Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, minibüste macera hikayesini oku.

minibüste macera

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm Ben Kerem yaşım 28 kilo 80 boy 1.75 bir gün evim Maltepe de Kadıköy de işim vardı yola çıktım minibüs beklemeye başladım şansa her gelen tıklım tıklım doluydu bekledim artık mecbur kaldım bindim ama adım atacak yer yok hemen önümde 40 yaşlarında bir bayan üstünde tişört altında bol bir eşofman vardı balık etinden biraz fazla idi kalçası büyüktü aklımdan hiç bir şekilde kötü bir şey gecmiyordu bayanın arkası dönük bir şekilde kalçasını bana sürtmeye başladı ben birileri görecek diye kendimi geri aldıkça bu iyice bana kalçasını yaklaştırdı bizde insan evladiyiz benim 19 cm canavar taş gibi olmuştu artık dünya sikimde değil kim görürse görsün karı utanmıyor benmiş utanicam benimkini buna öyle bir bastırdımki bu nerdeyse çığlık atacaktı neyse bununla başladık ayakta sikismeye nerdeyse bunun kalça büyük ya benimki tam arasına oturmuştu minibüs dolu adım atacak yer yok kimse bizi görmüyordu yada ben öyle sanıyordum ve bu elini arkadan benim taşşağımla oynuyor benim azman bunun arasında yılan gibi bı ileri bı geri keyfine bakıyordu öyle bir boşalmıştımki böyle bir zevk yok bu minibüs ten indi benimde inmemi işaret etti ama işim vardı gerek yok inmedim o yoluna ben yoluna ama guzel bir macera oldu yaşattığı zevk için teşekkür ederim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

süper bir hikaye...

Bu yaşananlar tamaen gerçetir içinde bir harf bile yalan yoktur slm ben istanbuldan Ahmet 30 yaşındayım. size 6 ay kadar önce yaşadığım bir ilişkiyi anlatmak istiyorum. bir siteden bir arkadaş ile tanıştım. erkekti tanıştığım.bende erkek olduğu için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

özabim beni karısı yaptı

şu an 23 yasında gotuyle para kazanan bır travestıyım abim muratta 19 yasında sıkının neye yaradıgını yenı yenı ogrenıyordu sanırım gecelerı cunku ranzada yattıgımızdan gurultuyle uyanıyordum sak suk seslerıyle uykum bolunuyordu gençluk ne oldugunu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı bayan beni inanılmaz şaşırttı

Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chate tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msn konuşuyorduk. Bana sabah görüşeli mi diye sordu. İşimden dolayı bunun mümkün olmadığını ama istersen bir gece buluşabilec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adanalım

ADANA VE ÇEVRESİNDEN BAYANLAR ARASIN DAVETE GELİRİM SABAHA KADAR SEKS CİDİ ÇİFTLEREDE 3. OLURUM 0545 679 76 44 ADANALI FATİH 05456797644... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım baldızın merakı 3

canım baldızım merakını gıdermıs artık o da benım olmustu cok harıka bır kızdı esım kıbrısta tatıldeydı bunu degerlendırmem gerekıyordu o zaten cok ısteklıydı ben de tabı kız tas gıbıydı kaynananın gonlunu yapıp bızde kalmasını saglayacaktım zor olma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

extrem masturbasiyon

adım deniz çakır, cd yim, annemin çamaşırlarını , geceliğini çoraplarını filan giyip msnde show yaparken, aklıma anal extrem videolar geldi ve hemen porn sitelerden scat, pee, extrem insert lere baktım, sonra epey azmıştım,. elbiseler kirlenmesin diy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karimi 10 kisiye siktirdim

Merhabe ben Aydin 39 Yasinda 1,80 boyunda yakisikli bir Erkegim . Esim Necla ise 29 Yasinda 1,78 boyunda cok cekici , büyük ve dolgun gögüslü ,Yuvarlak Götlü (Tam Sikimlik bir Göt) , mavi gözlü Kapali bir Kadindir . Cocugumuz olmuyor . Hayatimiz mutl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

52 yaşındaki bakire komsu

Slm ben mert 1.83 boy 68 kg vucut seklim normal hafif sportif gibi. okuldan bir kızla sevgiliydim o 22 ben 23 yasındayım,kız arkadısımın annesiyle yasdıgım ilşkiyi anlatacam sizlere annesi 47 yasında idi : bundan 2 ay önce sevgilim bize gidelim yemek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli bir kadınla unutulmaz iliişkimiz..

Bu olay gerçektir. burdakileri okuduktan sonra paylaşmaya karar verdim ilkkez bu siteyi ziyaret edişim.. olgun ve evli kadınlara ilgim vardır.. bundan yaklşık 5 sene once gerçekleşti olay ben 23 o ise 32 yaşında evli 1 genç annesi .. ben bilgisyar f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

samsun melih

Evvela herkezin okumasını isterim. Bilemiyorum anlatımım güzel olurmu bilemem ama yaşanılanların hepsi gercek ve doogrudur. Bundan 5 ay evvelte tanıdıgım mehtap ve melih cifti ile msn sayesınde tanıştık ve sohbetler cam sex derken bunu reele taşımaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.