modern türbanlı hastası

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben bursadan yazıyorum modern kapalı türbanllara karsı asırı sekılde zaafım var.özellikle dar giyinen dar etek kilotunu bellı edecek sekılde dar badıgögusler fuze gıbı olan seksı türbanlılrın hastasıyın sıkmek lazım acımadan tanısmak ısterım bursadan benım gıbı düsünenlerlede bursa_1965@......
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

anne kız çok sexsiydi

Merhaba ben izmir karşıyakadan yazıyorum. Küçük bir kırtasiyem işletiyorum. İnanın başıma gelene kadar bu tür hikayelere inanasım gelmezdim. Sürekli olarak gelen bir kız dikkatimi çekmeye başlamıştı. üniversiteye hazırlanıyordu sürekli fotokopi çekti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fantaziye bayılırım

mrb ben sefferi bu siteleri beraber oldugum bi kız sayesinde tanıdım. anlatayım da hikaye olmasın gerçek çünkü. faztaziyi severim bayılırım. yüksek topuk ince corap harika ic camasırıneyse boyle bi olay yasadım bi kızla ne yaptıysak yazmıs msn adresi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hizmetçisi oldum

Merhaba ben tolga bu olaya kadar sert ve asabi biriydim galiba yada kendimi öyle hissediyordum. anlatacağım olay ben askerden yeni geldiğimde oldu. Sürekli takıldığımız bir park vardı ben yine ordaydım daha önce bir kavga çıkmış ve polis parkı basmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir arkadasimin ablasinin ayaklari fetis

merhaba ben istanbulda yaşayan 21 yaşında bir gencim.açıkça söylemem gerekliki ben bir ayak fetişistiyim.size anlatacağım bu olay bundan iki yıl önce oldu.tabiki son vede ilk değildi.arkadaşım mahallemizin arka tarafında oturuyordu.hem okuldan hemde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deli oluyorum ayaklara

 Merhaba Bu sitenin hastaları.Sex şüphesiz bu siteyi ziyaret eden herkezin ortak isteği arzuları.Kimi onu kimi bunu sever. Gecenlerde bir kadının itirafını okudum ve cevap yazdım.Kadın aynen söyle yazmış,buynumdan ve sırtımdan yalanarak orgazm o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın arkadaşı beni sikti

Herkese slm benim adım Tülin. Daha önceleri, yani evlenmeden önceleri de sex hikayeleri okurdum. Özellikle karısını siktirenlerin, kocasını aldıp başka erkeklerle sikişen kadınların hikayelerine hayret eder, bunu nasıl yaptıklarına inanamazdım. Ama ş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deri çizmeler

Selamlar,ben istanbuldan 26 yaşında bir öğrenciyim.Çok çeşitli konular ve fanteziler ile uzun zamandır ilgileniyorum ve tabiki çok şey okuyorum bunlar hakkında,bunlardan tabiki en önemlileri de deri fetişistleri.Özellikle yurtdışında çoğunlukla ilgi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

h3n2 grıp vırusu cınsel uyarı! [ bılgılendırme ]

Arkadaşlar şuan salgın gibi yayilan h3n2 virus bulaşmaktadırOlabildigince dikkatli olun bu virüs domuz gribindende beter bulastimi pesinizi bırakmıyorŞuan bende o virusu barindiran insanlardan biriyim. Hayatim resmen alt üst olduNe yemek yiyebiliyoru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Arkadaştık seks partneri olduk

merhaba sizlere antalyadan sesleniyorum anlatacağım her kelime ve cümle yaşanmış bir gerçektir. müsade edrsemiz isim olarak nikita yı kulanacağım. yaşım 27 ve bugüne kadar sadece bayanlarla ilişkim oldu ve hata bakireliğimi bile sevgilim serpile eman... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beyaz baldırlı türbanlı porno

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.