım yapıyoruz bu sayımlarda 2 gün felan sürüyor neyse müdür dedi hafta sonu sayım var ben tmm dedim gelirim demet de ok dedi diğer erkek eleman işim var bitince gelirim dedi satış temsilcileri 3 kişi 2 si ok dedigünlerden pazar oldu ve mağzada ben demet ve oya hanım vardı başkaa kimse yok müdür de gelmedi ozaman dedim kitleyelim kapıyı inelim aşağı sayalım tam aşağı indik ki tel çalıyor dmete hemen bakdı müdür bir kişi üst katta kalsın diğerleri saysın demiş ok kim üstte kalacak tabiki oya hanım satışa o bakacak .biz demetle başladık sayma 1 saat kadar saydık ürünleri ama her şey aktarılıyor bir ara bakdım gözümün içine bakıyor ne oldu dedim öldüm yoruldum az dinlenelim dedi ok sölesene işi yapan benim sen sadece yazıyorsun dedim ok çay alıp geliyorum dedi ben de depodaki müşteri koltuğunun üstüne yatım bide sigara yakdım bakdım geldi bana da ver dedi verdim çayları içer ken dikattlice bir yere baktığını fark ettim ama nereye bakıyordu hmmm benim sikime bakıyor jeton düşdü benim tabi başladık tekrar sayıma ama bu arada bana bayağı yaklaşmaya başlamışdı arada sürtünmeye tenime dokunmaya ve şaka yapmaya başladı ben bir mola daha verelim dedim ok dedi bu sefer yatakların olduğu yerde idik ben tabi aynen yatar sigara yakdım buda yanıma geldi ben ne olcam banada yer aç dedi gel dedim onada yer verdim ama rahat durmuyor sığamadım diyor bende yuh üstüme yat bari dedim of ne güsel olur taşıya bilirmisin dedi denede gör dedim direk üstüme atladı yatmak değil bu ya resmen bacaklarını açdı sikimi hisssetmeye çalışıyordu ve bende anladım yarrağımı kaldırmaya başladım 21cm hissetmezse olmaz dalga oldu on numara üstüme bastırıyor ohh süpermiş çok rahat değil ama olsun diyordu bende rahat etmek istermisin dedim nasıl dedi ozman alta yatacaksın dedim ok hemen yattı dedim şimdi sikiş başlıyor ben seni bi sikiyim bak bidaha işeerken bile donunu indire bilecekmisin korkudan ben demetin üstüne uzandım buda bacaklarını iki yana ayırdı sayım yapacağımız için eşofman giymişdi bende eşofman tarzı ince ve bol bir pantolon giymişdim yarrı dayayınca buna bu ya çok ağır değilsin ama şu şey biraz batıyo dedi ne batıyor dedim şey işde dedi hee dur çözelim ozman dedim bunun eşofmanı direk sıyırdım birden gözleri pörtledi ne yapıyorsun demeye kalmadı atladım üzstüne şimdi batmaz dedim yaaaa biri görür ne deriz dmeye başladı boşver sen ses çıkarma on dakka dedim tmm ozman dedi ve ekledi hadi elini çabuk tut .. ben şaşkın hemen kilodunun üstünden başladım yalamaya oda ne ıslanmış bile süper hemen yarrağı çıkardım bir gördü ohhhaaa one dedi ne var bebeğim yarrak işde dedim ve hemen sikimi amına sürtmeye başladım ya ben alamam okadar demeye başladı ama bir yandan da of çok güsel sıcacık felan diyor sikimin kafası ile amının dudaklarını ayırdım bir elimle de işaret ve baş parmakla tam deliğini buldum açılınca daha güsel çıkdı ortaya sikimi tam deliğine getirdim sokmaya başladım kafasını dayadım bastırıyordum ki hey sen kız değilmisin dedim hayor dedi o anda sanki geçiş bileti verilmiş gibi hemensokmaya başladım kafası girmişdi bu boynumdan yakaladı ve kendine doğru çekmeye çelışıyor kısık bir seslede ayy oofff acıyooorrrr yavaşşş ne olur yavaşşş ay ay diye kısık sesle bağımaya çalışıyordu ben dinlermiyim aynen devam sikişe yarrağın yarısı içinde kayboldu ama bu sfer benim boynuma tırnaklar geçmeye başladı yaavvaaaşşşş ne olur oohhh sokma dur yırtlıyor galiba demeye başladı bende acıdan daha çok sokmaya başladım ensem yanıyordu tırnak izi olmaya başladı sanırım diye düşünürken kanıyor dedi oha batırmış bende sna batırmazmıyım biraz bekledim acısı hafifledi bu arada boynumu kurtadım hemen doğruldum bacaklarını omzuma aldım şimdi bağırtma zamanı idi yarrağı sıvazladım kurusun canı yansın diye sürtüp sokucam dedim ama amına dayar dayamaz sokdum offf off off ay ay çıkar hayvan dur ayy diye yine kısık kısık inliyordu ama bu sefer kararlı idim sikimi tamamen gömecekdim ve başardım sonuna kadar sokdum ama kollaım çok kötü oldu bu sfer tırnaklarını oaraya batırmış amaa sikim tamamen içinde çok da dar bir amı avardı sonra bunu domalttım yok olmaz yeter dedi ama yoookk öle kaçmak dedim ilk yarı bitti ikinci devre var bunu koltuğun kol kısmına dayadım ve başını oturma kerine getirdim kırlentide ağzına verdim arkadan dayadım yarrağı başladım sokmaya ellerimle göt yanaklarınadan ayırdım sikim girmeye başladı ama ses gelmiyor sadece inliyor yastığı ısırıyordu abanamaya başladım bağırınıyor deli oluyordu ama domaldığı için koltuk kolu ve aramda sandiviç olmuşdu kımıldaya mıyordu bende köküne kadar sokmaya başladım gerçekden alabiliyordu 5 dakka sikdim bu şekilde artık inleme acıyor sesleri kesildi sadece kısık bir ıııhhh ıııhhh sesi geliyordu sonra sikimi çıkardım oda ne sikim kan olmuşdu hani kız değildin dedim değilim dedi kan var dedim ben sana yırtılıyor demişdim dedi hadi be yırtılmaz dedim bu korkudan hemen giyindi ama ben boşalmalıydım sikimi yala dedim olmaz amıma girdi dedi ozaman eline al dedim onada hayır dedi kaçdı az sonra oya hanım geldi çok yormuşsun demet hanımı dedi ben geldim onun yerine hadi başlayalım nerde kalmıştınız oya 28yş 180 by sarışın aynı zmanda müdürün akrabası ... şey eeee şeyde kalmışdık dedim gülerek hadi len gördüm nerde kaldığınızı dedi bu aramızda kalacaksa benide sikmeni istiyorum dedi çok büyük bir yarraüın var dedi ok dedim hemen eğildi sikimi yaladı of süper bir yarrağın var eşimin ki 11cm ya bune böle dedi ve hemen eteğini fermurını açdı hemen yere indirerek eildi sok bekleme ben açım canımı yakabilirsin dedi ok dedim sikimi kavradım ve amına sokmaya başladım ooohhhh sımsıcak ve dar sikim yarısına kadar giri oya daha yeni offf demeye başaldı hepsini sokduğumda ooyyy anam çıkar lan bune içini deldin olum patlatcan biyerleri çıkar çabuk aaayy diyerek öne doğru hamle yapmaya başladı ama belinden kavrdım kaçmasın diye tmm bak ağzım la boşaltayım bıra yeterki canım çok yanıyor diye yalvarmaya başladı hani açdın dedim söz sürekli sikeceksin dedi ama şimdi çok aıyor çıkar lütfen dedi bu sözler beni bayağı etkiledi geliyorum ohhh dedim içime boşalma demeye kalmadı ben sikimi çıkardım ve yere doğru boşaldım ooohhh harika dedim oya hanım toparlanmaya başlamışdı bile süper bir sayım ve sikiş olmuşdu ki bu burda kalmadı oya hanıma gelince haftada 1 bazan 3 kez sikiyorum yüzünde güller açmaya başladı demet ona geline de garibimin erkek arkadaşı ve aynı zaman da nişanlısı olan kişi sikiyormuş kısı ama siki kızlığı esnek olduğundan bozacak kadar uzun ve kalın değilmiş yani demeti ben bozmuşum salak korkudan doktora gitmiş bunuda bana söledi ona acıyorum arada bir çok canı isterse hafta sonları sikiyorum ama alışdı sikimi hepsini alıyor hepinize süper hikaye kıyamında bir hayat diliyorum hoşçakalın ....... çetin
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

fransızca

Fransız lisesinde okuyorum geçen yıl okulumuza bi fransız öğretmen geldi adını söylemicem onun yerine madam dicem. Neyse işte kadını anlatıyım biraz , aslında bakacak olursak güzel değil sarışın mavi gözlü ama toplu kilolu biri öyle klasik sarışın ma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın yigeniyle

Kocamın yeğeni otobüste götüme dayadıben 27 yaşında 6 yıllık evli bir kadınım eşimle severek evlendik ve çok güzel bir beraberliğimiz var yaklaşık iki yıl önceydi eşimin abisinin 16 yaşında ortaokula giden bir oğlu var evlerimiz yakın olduğundan çok ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Mert ile zevkli izmir maceram

kndime gay face i açmıştım, burdan konuşmaya başladım birinin resimlerinden etkilenmiştim. konuşmaya başladık. ben ankaradaydım .yazın izmir e gidicektim. çok uzun süre konuştuk . cam da bile görüştük. mert in çoğu zmn kamerası olmuyodu. bnde ona cam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konser gecesi olanlar oldu

KONSER GECESİ OLANLAR OLDU.Öncelikle kendımden bahsedeyım ben giresundan emre (takma ısım) size sevgilimle 2010 tarihinde olan bir olayı anlatcam. Ben o zaman 19 yasında beyaz tenlı 175-70 biriyim sevgilimde buse (takma ısım) o zaman 17 yasında 165-5... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

samimiyim ama sikerim

tekrardan selam arkadaşlar yine ben utku,paylaştığım anımdan sonra beğenildiğini ve okunduğunu görmek bana ayrı keyif verdi ve size başka bir anımı anlatmak istedim öncelikle kendimi kısaca tarif edeyim 30 yaşında 182 boyunda ve 85 kiloda kumral ve y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boşanmış baldızla

Selam, ben Berent. Size geçen yıl yaşadığım bir anımı yazıyorum. Evliyim, eşim her yaz olduğu gibi bu yaz da ailesiyle birlikte Marmaristeki yazlıklarına gitmişti. Ben işimden dolayı İstanbulda kalmak zorundaydım. Ertesi gün telefonum çaldı, arayan d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hanife

Bundan tam 3 ay önceydi. Evde balkonda sigara içiyordum. O sıra karşı komşumuz Hanife evde temizlik yapıyordu. Camdan çaktırmadan onu izlemeye başladım. Hanife 35-36 yaşlarında kumral ve harika vücudu olan adeta bir melek gibi kadındı ve evliydi. Eşi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hallanda guzeline pompaladım

selam arkadaslar ben orhan . hollandada yasiyorum ve 4 yillik evli oldugum esim melekle beraber. bizimde basimizdan gecen bir olayi anlatmak istedim. bizde devamli chat yaptigimiz sanalda sohbet ettigimiz kisiler vardi bir gun yatakda sevisirken mele... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli kankam dedigim kıza kaydım

Günlerden pazartesiydi okuldan döndüm kanepeye uzandım, evde kimse yoktu. Telefonum çaldı arayan Tülay’dı “Kanka kapıda kaldım, size gelebilir miyim?” diye sordu. Bende “Evet.” dedim. Aradan 10 dk sonra kapı çaldı, gelen Tülay’dı okul elbiseleri ile ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lezbiyen sevgilim

slm ben ankaradan serkan bu ilk hikayem sizlere ama arkası gelicek ben 35 yaşında esmer seks düşkünü biriyim aşırı seks düşkünü olmamdan dolayı jogololuk yapıyorum zevk için evli çift ve tek bayanlarla birlikte oluyorum neyse hikayeme geçiyim bir gun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.