Tecavüz Hikayeleri kategorisi, metroda anneme taciz hikayesini oku.

metroda anneme taciz

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Metroda Anneme TACİZ Ben 17 yaşında bir delikanlıyım.Anlatacağım olay bundan on sene evvel başımda geldi.Annemin adı gülhan ozamanlar 30 yaşındaydı.160 boy göğüsleri iri götü dolgun beyaz tenli bir hatundur.Babam işlerinden dolayı ozamanlar sürekli yurt dışına giderdi. Yine babamın işi çıktığından dolayı isviçreye gitti.Bizde yalnız kalmayalım diye floryada oturan teyzemlere gittik.Gittiğimizin gecesinde telefon harıl harıl çalıyordu.Telefonu açtık.Bizim kapıcı hemn eve gelmemizi apartmanda yangın çıktığını söyledi.Gece geç saatti.Bizde alelacele evden çıktık.Yalnız gece olmuştu saat 12 ye geliyordu. Kışındı ve taksi bulamadık.Mecburen otobüse bindik.Hemen mecidiyeköye vardık.Oradan metroya bindik saat geç olduğu için kimseler yoktu vagonda yaşlı bir adam ve biz.Annem hemen bir koltuğa oturdu.Tabiki bende yanına oturdum.Adam anneme içli içli bakıyordu.Anneme benimde senin yaşında bir kızım var ama bu kadar güzel değil dedi. Annem sağol amca falan dedi.Benim elimde torbalar vardı çok ağır gelmiş olacak ki elimden kaydı ve düşütü.İçindeki herşey yere döküldü.Annemin pedleri falan hep yer saçıldı.Annem onları toplamak için yere eğildi.Bu arada yaşlı adam annemin götüne elledi.Annem ona kızarak baktı.Ve durağa gelmiştik kapıya yönelcektik ki birden metronun elektrikleri kesildi. Ani bir fren yaptı.Annem dengesini kaybedip adamın kucağına oturdu.2 dakika şoktan kalkamadı.Zaten metro yer altında olduğu için karanlık dahada çoktu.Zifiri karanlıktı.Göz gözü görmüyordu.Neyse ki elektrikler beş dakika sonra geldi.Annem adamın kucağından kalktı.Eteğini düzeltti.Sonra durağa geldik indik.Annem gülüyordu.Merak ettim neden gülüyon diye sordum. Bana bazen arada bir kaçamak yapmak iyidir dedi.Eve gittik haber yalanmış o günün 1 nisan olduğunu unutmuştuk.Ama anneme göre müthiş bir gece geçirmişti.Teyzemi bize çağırdık ve olanları anlattı annem teyzem vay seni gidi çapkın adam ölmüştür zevkten falan diyerek gülüşüyorlardı. Daha böyle bir kaç hiyem daha var bu hikaye gibi hikayesi olanların maillerini veya bu hikaye hakkında sorularını mutlaka bekliyorum..........
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

terminalde başlayan taciz

Terminalde Başlayan Taciz Istanbul`a otobüsle gitmek için o akşam terminale vardım. Ellerimde bavullarla otobüs beklerken, yanıma 32-36 yaşları arası, kumral, kolsuz mavi bir bluz ve pantalonun altında sandalet giymiş, orta boylu, son derece bakımlı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beklemiyordum

Beklemiyordum Merhaba ben 22 yaşında ateş kızılı saçları ve yeşil gözleri olan fazlasıyla dikkat çekici biriyimdir.Platonik olarak sevdiğim bir genç vardı adı Emir.Bu gençle devamlı olarak okulda kesişiyorduk fakat cinsellik duygularımın hiçbir boyut... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum hülya

Merhaba size birhafta önce başımdan geçen layı anlatmak istiyorum benim komşumuzun kız var adı hülya kız nişanlı antepte üniversite okuyordu birgün evdeki uydu alıcısı bozulmuştu bnde damdaki çanak antendendir diye dama çıkmıştım oesnada hülya evin ö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşık olduğum kızı siktim

Benim adım arda.okulda iken bir kıza aşık oldum.fazla popiler değildi ama dehşetti.her gördüğüm erde bakıyodum ona.bir gün olan yaptım ve onu takip etmeye başladım.adını bilmiyodum.evinde yanlızmış.ailesi tatile gitmiş o da üniversite sınavlarına haz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zavallı sıdıka

Şimdi anlatacağım olay komşumuz Sıddıkanın köyde yaşadıkları yıllarda başından geçmiş. Sıddıka 6 yıldır bizim komşumuz 26 yaşında beyaz tenli minyon tipli bir kadın. Ben 20 yaşında olduğum halde sıddıka dan epey olgun gösteriyorum. Sıddıka ve kocasın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pazarci

Pazarcı Benim en cok sevdigim gun pazar gunleri gültepede oturuyorum cunku o gun benim fort gunum. Pazar gunu burada pazar kurulur ıgne atsan yere dusmez bende popolara amcıklara surttture surtture gezerim. Bir gunde en az 20. 25 Amcık avuclarım. En ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karavanda tecavüz

Sıcak bir yaz günüydü. Yazlığımıza yakın kumsalda karavanlarıyla tatile gelmiş 5 erkekle tanıştım. Yaşları 25-30 arasındaydı. Hepsi yakışıklıydı ama içlerinde Mesut adlı biri vardı ki Ona daha ilk görüşte aşık olmuştum. Günlerimizi benim birkaç arkad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oyunda basladı yatakta bitti

S.a beyler benım ısmım osman yasım 25 ben metin2 diye bir oyun oynuyordum kımseye yasımı soylemıyordum fakat bır kızla tanıstım gercekten kızmı dıye baktım face ıne fln msnden konustuk goruntulu bır gun bulusalım dedı bulustuk ama aynı sehırde oturuy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aksam pazari iett

Akşam pazarı iett Merhaba benim adım metin 26 yaşındayım ve bir şirkette ofisboy olarak çalışıyorum şirketin bana çıkarmış olduğu mavi kart ile günde 8 - 10 defa otobüse biniyorum ama özellikle kalabalık araçları seçiyorum sebebi belli. Bugün saba şi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boyle derse can kurban neclaaaaaaaaa

Böyle Derse Can Kurban :) Neclaaaaaaaaa!!! Merhaba ben arda. Yaşım 19. Şimdi size hayatımın en güzel seks anılarımdan birini anlatacağım umarım hoşunuza gider. Günlerden cuma idi. Bizim sınıftan çıktığım bir kızla (aşkımın adı necla) eve gidip pazart... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.