Üvey bacımın mini etekli hali beni delirtti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben karimla tartistim evden ayridim emekli anem bobam simarik bacim la yasiyordum gunluk alkol aliyom bobamlar gece saat 10yatar 11 eve gelirim bacim yemek verir yataardi yine birgun yemekden sonra gizli numara beni aradi bakmadim odama gittim yine aradi karim sandim bakdim sesini deyis tirdibi bayan gunerce ayni saate arardi yataga girerdim onla telefon da sohbet ederdik tek sarti kim oldugunu sormiyacagim zaman la ona bagimli oldum her aksam konusuruz onu tanimak istedigimi soyledim ona asik dim yine biraksam eve geldim yemek yemeden odama gitim 15daka gecmedi telefon acdi konusurken anemi sesi gedi murat geldimi beni soruyor heycandla telefonu kapati sandi geldi yemek yemedi dedi bacimmin sesi sok oldum utandim giydigi kilotu anlatirdi bana telefonu kapatim 2 hafta cevap ver medim bacimi biraz tonbul onu gorun ce sikim kalkiyo beni bosaltiyodu telefonda tekrar konusmaya baslidik unu tanidigimi bilmiyo dayim hastalandi gece 23 de evin telefonu caldi anem bobam 1hafta kalirlar dayimlara gitiler aksam erken gedim bacim yemek hazir dedi yemek yedik bacim mutfakda bulasik yikarken ben yorgunum uyucam deyip gizlice adasina yatagin altinda saklandim odsina geldi isikari kesti yataga uzandi beni aradi telefon calinca korkdu lambayi acdi abi neyapion odamda telefonunu elinden alip son aranani aradim telefon caldi bu ne deyip yatagin ustun sir ustu ustune cikdim sikim kazik gibi tombul gottu tam iki kalca arasi uzun etekli siyah corapli don vardi ustunde etgini siyirip siyah carapli donunun ustunden surterek bosaldim ses etmedi isik lari kapatip adama dondum keske sikseyidim sesi bile cikmadi geridondum isiklari acmadan bacimin yanina uzandim ses yok elimi basini aksar gibi uzur diledim ses yok etgini siyirip siyah corapi donunu da siyirdim bacimdan ses yok ama heycanda nefes alis versiini duyuyom elimi arkadan gotle am arasini elimi surterek surte onu sevdigimi soyliyom parmagimi aminna sokmak istedim olmaz dedi yine surte surte bosaldim ayini yatakda yattik sabaha kadar konusmadi sabah benden once kalkdi sabah uyandim bacim solon da dizi izliyo ben yanina gitmedim evden cikdim kahveye giderken beni aradi abi yemek yemeden gitin hemen eczane buldum krem aldim bacima acim deyip geliyom dedim eve geldim bacim mutfakda mutfakda bacimi arkadan sarildim eli yom bana kisik sesle yapma diyo yap dercesine ciril ciplak soydum mutfakda adasina gittik yine sir ustu uzandi kremi cikardim sikime bacimin gotune surdum yavas yavas gotunu eliyip oksuyum sikimi ustune surterken deligin ustune bastirdim imkasiz girmez bacim gotunu sikiyo birz aksadim gevsedi sikimi iyice kremledim zorla kafasi girdi titreye titreye icine girdim bagirmaya baslayain ca bir elimle agzini kapatip hiz landim gotu genisledi sesi azaldi bobamlar gelince ya kadar kari koca gibi ayni yatakda yatiyorduk bobamlar varkende gizli sikiyom gotten amini daha vermedi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

içkici kocamı aldatarak ödeştim

Merhaba yarisalim.com seks okurları.    Ben Müzeyyen Bursa’da, 32 yaşındayım bir tekstil firmasında 12 yıldır çalışıyorum; Kocam ile uzun süredir evliliğim çok kötü, sürekli içiyor. İşine geç kalıp bana kızıyor, hayatım zehir oldu. Artık boşanmaya kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronun karisini siktim

Meraba ben baris ankarada kaliyorum isim geregi bi pidecide ise basladim bi hafta oluyo basladigim patronun esi de gelirdi dukkana yardima cok sexsi bi hatundu bi gun patron yengeni ewe birak dedi aklimda kotuluk gecmiyodu zaten ayni sokakta oturuyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ablamın Kızıyla Yatak Fantezimiz

Merhaba arkadaşlar ben Erzincan’dan Burak 23 yaşında genç yakışıklı ve çılgın bir erkeğim. En sevdiğim şey araba kullanmak. Kendime karışılmasını ve hayatıma müdahale edilmesini hiç sevmem. Henüz üniversite öğrencisiyim ve üniversitem uzadıkça uzuyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yolcularla grup seks

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Işim gereği sürekli yolculuk yaparım. gene böyle bir iş gezisine çıkmıştım. sigara kullandığım ve yanlız yolculuk yapmayı sevdiğim için trendeyataklı bir kompartımanı tek başıma tutmuştum. yolculuğun ilk durağında k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Çift silindirli komşuya beygirimi gösterdim

Kafa dengi komşumla plaja gittik yüzmeye böyle giyinme tarzı yok kendimi miami adalarında sandım tanga tarzı bikini giydi bütün gözler bunda ben bile zor tutuyorum kendime dokunmamak için o sıra eski sevgilisini görünce anlamsızca dudaklarıma yapıştı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımı ağda yaparken yakaladığımda bunun fırsat olduğunu anladım

Merhaba yarisalim.com seks okurları, Hemen salona geçtim oturdum. geldi ve bir şey içmek istermisin diye sordu, kola istedim getirdi. Gözü önümdeki kabarıklığa ilişti ve hafif güldü demek kendisini izlediğimi anlamıştı. Karıma söyler mi diye düşünürk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma ormanda gözümün önünde tecavüz ettiler

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Bir pazar günüydü karımla beraber pikniğe ormana gitmiştik,yalnız orman çok ıssızdı,öğle vakti olmuştu mangalı yakacaktım odun toplamaya gittim,piknik yerinden epey uzaklaşmıştım.Birden karımın çığlığını duydum koşa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Spor salonunda duşta güzele kaydım

Ben sinan, sizlere hikayeme başlamadan önce kendimden bahsedim, bir seksen boyumdayım six packliyim ve spor salonuna her gün gidiyorum artık spor benim için bir hayat olduğu için en iyi şekilde temsil etmek için çok çaba harcadım çünkü six pack çikar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zorla sevişmeye başladık sonrasında sikişle noktaladık

Selamlar yarisalim.com seks dünyası.Önce korktu ama sonra zevkten bayıldı.. ben antalya bir otel de müdürüm..ayni otel de benim sayemde ise baslayan üstkattaki komsunun kiziyla aramiz da geçti..kiz turimden yeni mezun olmus beni yardimcim olarak..staj... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oğlumla ateşli sex hikayem

Merhaba yarisalim.com seks okurları. ben istanbuldan tülay 35 yaşında evli 2 genç annesiyim bir oğlum ve bir kızım var oğlum 19 yaşında bir gün ramazan ayında eşim ben ve gençlarım iftarımızı yaptık çaylarımızı içtik ve eşim ben kahveye gidiyorum sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.