marketin kapısını kilitledim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
MERABA ARKADAŞLAR BEN BERK 1,85 BOYUNDA 75 KG ATLETİK Bİ YAPIYA SAHİBİM 23 YAŞINDAYIM. YAZACAGIM OLAY 3 SENE ÖNCE BAŞIMDAN GEÇTİ...MARKETTE İŞE BAŞLAMIŞTIM DÜKKAN SAHİBİ 45 GÜNLÜGÜNE BİYERE GİTTİ, SABAH 8 AKŞAM 8 ÇALIŞIYODUM, İŞE BAŞLAYALI 1 HAFTA OLMUŞTUAKŞAM 6,30 GİBİ MARKETE Bİ KIZ GELİYODU BEN FAZLA İLGİLENMİYODUM ODA MARKETTE OYALANIYODU, Bİ KAÇ GÜN ÜST ÜSTE GELDİ, ALIŞVERİŞİNİ YAPTI VE SİZE BİŞEY SORABİLİRMİYİM DEDİ, TABİ BUYRUN DEDİM:İSMİNİZ BERK Mİ DEDİ, EVET DEDİM, ARDINDAN SOYİSMİMİDE SÖYLEDİ,OKUDUGUM OKULU FALAN SÖLEDİ BAKTIM KIZA TANIDIK DEGİL BİZİM OKULDANDA DEGİLDİ. NERDEN BİLİYOSUN DEDİM, MARKETE GİRMEDEN ÖNCE Bİ FANRİKAYA İŞBAŞVURUNDA BULUNMUŞTUM ORDAN ALMIŞ BİLGİLERİMİ.FABRİKADA SEKTRETER OLARAK ÇALIŞIYOMUŞ.TANIŞTIK O GÜN İSMİ SERPİLDİ SABAH 9 DA İŞE GİDER AKŞAM 6 DA GELİRDİ.HERGÜN MARKETE UGRARDI SABAH AKŞAM ARADAN Bİ HAFTA GEÇTİ SERPİL SABAHLARI ERKEN GELMEYE BAŞLADI 8 DE MARKETE DAMLARDI BENLE BERABER TEMİZLİK YAPARDIK 5 DK SONRA KAHVE YAPIP SİGARA İÇERDİK. SERPİL ARKA TARAFTA İÇERDİ SİGARASINI GÖREN OLUR DİYE.BİGÜN YİNE AÇTIK BERABER TEMİZLİGİ YAPTIM BEN KAHVELERİ HAZIRLADI SERPİL ARKA TARAFA GEÇTİ SENDE GELSENE BURAYA DEDİ KAPIYI KİLİTLEYİP GİTTİM BENDE ARKA TARAFANEDEN KAPIYI KİLİTLEDİN DEDİ GÖZLERİMİN İÇİNE BAKARAK BENDE ELİNDEN KAHVEYİ ALDIM KENARA KOYDUM BİRAZ BAKIŞTIK GÖZLERİNİN İÇİ GÜLÜYODU O SIRADA DUDAKLARIMIZ BİRLEŞTİ ELLERİNİ SAÇLARIMA ATMIŞ OKŞUYODU BENİ KENDİNE DOGRU ÇEKİYODU BENDE BELİNDEN SARILDIMKENDİME YAPIŞTIRDIM İKİMİZDE ATEŞLİYDİK 10 DK FALAN SEVİŞTİK ELLERİM KALÇASINDA POPOSUNDA GEZİYODUGÖMLEGİNİN ÜZERİNDEN GÖGÜSLERİNİ OKŞADIM TAŞ GİBİYDİLER YAVAŞ YAVAŞ ÖPÜŞEREK DÜGMELERİNİ AÇTIMSÜTYENİNİ YUKARI SIYIRDIM ÖPMEYE BAŞLADIM SERPİL İNLEMEYE BAŞLADI GÖGÜSLERİNİN UÇALARI DİKLEŞMİŞTİ YALADIM GÜGÜSLERİNİ AŞAGI DOGRU KAYDIM ÖPEREK ELLERİ SAÇLARIMDAYDI DİZ ALTI ETEGİ VARDI ALTTAN SIYIRDIM YUKARIYA KADAR BACAKLARI BÜRÜZSÜZDÜ ALTINDA TANGA VARDI ÖNCE BACAKLARINI ÖPTÜM SONRA VAJINASINA DOKUNDUM ELİMLE SU GİBİ OLMUŞTU BİRAZ OKŞADIM TANGASINI KENARA ÇEKTİM ÖPMEYE BAŞALDIM SERPİLİN İNLEMELERİ ARTMIŞTI YALAMAYA BAŞLADIM SERPİL KENDİNİ KASMAYA BAŞLADI Bİ ELİMLEDE GÖGÜSLERİNİ OKŞADIM TİTREYEREK BOŞALDI. YETER BU KADAR DEDİ ÇOK BENCİLSİN DEDİM NOLDU DEDİKENDİN BOŞALDIM BENİ BÖYLEMİ BIRAKACAKSIN DEDİM İŞE GEÇ KALICAM DEDİBOŞVER DEDİM DUDAKLARINA YAPIŞTIM ELLERİMLE KALÇALARINI SIKIYODUM BENİ İTTİRDİ AŞAGI EGİLDİ PANTOLONUMUN DÜGMELERİNİ AÇTI BAXERIN ÜSTÜNDEN SİKİMİ OKŞADI SONRA PANTOLONU İNDİRDİ BOXERI SIYIRDI AŞAGI GÖZLERİ AÇILDI BİRANDA BU KADAR TAHMİN ETMİYODUM DEDİ (19-20 CM VAR ) ELİYLE OKŞAMAYA BAŞLADI ÖPÜCÜK KONDURUYODU SİKİME SONRA BAŞINI AGZINA ALDI SAÇLARINDAN TUTUP BASTIRMAYA BAŞLADIM ÇOK GÜZEL YALIYODU BENİMKİ İİCE SERTLEŞTİ DUR DEDİM KALDIRDIM SERPİLİ KENDİME DOGRU ÇEKTİM ETEGİNİ YUKARI KALDIRDIM BEN BAKİREYİM DEDİ ARKADAN YAPALIM DEDİM ÇOK ACIYOMUŞ ARKADAŞLAR SÖYLEDİ DEDİ SONRA DEVAM EDELİM DEDİ ACIRSA BIRAKIRIZ BİTANEM DEDİM BOYNUNDAN ÖPTÜM KOLALARA DOGRU ÇEVİRDİM SERPİLİ TANGASINI ÇIKARDIM EGİL DEDİM SİKİMİ ARKADAN AMINA SÜRTÜYODUM SERPİL KUDURDU İİCE SOK ARTIK SOKCAKSAN ACIRSA ACISIN DEDİEGİLDİM ARKASINDAN ÖPMEYE BAŞLADIM SERPİL TİTREMEYE BAŞLADI TEKRAR AMINI OKUŞUYODUM Bİ ELİMLE AŞIRI DERECEDE ISLAKLIK VARDI PARMALARIMI AMINDA ISLATIP ARKA DELİGİNE SOKMAYA BAŞLADIM SERPİL İNLİYODU AYAGA KALKIP SİKİMİ AMINDA ISLATTIM ELİMLE YAYDIM ARKADAN BASTIRMAYA BAŞLADIM BLOP DİYE KAFASI GİRDİ SERPİL YAVAŞ OL ACIYO ÇIKAR DEMEYE BAŞLADI KAFASINDAN TUTUP BASTIRDIM SERPİLİ BİRAZ BEKLE BİTANEM ÇOK ZEVK ALICAKSIN DEDİMELİMLE AMINI OKŞAMAYA BAŞLADIM SERPİL İNLEMEYE BAŞALDI SİKİMİ SONUNA KADAR İTTİRDİM SERPİLİN RENGİ DEGİŞTİ Bİ İÇ ÇEKTİ SONRA AHHH DEVAM ET DEMEYE BAŞLADI BENDE GİTGEL YAPMAYA BAŞLADIM ELLERİMLE POPOSUNU SIKIP BIRAKIYOM GÖGÜSLERİNİ OKŞUYOM SERPİL ALTIMDA İNLİYOELİMİ AMINA ATMAMLA KENDİNİ SALIVERDİ BOŞALDI BU TAM O SIRADA BENDE BOŞALDIM.. BANA DÖNDÜ ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK BİRDEN BENİ İTTİRDİ GÖZÜ SAATE TAKILMIŞ SAAT 9,30 GEÇ KALDIM DEDİ TOPLANMAYA BAŞLADI. AKŞAM TEKRAR GELDİ TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK ZEVKLİYDİ DEDİ. DÜKKANDA YAPMIYALIM BİDAHAKİNE DEDİ. AKŞAM 8 DE ÇIKTIKTAN SONRA ARABAYLA ALIYODUM SERPİLİ GEZMEYE GİDİYODUK.. EVLİ ŞUAN...3 TANE HAT DEGİŞTİRDİM İŞ DEGİŞTİRDİM YİNEDE BULUYO BENİ BEN KAÇIYOM O BENİ BULUYO. UZAKTAN TANIDIGIM BİRİYLE EVLİ YOKSA KAÇMAM.. EKLEMEK İSTEYEN BAYANLAR HALA BEKARIM VE AZGINIM
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

zevkten ç ı ldı rcaksanı z

Size baş ı mdan geç en bir olayı anlatacağ ı m. Bir gü n arkdaş lar maç tan geliyorduk biran ö nce eve gitmek istiyordum sinirli ve yorgundum. eve vardı ğ ı mda kapı yı aç tı m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın ev arkadaşları

Slm millet ben bunu yazarken arkadaslarım var ben 22 yasındayım adım eda ve yanımda bulunan 4 arkadasım var. biz bursada bir sirkette calısıp okuyanbırıyım ve calıstıgım sırketın en bakımlı ve en guzel yavrusuyum diger arkadaslarım okuyup calısıyor a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ammı cok hostu

ben 19 yası nda bı r erkegı m gecenlerde 37 yası ndaki komsumuzu siktı mammı cok buyuktu ve dayanaması m yedim malı sonra ammı ndan super dol aktı ve bende ağ zı na boş aldı m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız olmak zor

size geçen hafta başımdan geçen bi olayı anlatıcam bu arada ben 19 yaşındayım adım melike bilgisayarda oturmuş erotik hikaye okuyo ve kendimi tatmin ediyordum üzerimde boydan elbise altımda ise kilotlu çorap vardı bi süre sonra çorabıda çıkarınca alt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirli çift harikaydı

slm arkadaşlar hikayem bir hafta önce gerçekleşti ismim serdar bursada oturuyorum nette hikayeleri okurken bir hikaye dikkatimi çekti altında adresleri ekliydi merak edip ekledim bir gün sonra msn de karşılaştık önce biraz konuştuk ben hala inanamıyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nilüferii dagıttım

4 senedir o okula gidiyorum nilufer diye bi ogretmenim war tam bir afet birgun yil sonu etkinlikleri wardi oda oradaydi we bende en sonunda etkinlikler bitti hoca en sonunda cikti we dolmusa bindik dolmus cok kalabalikti we bende nilufer hocanin arka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın kızı oya ablam

SLM ARKADASLAR BEN ORKUN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ukranyali

|merhaba arkadaslar oncelikle herkese selam ilk defa giriyorum bu sayfaya biraz bir kac bolum okudum cok hosuma gitti bende basimdan gecen guzel bir olayi anlatmak ve sizlerle paylasmak istiyorum ben moskovada yasiyorum uc yildan beri yirmi dort yasi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pazarda götürdüm malı

Bizim kütahya tavşanlının her cuma günü cumpası olur.Satılan şeylerde giyim üzerine olunca tavşanlıdaki bütün hatunlar oraya akın ederler.Bende güzel hatunları tavlamak icin orada olurum her cuma.Çikolata tenliyim yeşil gözlüyüm. Çok zaman kalabalıkt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fethiye

adım eymen pasif gayım fethiyeden ciddi dürüst sikici aktif erkek arkadaş arıyorum yaşım 24... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.