Grup Hikayeler kategorisi, müdürüm,abim ve ben hikayesini oku.

müdürüm,abim ve ben

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|ASLINDA HİKAYEYE NASIL BAŞLIYICAĞIMI BİLMİYORUM AMA...ANLATMAKTA KARARLIYIM.İLK BAŞLARDA MÜDÜRÜM YANIMIZA GELİR ÇAY İÇERDİ HEP BANA VE ABİME İYİ DAVRANIRDI.BİR İKİ HAFTA YANIMIZA GELİP ÇAY İÇTİKTEN SONRA ANLAMIŞTIM MÜDÜRÜMÜZ İBNEYMİŞ BİZİ KAFAYA ALIP KENDİNİ SİKTİRİCEKMİŞ.HERNEYSE ARADAN BİR İKİ HAFTA GEÇTİKTEN SONRA BEN İŞ YERİNDE MESAİYE KALDIM MÜDÜR BANA SİK ARTIK BENİ DİYORDU BEN ÇOK YAŞIRDIM Bİ ERKEĞİ NASIL SİKERDİM.İLK DEFA BÖLE Bİ ŞEY BAŞIMA GELİYOR.NEYSE BU OLAYI ABİME ANLATTIM TAMAMLAN BİRLİKTE SİKELİM DEDİ BENİMDE KAFAMA YATTI NEYSE BEN BU KONUYU MÜDÜRÜMÜZLE KONUŞTUKTAN SONRA Bİ GECE ABİMLE BİRLİKTE MESAİYE KALDIK MÜDÜRDE TABİ ÖLE Bİ MASA HATIRLAMIŞTIKİ Bİ BAYANA BİLE BÖLE MASA HAZIRLANMAZ YANİ.YEMEKLERİ İÇKİLERİ İÇTİKTEN SONRA HEPİMİZİN KAFA 1 MİLYON OLDU.MÜDÜR YANIMA GELİP SİKİMİ OKŞAMAYA BAŞLADI BEN YAPMAM YAPMAM DERKEN NE OLDUYSA SİKİMİ AĞZINDA OLDUĞUNU FARK ETTİM İÇİYİ ÇOK KAÇIRMIŞTIK VE ACAYİP GÜZEL SAKSO ÇALIYORDU BU ARADA ODA SOYUNDA VÜCUDU İDARE EDERDİ ABİM MÜDÜRÜMÜZÜN ARKASINA GEÇTİ VE TÜKÜRÜKLEDİKTEN SONRA YALAMAYA BAŞLADI.ABİM BU İŞ ÖNCELERİ DE YAPMIŞ GİBİ ÇOK PROFOSYONELCE YAPIYORDU ADAM ZEVKTEN ÇILDIRIYORDU.ABİM MASADAKİ İÇKİYİ GÖTÜNDEN AŞAĞI DÜKÜP İÇİYORDU.BİR ANDA MÜDÜRÜMÜZ ÇIĞLIK ATMAYA BAŞLADI ABİMİN 23 CM YARRAĞI MÜDÜRÜMÜZE GİRMİYORDU.ADAMIN DELİĞİ ÇOK DARDI.NEYSEKİ ABİM TECRÜBESİNDEN YARARLANARAK LAP DİYE GEÇİRDİ.ADAMDAN BİR AN SES ÇIKMADI.ZANNETTİMKİ ÖLDÜ.MEERSEM BAYILMIŞ.TABİ O YARRAĞI BENDE YESEM BENDE BAYILIRDIM.NEYSEKİ ADAMI SAAT 1 DEN SABAH 5 E KADAR SİKTİK.ADAM ARTIK BUN HERGECE İSTEMEYE BAŞLADI.TABİ KARŞILIĞINDA BİZ PARA ALIYORDUK.ŞU ANDA İKİMİZDE ÇALIŞTIĞIMIZ YERDE MÜDÜR OLDUK.VE BU DURUMDAN ÇOK MEMNUNUZ.SİZE YAZMAYA DEVAM EDİCEM.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kuzenimin sevgilisi

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatımda ilk kez

Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikli 26 yasinda bir gencim.Basimdan daha 19 yasimdayken gecen bir olayi paylasmak istiyorum sizlerle.Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kabak başımıza patladı

Slms ben tahnir hemen konuya gireyim ben bir gun arkadaslarla evde toplandik yanlis anlamasin toplandik derken eheheh..neyse serdar bir konustu    ama susmuyor dediki ben azdim hadi grup yapalim fantazi olur dedi ben de hemen atladim tabi y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

saskin ama guzel 2

Şaşkın ama güzel 2 Merhaba sevgili arkadaslar ben eser gecen sefer size sinem ve didemle olan hikayemi yazmıştım bu seferde sizlere kardeşimle beraber nasıl sikiştiğimizi anlatıcam..o günden sonra didem ve sinemi sikmeye devam ediyordum bir gün bizim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınıfça piknikte toplu sikiştik

Öncelikle bu hikaye abartısız dır ve gerçektir.1 Ay önce yaşanmış bir olaydır.Kendimi tanıtayım İzmir’de yaşıyorum.17 yaşında lise 3 e gidiyorum.Esmer uzun boylu kaslı vücutlu (küçüklüğümden beri sporla uğraştığımdan dolayı) yakışıklı sayılabilecek k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

grup ama kalleşce!!

Merhabalar..ben ülkemizin sahil kısmında yaşayan bir gencim..bir temmuz çarşambasıydı ve hava kararmak üzereydi..sahilde tek başıma dolaşırken..birden uzaklardan cılız sesler duymaya    başladım..bu sesler kalabalık bir insan gurubundan gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapıcılar kraliçesi ve bakire kızı

Merhabalar ben melih 36 yaşında bir seks tiryakisi bir erkeğim 17 yaşından beri aktif bir seks yaşantım var kizlarla canli sohbet  etmeyi severim ve şuana kadar 200 den fazla kadınla yattım ve şuandada dört yıldır yasak aşk yaşadığım ve amc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ben Berkan Ve Annesi

SLM ben bu olayı gecen yaz yasadım. berkan hep kızlarla konusan ahbab olan birisı ve hic erkek arkadası olmayan bırısı aynı sınıftaydık .. bazen dayak yıyınce benden yardım işterdı ve cok salak bırıdır .. annesi ve babası ayrıdılar neyse .. biz kaldı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onlar ve ben

Ben istanbuldan dan adımı soylemıyım....neyse hıkayeme bslıyım ben ıstanbulda lıse de okuyorum.bı gun sabah erken gıdıp okulda ders calıscaktımm.sınıfa gırdıgımde öznurda orda oldunu fark ettım.slm verdım ve kosede ders calısmaya basladım.sonra öznur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rus turistler 2

Slm. Ben sizlere daha önce en samımı arkadasım olan tuncayla beraber rus turıstlerı nasıl becerdıgımızı yazmıstım. Sımdı sıze ondan yaklasık    bır hafta sonra olan olayı anlatacagım. Ben ve tunncayın ruslarla olan ilişkimizden yaklasık bı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.