Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, kuzenime verdim hikayesini oku.

kuzenime verdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben deniz 16 yaşnda pasf gayım daha dün yaşadığım olayı anlatmak istiyorum sikilmeyi hep istiyodum dün kuzenler bize geldi teyzemler falan neyse akşam oldu bunlar gidicek kuzenim gtmek istemedi annesi oğlum okulun nolcak dedi o da amaan anne ya gtmem nolcak bi gün kalayım dedi izin verdler kaldı sevinmiştim çünkü mecbur beraber yatcaktık neyse yatma saati geldi bilerekten annemin bana aldığı ama çok dar geldiği için giymedigim pijamayı gydim götüm vücudum harika duruyodu ve kuzenimin yanına gidip yatağa girdim yatak sıcaktı ve yanına sokuldukça içim ısınıyodu uyku yoktu muhabbete başladık kuzenm benden bi yaş küçük ama boyu büyùk brisidir neyse hç kız sktinmi dedi bende yok düşünmedm knk dedim o da ben hep düşünüyorm kafaya okadar taktm ki erkek bile skerm yeterki delik olsun dedi artk kuzenime vermek istiyodum baya baya ama yinede tepksi n olur diye korkuyodum en sonunda istersen bana biraz sürteblrsn knk dedim o da ibnemsn lan dedi haff gülerek bende yok olm merak dedm ve götümü döndüm elledi offf bune laan dedi karılarda böle göt yok dedi harbiden öyledir proflde fotom var zatn neyse sürtmeye başladı ski kocamandı harka zevk alıyodum pijamayı çıkartp sürteyim nolur dedi bende tm deyip indirdm skini bi soktu göt yanaklarımın arasına skının scaklığı ıcımı ısıttı nerdeyse fena azmıştı resmen skiyodu dayanamadm sk beni dedm tm dedi çekmecemden kremi alip götùme ıyıce sürdü skinede sürdü ve önünde domaldım skını dayayıp haff ittrdı cnm yanıyodu ama istıyodumda ve acıta acıta tamamını soktu bi süre bekle dedm ama çok azmıştı durmadan pompalıyodu böyle zevk olamazdı harika biseydı neden daha önce yapmamısm dıye kendıme cok kızdım 10 dk kadar skıp ıcıme bosaldı sonra cıkardı ve bı güzel yalayıp temızledm yatalım artk dedi ve birbirimize sarılip uyuduk sabahda annem babam ıse gıdınce yaptıklarımızı sonra
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

taksim parkı

Herkese selamlar gençluk yıllarımdan beri kalçalarımı beğenir okşar ara sıra parmaklarımı sokarak kendimi avutmaya kalkardım. Zaman ilerleyip üniversite için başka bir şehirde bekar evinde kalmaya başladığım andan itibaren bu zevkim ve erkelere olan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay, ensest » amcam beni sikti…

2010 – GAY ve EŞCİNSEL HiKAYELERi Ahh Amcam Ahh…    Selam ben Ankara’dan deniz lafı fazla uzatmadan hemen me gireceğim… Ben 1.80 boyunda, 65 kiloda esmer, dolgun vücutlu ve yakışıklı bi gencim…   Küçüklüğümden beri hem kendi cinsime, hem de karşı cin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aaaaaaa

Ben 19 yasında bir erkegim daha bu zamana kadar hic cinseel iliski olmayınca dogol olarak insanlar azıyor nese direk konuya dalıyorum benim hala ogluna daldıgım gibi o gün hala ogluyla dısarıda mac yapmıstık ben oruldum birazda sakatlandım eve geldik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köydeki arkadaşımla sex

henüz 12 yaşlarındaydım daha yeni yeni boşalmaya başlamıştım 2 sene fln oluyodu boşalmaya başlıyalı neyse köyde arkadaşımla oynarken onların evine gittik bilgisayardan porno izliyoduk kız kardeşi geldi odaya pornoyu kapattık yatakda yorganın altına g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk sakso denemem

Herkese merhaba, bu benim ilk hikayem, size bu sene başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Ben bugüne kadar hiç götten vermedim, sadece 2 kez ağzıma aldım. Bu anlatacağım hikaye de ilk oral tecrübemi anlatıyor. Ben hep internette gay sohbetlerine gire... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben istedim 1 kişi, önüme geldi 3 kişi.

Selam gizli hikayem okuyucuları. Hep hikayeleri okurdum ve yazma fırsatım olmazdı. Daha doğrusu yazacak cesareti bulamazdım. Lakin şeytanın bacağını kırayım ve uzun zaman önce yaşadığım ve unutamadığım anımı anlatayım sizlere.184 boyunca 95 kilo ağır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cenk veben

|slm ben buğra izmirde bir yatlı okulda arkadaşlarla beraber 6 şar kişilik koğuşlarda kalıyoruz hikayemde burada geçti bizim koğuşta cenk isminde tokatlı bir arkadaşımız vardı kendisi çok sessiz bir gençtu .hiç bi yaramazlığı yok hiç bir sosyal akti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbul kanatlarimin altinda

İstanbul Kanatlarımın Altında... Merhaba arkadaslar...Ben 22 yasinda, avrupa da yasayan, uzun zamandir mankenlik yapan yakisikli biriyim. Pek tecrübem olmasada, passiv gay oldugumu söyleyebilirim. Size basimdan gecen kisa ama güzel bir hikaye anlatma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

artık zevten uçuyorum

Selam ben tugrul ankarada yaşıyorum, size yazdığım bu hikaye bir ay önce başımda geçyarisalim.comte dolaşıyordum ve azmıştım karşıma 25 yaşlarında a+p bir genç çıktı ve sohbete başladık sonunda her konuda anlaşarak buluşup onun evine gitmeye karar verdik ma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasım benı feleket sikti

slm arkadaslar sıze bir arkadasımın beni nasıl siktini anlatıcam....bir gun köye gittim orda bıir arkadaşım vardı gençken süreki beni sikmeye calişıyordu bende sadece deytirtıyordum cünkü ozamanlar canım yanıyordu neyse oraya gittimde canım bırden a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.