Eşli Hikayeler kategorisi, liseli kızlar seks hikayesi hikayesini oku.

liseli kızlar seks hikayesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
"mrb ben akın,istanbulda oturuyorum.markette yönetici olarak çalışıyorum.26 yaşında 1.79 boy 74 kilo ve oldukca bakımlıyım ve yakışıklıyım.markete sürekli gelen bi müşterimiz vardı çok şık giyimli bi insandı.bigün markette bi sorunla karşılaşmış ve bi yönetivi ile görüşmek istediğini söylemiş ve ben gittim görüşmek için biraz kızdı sinirlendi.konuşma yeteneğim sayesinde sakinleştirdim ve çay ikram ettim ofisimde.ismi takma ismikeremdi.hakan bey ile baya samimi olmuştuk zaman içerisinde ve bi gün beni yemeğe davet etti.bende ok dedim.eve gitmeden önce eşimi almak zorundayım dedi.eşinin işyerine gittik ve eşinin erken çıkmasını istedi eşi muhasabeciydi.eşini biraz arabada bekledik bu arada konuşmaya başladık kerem bey bana akın sana çok güveniyorum dürüst bi insansın dedi.bende tşk ederim dedim ama neden böle dediğini anlamamıştım.sonra eşi geldi ben ön koltuktan indim eşine yer verdim.oda çok naziksinz dedi.arabada tanıştık ismi aylaymış.çok güzel bi hatundu gerçekten ama ben bakmamaya çalışıyorum üzerinde siyah tayt ve üstünde çok kısa mini etek gibi kollo bişey vardı kalcaları belli oluyodu yani.konuştuk havadan sudan kendimden bahsettim.sonra dışarda yemeğe gitmeye karar verdik.yemeklerimizi yedik ve beni eve bıraktılar.bi gün markette geldiler.market alışveriş merkezinin en altında yani.hiç gelmeyen ei artık kerem beyle beraber geliyor ve konuşuyoruz gülüyoruz.yine bi gün işten çıktım servise doğru yürüyordumki onlrla karşılartım dışarda markete gidiyorlardı.ge dedi biz seni bırakalım dediler bende zahmet etmeyin dedim ama kabul ettim.alışveriş yapmadan nerey gidelim dediler eşi hadi bara gidelim dedi ok dedik.ayla üzerinde beyaz tayt vardı üstünde kısa bi badi vardı çok seksiydi herkes ona bakıyordu ve tangası belli oluyordu kalcaları kabak gibi çıkmışdı dışarı.bara gittik içki içmeye başladık ve dans edelim dedim müsade istedim kerem beyden oda tabi tabi dedi.pisde çıktık oynamaya başladık ışıklar loşdu ayla bana arkasını dönmüş benim önüme sürtünüyordu.bende onun karnında tuttum kulağına dedimki kocam bize bakıyor!!oda o seyretmekten hoşlanır bizim fantazimiz bu dedi.o an çok şaşırdı ve kendimi olayların akışına bıraktım.bende onun kalcalarını okşamaya başladım taş gibiydi.29 yaşındaydı ama harikaydı sonra oturduk benim yanıma oturdu ve bacaklarını bana sürtüyordu sonra muhabbet gırgır şamata tuvalete gitmek istedi kerem bey bana çok güvenilir birisin sana bişey sölemek istiyorum dedi bende tabi dedim az çk tahmin etmiştim.ayla sölemişti bana.ben seyretmekten çok hoşlanırım anlarsınya.eşim seni gördüğünde çok tatlı çocuk demiş.hoşlanmış yani vede çok samimi bulmuş.rahat olmanı istiyorum dedi tedirgin olma sakın dedi.bende ok dedim.tşk ettim.ayla geldi başı dönüyodu belli.hadi kalkalım dedim aylada evet gidelim artık dedi kerem aylanın çantasını aldı bende aylaya sarıldım başını bana dayadı bende kalcalarını okşuyordum.bana döndü çokmu güzel dedi evet dedim harikasın dudaklarımdan öptü.arabaya bindik o arkaya binmek istedi onu bindirdim ben öne geçicektim konumdan çekti gel yanımda otur dedi,yanına oturdum.sevişmeye başladık deli gibi öpüyordu beni dilimi içine çekiyor boynumu emiyordu.bende ögüslerini mıncıklıyor,kulaklarını,boynunu,dudaklarını öpüyor yalıyordu.yol tenhaydı,üstündekini çıkardım sütyeni çıkardım yalamaya başladım arada ısırıyordum deli oluyor bir elim taytın içine girmişti bile kerem aynadan bizi izliyor duraklama yaptığında dönüp bize bakıyordu.taytını çıkarmak istedim bu kadar yeter dedi dudaklarımı öp dedi dudakların harika dedi öpüşmeye başladık.sonra üstünü giydi sütyeni takmadı.eve girdik ben hemen aylaya yapıştım öpüştük tekrar.sakin ol dedi bana çok heyaecanlanmıştım.keremde geldi duş aldı ayla sonra bende alabilirmiyim edim kerede tabi dedi rahat ol dedi.duşumu aldım ayla bana rahat bişeyler bırakmıştı kapının önüne şort filan.içeri girdim aylanın üzrinde mini bi etek beyaz ama tül gibi ve altında jartiyer vardı çoraplar ince beyazdı,üstünde gömlek vardı oda çok ince ve tabi sütyeni yoktu ve ucları çok beli oluyordu.yanına gittim ço güzel olmuşsun dedim.senin için dedi.kerekm kıskanırım heee dedi takıldı eşine.sonra içkilerimizi içtik ayla yanıma geldi bana masaj yap dedi bende tamam dedim.bacağıma başını koydu bende memelerini götünü amını bacaklarını okşuyor ve inceliyordum.tabi sikim kalkmıştı ve aylayı rahatsız etmeye başladı ayla tuttu ve sortun arasından sikimi çıkardı ve yalamaya başladı.ben kendimden geçiyordum bende hemen amına yumuldum yalamaya başladımüstümüzdekileri çıkardık hemen yatak odasına götürdü.kerem beyde içki kadehini aldı bizimle geldi.koltuğa oturdu ve izlemeye devam etti.ben aylayı okşuyordum.derken ben aylayı öpmeye yalamaya başladım amını yaladığımda kendinden geçiyor ve yılan gibi kalçalrını sallıyordu .derken benim yarrağımı dondurma gibi yalıyor,durmadan vakumluyordu.Ben onu biraz daha yalayip iyice kıvama getirdikten sonra bacaklarını omzuma aldım.yarağımı kendisi tutup yavas yavas içine sokmaya başladi.köklediğimde adeta uçuyordu ve müthiş bir çığlık attı.sikim kalın ve uzundu bu onun çok hoşuna gitti.ben amına girip çıkıyordum.girip çıktıkca amını kenarları dışarı çıkıp içeri giriyordu zorlandığı belliydi ve titreyerek boşaldı ayla yatağa attı kendini ya sen dedi hayır dedim boşalmadım.üstüme çıktım tekerar amına soktum biraz canı acıyordu ama kısa zaman sonra zevk almaya başladı,en sevdiğim pozisyon bu dedi.bende benim sevdiğim pozisyona daha gelmedik dedim.çığlık atmaya başladı ayla ve yine boşaldı ve sırtımıa tırnaklarını soktu bu defa.seninki hala dik ya bu ne be dedi boşalmadınmı dedi hayır dedim ve aylayı domalttım ve amına arkadan hızlı bi soktum ayla yavaş hayvan diye çığlık attı ayla zevk almıyordu acı çakiyordu çünkü tatmin omuştu ayla ama ben olmamıştım.aylanın acı çekmesi çok hoşuma gidiyordu ve daha hızlı abanıyordum.kerem bizi izliyordu ve 31 çekiyordu yanımıza geldi karıcım al sana erkek hemde geç boşalıyor bundan neden şikayetcisin.ben erken boşalıyorum ve senbundan şikayetciydin ne oldu roller değişti.hadi akın daha hızlı daha hızlı derken ben hızlandım ve patladım.aylanın amına boşaldım.sonra sanki üstünden buldozer geçmişti.yaklaşık 30 dakika sikişmiştik çok hoşlanmıştı ayla nefes nefese kalmıştık.ya sen neden bu kadar geç boşalıyosun dedi?bende önce seni tatmin etmek zorundayım sonra ben senin acı çektiğini görünce tahrik olup boşalıyorum dedim.sarıldı bana öptü.sonra duşa girdik duşta sadece seviştik.sonra çıktık üstümüzü giydik salona geçtik kerek bey bana tşk etti.bende hiç şüpheniz olmasın aramızda kalacak söylemenize gerek yok dedim.ben bunları doğal karşılıyorum yadırgamıyorum dedim.sonra o gün 2 kere daha ilişkiye girdik en sonundakine kerem beyde katıldı.sonra ben ordan şe gittim.artık çok iyi dostuz onlarla.tatile bile beraber gidiyoruz.çok seviyorum onları"
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

beni karisina tavsiye etti

Beni karısına tavsiye etti daha öncede yaşadıklarımı siz değerli insanlara anlatmıştım ben ercan izmirden bir arkadaşım vardı. semih konuşurken konu seksten açıldı bende benim gücümü anlattım kendisi inamıyordu ben bil karımı en fazla 3 defa sikiyoru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk pazarda gordum

meraba ben 23 yaşında bir gencim.pazarda bir sarışın kadınla gözgöze geldik birbirimize doya doya bakıyorduk.bir türlü telefonunu alamıyordum.takip edip evini öğrendim.pazarda poşetine tel numaramı yazdım ama kocası görmüş sonra bu kocasının numarayı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocami aldatisim 2

KOCAMI ALDATIŞIM 2 Dudaklarımı öyle şehvetli öpüyordiki hiç bir kadının buna dayanabileceğini sanmıyorum kendimi bıraktım onunkollarına yavaş yavaş aşağılara iniyor memelerimi sıkıyor dimdik göğüslerimiöpüyor emiyor sulanmaya başlamıştım bir hamlede ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

salak kocam 3

Kocamın 3. salaklığını yapması baya bir uzun sürdü. Bu arada seks yaşantımızda normale döndü. Çünkü thomas ın yarrağından sonra uzunca bir süre kocamınki bana yetmemeye başlamıştı. aslına bakarsanız kocamın bu olanları anlamamış olması da çok garibim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Karima Jigolo Tuttum

Merhaba ben murtaza,almanyadan yaziyorum.esim ayse almanya dogumlu 1,62 boyunda etine dolgun 58 kilodur.gögüsleri bir avuc icini dolduracak kadardir ve kalcalari dolgun ve sertdir.esimle yaklasik 10 yildan beri evliyiz. seks hayatimiz gayet normal sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evliydi ama doymamıştı

Selam aldatanlar okuyucuları lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim ben emre 190 boyunda 23 yaşında karizmatik bir gencim yaşadığım olay 2 ay önce başımdan geçti.... alt katımızda serkan ve burcu adında 5 yılık evli bir çift oturuyordu burcu 23 yaşınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk olmak

İlk olmak:)) Yüzde Yüz Yaşandı ... Hikayeme başlamadan önce bu olayın yüzde yüz yaşandığından emin olmanızı istiyorum. Bu olay 3 sene önce İzmirde yaşandı. Ailece tatil için Çeşmeye gidecektik fakat gitmeden önce Ankaradaki dayımlara uğradık. Dayımın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adanın arkadası

Merhaba bu olay daha 2 gün önce başımdan gecti ve hemen size yazmaya karar verdim size daha önce adayla olan hikayelerimi anlatmıştım şimdide adanın komşusuyla yaşadığım ilişkimi anlatacağım...2 gün önce ada bana tel acıp bana gelebilirmisin dedi ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sanaldan gerçeğe dönüşen sex

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  Daha önce yaşadığım bir deneyimi net ortamında anlatacağımı hiç düşünmemiştim ama gerçekten hayat sürprizlerle doluymuş.Anlatacağım olayla ilgili hikayeleri daha önce netten okumuş olmama rağmen pek in... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karını rüyamda gördüm

BEN SEVDA İKİ AYDIR YURT DIŞİNDAYDIM GEÇEN HAFTA DÖNDÜM YINE SİTENİZ ŞAHANE ÇOK GÜZEL ANİLARİNİZ VARHER ZAMAN OLDUGU GİB DOSTLARİMİZ BİZE GELİOR SOHBET EDIYORDUKDAHA EVVELKI YAZDIKLARİMDA 170CM BOYUNDA OLDUKÇA GÜZEL SEKSİ DOYUMSÜZ BİRİYİM BU SENE 28 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.