Karışık Hikayeler kategorisi, melisi patlattım hikayesini oku.

melisi patlattım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selamlar ben adanılıyım. 3gün önce çıkmaya başladığım melisi nasılpatlattığımı anlatim dedim. şimdi 21 yaşındayım. benbiraz erken cinsellik olayına girdiğim için 18 yaşımda daha fenaydım. aklım hepsikiş sokuştaydı. neyse melis lise son sınıf balık etli bi kızdı. ben 4 5senedir yazlıkda yanlız kalıyorum. neyse bigün meilisi ewe götürdüm. bütünışıkları söndürdüm. kız çok mütawazi bi kızdı. erkeklerle öpüşmekden fazla bişeyapmadıı belliydi. içine kapanık bi kız. annesi babası ayrı we piskolojikbozukluu wardı. bazı isteklerini dışına yansıtamıyordu. ilk önce yarım saatgöğsüme uzanıp öle oturduk sora dudaklarından öpmeye başladım. amını awuçlamayaçalışdım izin wermedi. neyse bunla yarım saat falan öpüşdük. bıkdım ya ne buböle dedim. napabilirim dedi. ben buna 2 saat anlattım ama nasıl yıkadım beyninianlatamam. kendimi melek gibi gösterdim. dedim hiç bişe olmicak. tamam ama fazlaileriye gitmek yok dedi. tabii cnm ben ztn bilinçliyim bu konularda sana zarargelmicek dedim.(içimdende senin o amına nası koyuyorum görecen dedim.) :) neyseöpüşmeye başladık yine hemen üstündeki t-shörtü çıkarttım. göğüsleri haywangibiydi iki awucumla birini zor tutuyordum okadar yani. sora ben göğüsleriniyalamaya başladım. ya burası rahat diil gel yatak odasına geçelim dedim. bişedemedi aldım bunu götürdüm. sırt üstü yatırıp uzandım üstüne.sora kot şortuwardı onu çıkarttım ama bin bir zorlukla. kilot we südyenle kalmışdı. bu zewkegelmişdi ama yelkenleri suya indir miyordu ben yaklaşık 1 saat amını okşadımkildunun üstünden. sonra içine elimi sokdum başladım karıştırmaya sırılsıklamolmuşdu amı. ben sikimi çıkarttım amına dayadım we sürtmeya başladım. böle bi 1015dk fırça çekdim. o anı kolluyordum. o an gelmişdi we öle bi pozisyondu kianlatamam. bu sırt üstü ben üzerine abanmışım iki elimle elerine bastırıyorumbacaklarını kapatmaya çalışıyor bacaklarımla kapatmasına izin wermiyorum. webütün ağırlığım bunun üstünde. sikimin kafası tam deliğinin ucunda. lütfen yapmadedi. bu an için 5 saattir uğraşmışdım. dinlermiydim hiç onu. bir yüklendim. birçığlık geldi bundan dedim heralde öldü.ben noldu cnm derdemes bir daha bikökledim bu sefer tam gitti. 2 3 kez gidip geldikden sora içine boşaldım. yüzünebakdım limon gibi bir ter bir ter anca bukadar olur. neyse bakdım yatağa bölekanla karışık bi sıwı. aha dedim bu nası geçecek acaba. nese sora zorla geçirdimtabi lekeyi. sora melisi ewine bırakdım. inanırmısınız 3 4 gün sora melisdenayrıldım ztn yazın sonuydu kapanışıda böle yapmışdım. we bidahahiç sikmedim. ama pişman oldum. bu yaz hiç şansı yok. onu çok fena yarisalim.comşallah aradan geçen zaman içinde wermemişdir kimseyede amı dardır. :))
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

marjinal 3

2. hikayem deki yaşanmış olduğundan adını siz koyun söz ettiğim eski dul sevgilimle ilk sevişmemizden sonra artık sürekli arar olmuştu beni. Ben de avrupa yakasına geç,genel de kapalı duran,daire şeklinde döşenmiş büroma gel.Bende özledim seni dedim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakireydi

Mum ışığı yüzünün güzelliğini daha da ortaya çıkarmıştı. Elindeki şarap kadehinden bir yudum daha aldığında dolgun dudaklarının kırmızıyla birleşimi ve mayhoş ama kendinden emin bakışları beni biraz daha kendine çekiyordu. Muhteşem fiziğinin kaynağı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

takside ki sarışın

Takside ki Sarışın Tarıh olarak pek hatırlamıyorum ama gunlerden pazardı evde yalnızdım ve canım çok sıkılıyodu bır ıkı saat nette dolastıktan sonra cıkıp hava almaya karar vermıstım........ (bu arada eglence mekanlarında garsonluk yapan bırıyım) bır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o benim bitanem

32 Yaşında ve evliyim Yaklaşık bir yıldır başka bir erkekle görüşüyorum O da evli ayrca farklı şehirlerdeyiz. Ancak ayda bir mutlaka gelir ve biz onunla deliler gibi beraber oluyoruz. Son geldiğinde gelir gelmez bi otele girdik İkimizde o kadar seviş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatilin hergünü

Herkese merhabalar bu anlatacağım 2006 yazında yaşanmış gerçek bir hikayedir; 2005 yılı bitmiş 2006 yılının başlarıydı kışaylarında bıkmıştım artık Nisan ayı gibi tatil hayalleri kurmaya başlamıştıum fakat yalnız gitmemeliydim tatile netten bir arkad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakirenin sonu

ben sinopta 19yaşında bir gencim kendimden biraz bahsedeyim 185 boyunda atletik vücutlu esmer kara gözlü ve kısların gerçekten ilgisini çeken bir tipim... neredeyse her akşam bu siteyi ziyaret ediyorum ve gece burda olanları düşünüyorum artık zamanı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götünden de siktim

GÖTÜNDEN DE SİKTİM  28 yaşındayım Size bu yaşanmış hikayeyi anlatmak istiyorum.Komşum meltem vardı.Çarşıya gidiyorlardı Hemen takibe başladım. Yürüyordu ve kocası yanındaydı. Tek kelimeyle muhteşemdi. 1.70`in üstünde birboy, acayip ince, zayıf b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

net telefon ve otel

Merhaba, İki yıl önce chatta tanıştığım ve sürekli telefonda konuştuğum bir bayan vardı.oda evliydi.28 yaşında biri. Bir ara kendisini ziyarete gittim almanya, o gunu sadece sohbet ettik o kadar. Ancak son gidişimde buluşmaya karar verdik. Koln’... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

msn ve msnde sex

Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde takılmayı cok severim genelde chat sohbet odalarında takılır daha sonra msn alemıne suruklerdım elde e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

once kuryapti sonra zevkten

Önce Kuryapti Sonra Zevkten uçtuk... Ben bir otelde pers müd.olarak calisiyorum. benim her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegim aklima gelmezdi..(önceden yengemle girmist im ama)..temizlikçilerden biri is... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.