MASAJ YAPTIRMAK İSTEDİ

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba arkadaşlar ben berkant istanbuldanım 28 yaşındayım boyum 1.81 düzgün bir fiziğim vardır hikayelerimi okuyanlar bilir masörlük yapıyorum ve bu sayede bir çok kadın ile beraber oldum geçen hafta hikayelerimi okuyan birisi beni aradı adı gamze. Biraz konuşup sohbet ettik oda bana çok yakın oturuyormuş yaşı 18 yazdıklarımdan çok etkilendiğini ve hiç masaj yaptırmadığını söyledi ama çok istiyormuş bende ne zaman istersen dedim yarın olur o zaman dedi ailesi gündüz ,işte imiş ertesi gün verdiği adrese gittim kapıyı minyon ama çok svimli ve seksi bir kız açtı içeri girdim oturup birşeyler içtik bu arada benim numaram isteyen bayanlar arayabilir. artık başlayalımmı dedim olur dedi içeri geçip üzerini değiştirdi kısacık bir şort ve yine kısacık bir body ile geldi yere serdiği örtünün üzerine uzandı bende yavaş yavaş masaja başladım elleim body sinin altında geziyordu bacaklarına yavaşça masaj yapıyordum istersen bunları çıkart masaj yagı olmasın dedim yavaşça kalkıp soyunmaya başladı vucudu gerçekten müthişti sadece iç çamaşırları ile kaldı bende bütün vucudunu yağlayıp masaja devam ettim ben okşadıkça kıvranıyordu sırt üstü döndü göğüslerinin etrafını sıktıkça inlemeye başladı eliyle bacagımı sıkıyordu birden yukarı doğru çıkmaya başladı eli pantolonumu açıyordu artık bende iyice azmıştım benimki ellerindeydi okşuyor ve sıkıyordu bende artık elimi göğüslerinden içieri sokmuş göğüs uçlarını okşuyordum birden kalkıp kucağıma oturdu çok sertleşmiş onu yalmak istiyorum dedi bu sefer ben üzerimi çıkartıp uzandım dudakları ve dili her yerimde geziyordu sikimin her yerini emiyor ve yalıyordu daha fazla dayanamadım südyenini kopartarak açtım göğüslerini emmeye ve yalamaya başladım oda benimkinin üzerine oturmuştu sikim sırıl sıklam olmuş ve masaj yağı ile iyice kayganlaşmış amına sürtünerek iyice sertleşmişti üzerimde sürtünerek hareket ediyordu pozisyon değiştirdik 69 u çok severim amını deli gibi yalıyordum zevkten çığlık atıyor ve inliyordu benimkini sanki kopartırcasına yalıyor ve emiyordu dha fazla dyanamadım kucagıma aldım bacaklarını belime doladı benimki yavaşça içeri girerken gözlerini kaptmış inliyordu duvara yasladım ve o pozisyonda yapmaya başladık sırtımı tırmalıyor başını sağa sola atıyordu çığlıkları sıklaşmaya başladı bu şekilde tam 3 defa boşalmış sonra yemek masasının üzerine yatırdım bacakları elimdeydi okdar hızlı girip çıkıyordumki nefesi kesiliyordu ben içine girdikçe göğüslerini sıkıyor ve çığlık atıyordu bu şekilde kaç defa boşaldı bilmiyorum ama bir saat hiç aralıksız yaptık ben çok geç boşalırım bu yüzden o zevkten çıldırdı durmamı artık halinin kalmadığını söyledi eğilip benimkini yalamaya başladı beni bu şekilde boşalttı geçen yıl bekaretini kaybettikten sonra hiç yapmamış şimdi her hafta mutlaka görüşüyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

buzlu sex

İster inanın ister inanmayın ama hepsi gerçek.bayram günlerinden biriydi. ziyaretleri bitirdikten sonra saat 7 sıralarında(aksam) eve dönmek üzereydik. Otoüslrin çoğu yeni olmasına rağmen şansımıza eskibir belediye otobüsü denk gelmişti. otobüsün boy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste arkamdaki sertlik

Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönünden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafif... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın kızı ve ben

selam size halamın kzııyla geçen anımı anlatmak istiyorum.köydeydik bahçeye gitmek için ben ata bindim halamın kızıda yürüme gelecegini söyledi.köy içini geçtikten sonra gel o kadar uzak yer yürüyerek bitmez dedim.halamın kızı 18 ben 20 yaşındayız ke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Yaşadığım Akıl Almaz Seks Olayı

Merhaba, Benim adım Tanju.24 Yaşındayım.Size otobüste gerçekleşmiş olan bir hikayemden söz edeceğim.Askeri ücretle çalışmaktayım.Olayın geçtiği hafta işte gece vardiyasındaydım ve sabah paydos edince otobüse bindim.Otobüs full doluydu, içerde nefes b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

heykele cıkana kadar arkam morardı:

oncelıkle herkese slmlar buraya yenı uye oldum baktım kı herkes harıka seyler yasamıs belkı dogru belkıe yanlıs ama bu anlatacagım hıkaye tamamen gercektır. ben kapalı bı bayaım 18 yasındayım kapalıyım ama gayet hos gııyınırım mesela en sevdgım sey d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankara otobüsleriiiii

merhaba ben ankaralı alemci 06 sizlere 2 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum akşam işten çıktım saat 6-7 gibi eve doğru gidiyordum otobüs durağına doğru yürüdüm yürüken liseden arkadaşım esrayı gördün selamlaştık biraz sohbet edip dur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki kaşar

Ben kocaelide oturan birisiyim.Ben okuldan çıkmıştım belediye otobüsüne binecektim.O sırada herkes işten çıktığı için otobüs tıklım tıklım kalabalık olur.Ben Kalabalığı pek sevmem ve hemen bir köşe bulup kendime yerleştim ayaktaydım çok yorgundum.Bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amlar ıslak külotlar

Merhabalar, Yaşamış olduğum bu olayla kapalı kızlara bakış açım değişti, daha önceleri bana çok itici, hiç cinselliklik çağrıştırmaz, bakmazdım bile. taki tesadüfen eyüpten binmiş olduğum otobüse kadar.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önümdeki tatlı hatun

MERHABA ARKADAŞLAR YAZACAKLARIM TAMAMI GERÇEKTİRBUNDAN 3 AY ÖNÇE SABAH KADIKÖYE GİTMEK İÇİN YOLA ÇIKTIM DURAĞA GELDİMDE DURAKTA ÖYLE Bİ HATUN FARDIYKİ DİZ KAPAKLARIN ÜZERİNDE Bİ ELBİSE FARDI ÇOK SEKSİ Dİ AMA İÇİMDEN BU KARI NASIL SİKEBİLİR DİYE DÜŞÜN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok körpeydi

slm arkadaşlar ben taksiçilik yapan olgun ve yakışıklı birisiyim bir gün başımdan hiç tahmin edemiyecegim bir olay geçti hala aklıma geldikçe agzımın suyu akıyor ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.