Bire Bir Hikayeler kategorisi, leyla hanım hikayesini oku.

leyla hanım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam ben 29 yaşında istanbulda yaşıyan bir gencim meslegim elektirik istanbulun bir yerinde calıştım dükkanımız var bir salı günü dükkanımıza telefon geldi bir evin elektirik sigortaları atmışneyse adresi aldım eve ben gittim kapıyı caldım bir bayan actı ben felanca elektirikden geliyorum aramışınızda dedim evet dedineyse yaşları 37 38 civarı esmer alımlı bir bayan evlahinleydi yani bildimiz giyimler kendisine soruneydiye sordumda bilmiyorum şohbeni actım birkac dakka sonra ses geldi eletirik gitti dedi bende kat tablosuna gittim baktım işi uzun kırma dökme var kendisine eski bir elbiseniz varmı diye sordum hayır cevabı geldi bende mecburen üstümedkini cıkardım ve darbi badim vardı aldım takımlarımı işe koyuldum bu arada bayanın ismi leyla leyla hanımda neyaptıma bakıyordu ve kısa bir calışmadan olsa gerek terledim vucudum terlemişti leyla hanımın tavırlarında deşiklik hisettim gözü hep bendeydi ben calışıyordum arza geregi merdivendeydim bianda göhüsleri gözüme carptı iri ve hoşbir göhüsleri vardı bunu farketti sesini cıkarmadı bi arakayboldu sonra geri geldi üstünü degişmiş ve aksine daha acık bişeyler giymişti neyse benim kattablosunda işim bitti evin icine girdim son olarak banyo kısmına baktım herşey normal elektiri verdim bana oturma odasının ışıgında sorun oldunu söyledi merdiveni aldım baktım negibi sorunvar bi anda tam önümde gördüm onu aletime bakıyordu bende iyice moda girmiştim ve sertleşmeye başlamıştı bunu görüyordu ben ışıga bakarken biranda elini yaragımda hisettim nabuyorsunuz leyla hanım dedim sizin üstünüzü cıkarmanız beni tarik etti dedi bende tabi indim aşagı bi anda gözgöze geldik ve dayanamıyordum dudaklarına yapıştım salonda birkac dakika öpüştük ve yatak odasına gectik ben leyla hanımı uzatmıştım yataga yavaşca boynunu memelerini yalıyordum ama nasıl başımı bastırıyordu anlatamam yavaşca sevişirken soyunuyorduk elimi amına götürdümde sanki ceşme varmış gibicesine su gelmişdi okşamaya başladım yavaşca eyildim amının üstünde dilimi gezdiriyordum yavaş yavaş vaktim coktu ve benimkini cıkarmada gecikmiştim bi anda elini yaragıma attı ve cıkarmaya calıştı ve cıkarıp bunasıl biyarak dedi uzun kalın süper dedi ağzına aldı deliler gibi emiyordu bende elimle amını okşuyordum neyse leyla hanımı yataga sırt üstü uzattım yaragımı sürtmeye başladım hadi gir gir diyordu ben acele etmiyordum ve kafasını soktumda hafif bir inleme geldi ben abanmaya başladımda sanki parcalanacak gibi oldu bağrıyordu ohhhh ahhhhh nerdeydin buzamana kadar gibisine bende hırs yapmıştım sokuyordum ve leyla hanımı domalttım pozisyon degiştik domalarak yapıyordum onu deliler gibi sikiyordum durmadan gecgelme avantajımda vardı inlemekden bir hal oldu belki o 3 cüncüyü boşaldı ve gelcemi hisettim cıkardım ağzına dayadım boşaldım ve ölebi oldumki sanki hic hayatımda boşalmamış gibi kısa bi süre gecti gene istedi bende busefer arkadan dedim alamam dedi arkadan cok büyük dedi ve ben ikna ederek birdaha domalttım arkasını yalamaya başladım amından gelen sıvıyı sürdüm az daolsa acıldı kafasını soktım nasıl inliyordu ben umursamaz tavırla dayanıyordum cekdiyerek yalvarmaya başladı belirli bir süre sonra acısı gecti ve tadını cıkarmaya başladı ben deliler gibi önden arkadan yapıyordum boşalcamı söyledim arkama boşal dedi ve birdaha patladım süperbişeydi ve yaptım işin parasınıda 3 katını aldım haketmiştim o yaraga doydu bende ama ve hala beraberiz bunu okuyan arkadaşlar elinizi sikinizden cekin :):):) rumuz acimasiz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

parçala beni bebeğimm

Merhaba ismim hakan size bu ilk yazim. Ist. Da yasayan 23 yasinda yakisikli bir gencim basimdan gecen guzel bir animi anlatmak isterim. Ben bi sirkette teknik eleman olarak calisiyorum. Calistigim sirket promosyon uzerine oldugu icin elemanların nerd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istersen....

Selam arkadaşlar yakın zamanda başımdan geçen olayı paylaşmak istedim. Konuya giriyorum.Ankara dan arkadaşım aradı ve hepimizin tanıdığı bana askın olan    hatunun İstanbul a geleceğini haber etti. Hemen aradım buluştuk kaldığı otele geçtik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu kizi zehra

Herkese selam ismim murat bi arkadaş bana bu siteyi gösterdi.bende yasadigim zevkli anlari anlatmak istiyorum.Komşumun karısı Zehra 1.70 boyunda bir afetti. neyse olaya gelelim kurban bayramının son günüydü evde yalnız oturmuş porno filim izliyordum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tezgahtarın bekareti gitti

Bir gün arkadaşımla geziyorduk.Arkadaşım pantolon bakıyordu.Birtane dükkana girdik.Bizi dünyalar güzeli tezgahtar karşıladı.Baştan aşağıya süperdi kız.Millet işini biliyo...Neyse kız bizi bir kat aşağıya indirdi.Orada güzel ama pahallı pantolon vardı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu kadar

MerhabaSize biraz kendimden bahsedeyim .Ben 30 yasında sarısın rengli gozlu uzun saclı ve ılgı ve dıkkat ceken bır bayım.İşim geregi cok fazla ankara dısına cıkıyorum.Birgun ankarada oturanların bıldıgı uzere kızılaydan ankaray a bınıp ısyerıme gelec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sadece dolaşmaya gitmiştim

Merhaba ben beren;istanbul üniversitesinde okuyorum.Şuana kadar 3 kez ilşkiye girdim ama bu hepsinden farklıydı.Ben Beşiktaş ta oturuyorum.bir gün hiç yapmadığım bir şeyi yapıp b.çekmece sahiline dolasmaya gitmek istedim.Canım sıkılmıstı.O gün hava b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mesai arkadasim özlem

Ben 30 yasindayim benim basimdan gecen bundan 3 sene evvel fabrikada calistigim yerde basima geldi biz özlemle textil fabrikasinda yanyana calisyoruz onu her görüsümde benimki hazir ola gecer cünkü öylesine güzelki elde degil yani kalkmamasi özlem 35... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nalanı sikmenin keyfi

Meraba ben k. maraş tan polat ben giyim üzerine imalatcıyım yaklaşık 5 senedir yapıyorum bu işi ama daha öncs hiç böyle bişey yaşamadım isminin nalan oldugunu söyleyen bir afet bana gelip iş aradıgını söyledi kaçaları mükemmel gögüsleri giydigi derin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem biri...

Merhabalar..uzun süredir yazmıyordum hemen hikayeme geçeyim.İki hafta önce netten bir adamla tanıştım.Bir hafta yazıştıktan sonra buluşma teklif ettin.Bende kabul ettim.Bir akşam buluştuk.İlk gördüğümde çok hoşlandım.Yakışıklı ve hoş biriydi.Bara gid... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gamzeyi cildirtdim

anlatacagım hikaye bundan iki ay önce oldu bir gün evden msn ye girdim msn de bizim sınıfın en güzel kızı gamze var ben zaten ne zamandan beri ona hayrandım hemen konuşmaya başladık nbr nasılsın diye konu açıldı gamze dedi cam var bende var dedim cam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.