kuzenimle araba sikiş hikayemiz

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Öncelikle kendimden bahsedim sizlere 1.80 boylarında normal tipik türk erkeği vücuduna sahibim 23 yaşındayım kuzenim ise 21yaşında sarışın mavi gözlü afettir kendisi benim boylarımdadır oda tabiri caizze at gibi Neyse konuya gelelim bu arada sevgilimde var uzun bir süredir bunu kuzenimde biliyor kendisiyle de tanıştırdım.Bir gün kuzenimle mesajlaşıyoruz falan biraz benim ruhum sapıktır ben inceden inceden konulara girmeye başladım baktım utanıyor sonrada açıldı tabi gerisi malum telefon sexi yaptık.Yeter mi yetmez tabi ki de kuzenim şehir dışında okuyor haliyle sürekli görüşemiyoruz.Yarı tatilinde çıktı geldi ben bırakırmıyım bunu bırakmam tabi ki de telefonda konuştuklarımızı uygulama vakti gelmişti Ben bunu kandırmaya çalışıyorum gel akşam çıkalım dışarı diye bir türlü kandıramadım 1 kaç gün geçtikten sonra yine denedim şansımı bu sefer kandırdım Çıktık akşam 19.00 gibi sahildeki cafe&bar tipi yere gittik biraz muhabbet biraz alkol birazda sigara derken saat oldu 23.00 hadi kalkalım dedi ama benim kuzen uçtu bile he bahsetmedim dimi kuzenim o gün dekolteli ve altınada tayt giymiş üstünede kaban tarzı birşey ama kabanı çıkarınca ikizler süper görünüyor Tabi ben bu arada düşünüyorum nasıl halledicem ben bunu diye neyse çıktık ben bilerek arabayla gelmiştim ev ayarlayamazsam arabada halletmeye çalışıcam diye bu arada yoldayız bu selteliyo alkolün etkisiyle gel gir koluma dedim oda girdi tabi ki de araç bu arada katlı otoparkta neyse fazla uzatmim bindik asansöre çıktık 5. kata arabaya gidiyoruz bindik arabaya havada biraz soğuk ya ben napıcam diye düşünürken ya araç biraz ısınsında klimayı öyle açim dedim biraz bekleyelim dedim ama otoparkta hiç bir araç yok kapkaranlık kuzenimde tamam dedi ben gayet yanıyorum şuan dedi bende ampul yandı tabi bende direk atladım konuya fırsat çıktı nasılsa bende söndürmek lazım o zaman kuzum dedim yok canım nasıl söndürecekmişin dedi gösterim mi dedim düşündüğüm değil dimi dedi ne düşünüyorsun ki dedim oğlum fazla beklemede söndür ateşimi dedi ben yapıştım dudaklara oda hiç itiraz etmeden öpüşmeye başladı benle derken elim bi anda göğüslerine gitti oda dışardan olmaz öyle dedi bende direk içine soktum elimi ellerin buz gibi oğlum dur ısıtıcam işte dedim hala öpüşüyoruz ama öyle böyle değil harbi ateşlenmiş deli gibi öpüşüyor tadı hala damağımda artık ben daha fazla dayanamıyordum elimi direk attım amına nasılsa taytı var direk hissediliyor hiç bişi dememesine rağmen oda direk benim yarağa uzattı elini okşuyor güzelce ben elimi artık taytın içerisine sokmaya çalışırken oda bi taraftan benim pantalonun düğmelerini açmaya çalışıyor ama hala dudaklarımız birbirinde tek elimizle halletmeye çalışıyoruz malum arabanın içindeyiz ben artık o tazecik amına ulaşmış bulunuyordum o kadar sıcaktı ki inanılmaz oda benim yarağa ulaştı haliyle 31 çekmeye başladı eliyle ama ben bu kadarla yetinirmiyim hazır kıvama gelmiş kabanı zaten bi ara çıkarttık hala hatırlayamıyorum üstünü sıyırdım göğüslerini yalamaya başladım göğüslerini yaladıkça eliyle kafamı okşuyor zevk aldıkça kafamı sıkmaya başlayınca haliyle benimde hoşuma gidiyor onun zevk alması baktım ön tarafta olmuyor bir taraftan düşünüyorum arkaya geçelim dersem acaba bu kadar yeter dermi diye ama bi anda dedim artık arabanın arkasına geçelim dedim hemen geçelim dedi çıldırcam yoksa daha soyunamadık bile diyince hiç vakit kaybetmeden arkaya geçtik ben yatırdım bunu üstünü çıkardım göğüslerini yalıyorum o da bi benim üstümü çıkarmaya çalışıyor ( bu arada aracın klimasını açtık içeri bizim ateşimizle hamam gibi oldu ) çıkardıktan sonra artık yeter dedim hayır yetmez dedi o anlamda demedim al şu yarağı ağzına dedim artık bi boşalt beni dedim ben yattım o benim üstüme çıktı sakso çekmeye başladı ama ağzına ilk alışında o ağzını sıcaklığı beni çıldırttı derken 2 3 dakika sonra ben ağzına boşaldım onun hepsini yuttu haliyle ben boşaltım o hala boşalamadı artık seni istiyorum dedi saçmalama kızım dedim kızsın sen daha dedim ama dememe bırakmadı o alta geçti indirdi aşşa sıra sende dedi yalıcaksın dedi ama orası vıcık vıcık yalamam ben dedim yalamıcaksan sokucaksın o zaman dedi saçmalama dememe kalmadan yarağımı tuttu amcığını başına dayadı hadi sok artık sokta kurtulim şu ateşimden dedi ve bi anda soktum bi çığlık attı ama otoparkta yankılandı ondan sonra yavaş yavaş git gel yaptıktan sonra haliyle kan oldu ama kimin umrunda git gellerim hızlandıkça hızlandı zevk çılğlıkları atıyor ama kısık seslerle ben artık yoruldum ben alta yattım o üste çıktı artık ona bırakmıştım herşeyi o üstümde zıpladıkça göğüsleri öyle hoş görünüyor ki offf 10 dk geçmişti hala boşalamamıştı alta tekrar o geçti üste ben geçtim ama son gücümle hızlı hızlı git gel yapıyordum hadi biraz daha biraz daha hızlan geliyorum hadi dedi ama ben tekrardan boşalacaktım içine boşalamazdım kuzenime böyle birşey yapamazdım neyse ben bi anda çıkardım kaltım üstüne boşaldım oda hadi tamam boşaldın ama ben hala boşalamadım tekrar sok erkeğim benim dedi sokta zevkin doruğuna vurim dedi ben tekrardan sikmeye başladım onu git gel git gel diye diye 20 dk oldu hala boşalamadı bizim kuzen ben artık yoruldum derken bacaklarını bi kastı sikim içeride zor git gel yapmaya başladım o kastıkça ben sokamıyordum ama bi anda bi boşaldı öyle bir ses yok ohhhh ohhhh işte bu yaaaa dedi boşaldı ama benim nevrim döndü o boşamasına rağmen ben sikmeye devam ediyordum onu kasmayıda kesmişti 5 dk daha siktikten sonra onu ben 3.kez boşalmıştım ama bu sefer üstüne değil direk ağzına soktum ağzına boşaldım 1 kere daha artık yorgunluktan üstüne yığıldım ten sıcaklıklarımız o kadar yüksektiki hafiften terlemişiz arabanın camları buhu tutmuş hafif öpücüklerden sonra üstünü temizledi giyindik ön tarafa geçicez kırgınım sana dedi niye dedim neyi eksik yaptım dedim amımı yalamadın dedi bir dahaya onuda yaparım dedim sözmü dedi bu sefer söz kız dedim ama sende söz ver dedim ne sözü verim dedi bu kadar uzun sürede boşalma dedim yoruldum kızım dedim güldü neyse bindik arabaya birer sigara yaktık kırmızı lambalara geldikçe elini sikime atıyor okşuyordu artık dedim noldu vazgeçemedinmi dedim oğlum o yarak nasıl bi yarak dedi noldu ki dedim rahat 17 18 cm var üstüne bide kalın başta korktum ama içimde düşününce çok hoşuma gitti dedi bir dahaki gelişimde yine yaparız ama ev ayarla arabada zor oluyor dedi tabikide kuzummm dedim evine gelmiştik durdumdum arabayı hadi görüşürüz dedim ne yani böylemi olduk dedi noldu ya dedim öpmicenmi dedi yanaktan öptüm öyle değil böyle öpülür dedi dudaklarımız tekrar bir araya geldi evinin önünde rahat 5 dk öpüştük ondan sonra gitti Bu arada bu hikaye gerçektir diğer hikayeler gibi uydurmaca değildir.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız kardeşimi defalarca

Slm anlatacagım olay tamamen gerçektir ben ozamanlar 15 yaşında kız kardeşim 13 yaşındaydı evimiz 2 katlı eski köy evlerini bilirsiniz o tarz bir evdi kızkardeşimle ben yukarı kattaki odada yatardık geceleri sikim kalkınca kızkardeşimin yatagına sess... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey abim çok azgın bende verdim süper siktii

abim çok azgınn... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onunla bir başka

Merhabalar ben hale başımdan geçen bir olayı sizere anlatmakistiyorum bundan 2 yıl evveldi ben ve abim ailemle antalyada teyzemlere tailegitmiştik benim birde kuzenim var ismi ayça her fırsatta bana senin abinedeliler gibi aşığım diyordu abimde hakka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiracımın baldızı at gibi

Bazı hikayeler bana inandırıcı gelmiyor çoğu yalan hikaye, neyse olaya gelelim yaklaşık olarak 4 yıl önce başlayan ve halen devam eden başımdan geçen bir sex hikayesini anlatacam.Biz bir beyaz eşya bayisiyiz, yan tarafımızdaki boşalan dükkanı, dükkan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pişman baba

Merhabalar hayatım boyunca ensest hikayelere ilgi duymuşumdur. Her zaman Sikilecek biri varsa önce ben sikerim anlayışı ile olaylara yaklaşmışımdır. Zenginim hem de çok çok zengin. Bu zenginliği de her fırsatta kullanıyorum. Yani sizin anlayacağınız ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzos2

Teyzoş-2 teyzem ile daha önce bir hikayemi anlattım teyzem 37 yaşında ben 20 teyzem ile ilk ilişkimizden sonra ona daha çok yakınlaşmaya başladım .onlara gittiğimizde onu artık daha çok okşuyordum.ama onlarda birşey yapamıyordum çünkü 2 yetişkini vardı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

50`lik teyzem

Selam.. Benim 50 yasini geckin bir teyzem var.. Yasina ragmen erkekleriazdirabilecek kadar seksi bence.. Cocuklugum ve ergenligim onu dusunerek gecti..Bize geldiginde hic umursamadan bacak bacak ustune atar,sicakladigi zaman gomleginin bir kac dugmes... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekaretimi babam aldı

BEN 18 YAŞLARINDA 1.80 BOYU OLAN ESMER ELA GÖZLÜ BİR BAYANIM.EVDEİNTERNET GEZERKEN BU SİTEYİ GÖRDÜM. VE BENIMDE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATMAYAKARAR VERDİM.BEN TEK COCOGOM ANNEMDE BABAMDA CALIŞIR.OKULDAN EVE GELMİŞTİM VE OGÜN BEDENDERSİ sikisOLDUG... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatlı yengem

Anlatacağın Hikaye bundan yaklaşık 1 yıl önce oldu ben Almanyadan izine gelmiştim dayımda beni davet etti bende önce dolaşayım sonra giderim dedim ailem geç kalma deyip ısrar etti asıl amacım gündüz kimse yokken gitmekti ve saat 16 gibi dayımlara gid... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeğenimi siktim

 merhaba adım hakan  ;ben istanbulda ailemle yaşayan bir üniversite öğrencisiyim amcamlar bizim üst katta oturuyor ve amcamın 18 yaşında mehtap adında çok alımlı ve güzel bir kızı var üniversiteye hazızrlanıyor ve bende elimden geldiğince o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.