Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, kuzemim ece ve ben... hikayesini oku.

kuzemim ece ve ben...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben 20 yaşında uzun bacak biraz büük göğüslü ve büyük kalçalı kumral bi kızm kuzenim ise tam bi afet o kısa boylu çok büyük göğüslü büyük kalçalı çok sexsi bi kız her nese ben hikayeme geçiyorum.Biz eceyle anlaşık ve yaz tatilinde teyzemlere gittik teyzemler antalyada oturuyorlar biz aynı otobüsle antalyaya geldik. Bir kaçgün geçti denize gittik o bikini giymiş o göğüsleri bikinisinden taşack gibiydi.Biraz denizde eğlendik birbirimize su atarken ellerim onun göğüslerine değiyodu o hiçbişi demiyodu. Biz güneşlenmeye gittik o bana ktem süürdü krem sürerken bile bilee kalçalarıma ve göğüslerime değiyodu ben biraz gülümsedeim. İkimiz eve gittik çok yorulmuştuk. Birden canımız film izlemek istedi hemde lez filmi izleye başladık ben çok azıştık ecenin eli amındaydı sonra elini benim kalçama koydu elini öyle gezdirdi sonra amıma doğru indi ve bende elimi onun klçasına koydum sonra birden öpüşmeye başladık deliler gibi öpüşüyorduk sonra o elini amıma götürdü ben mıncıklamaya başladı hala öpüşüyorduk sonra ben onun göğüsleri emmeye başladım ece beni yalamaya başladı birbirimizi yalıyorduk sonra ece içerden vibratör getirdi ben iyice heycanlandım hem amdan hemde götten siktik birbirimiziçok güzeldi sonra biraz dinlendik ve teyzemler geldi.Ece bizde kalıyo artık hergün sikişiyoruuz sevgililerimizide araya soktuk daha heycanlı oldu aramıza birkaç kişi daha arıyoruz cinsiyet falan hiç bişi fark etmek yeterki tecrübeli olsun diğer anılarımızıda yazcam iyi sikişler...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karım beni masör ile cezalandırdı

Ben Okan size anlatacağım şeylerin başıma gelmesinde en büyük neden karıma duyduğum hayranlıktır belki de karım gerçekten çok bakımlı ve alımlı biri aynı zamanda gerçekten sex yapmayı seven biri bunu söylememdeki neden genelde Türk kadınları sexi sad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

birsen

Birsen ile üniversiteden arkadaşız bende kaldığı bir gün çok yakınlaşmıştık, elimü yzüüne sürmüştüm, ona onu sevdiğimi söyledim, çok güzel olduğunu söyledim, tuhaf bir hisdtio zaman onu hissedip söylemiştim, ida ben de dedi, elimi göğsüne götürmek iç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıstek dolu arzularım

Slm ben ruya başımdan gecen bır olayı anlatacağım bu olay benım yaşantımıda değiştirdi yaşım 28 bu olay 10 yıl once olmuştu isvecta doğdum büyüdüm 18 yaşında istanbula gelmiştik babam emekli olunca istanbula yerlestik kısa sure sonra babam vefat ettı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin istekleri sonucu 2

İsim : muammerMail : [email protected]/* */... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofiste ahuya kaydım

Bir gün dayımın hazır giyim atölyesine gitmiştim. Dayımın bürosuna geldiğimde 27-28 yaşlarında yeni bir sekreterle karşılaştım. Eski sekreter gitmiş yerini bu güzel almıştı. Dayım büroda yoktu ve Ahuyla sohbet etmeye başladık. Orta boylu, sarı saçlı,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bana deli oluyo

Merhaba ben Ayça 18 yaşında doğal sarışın saçları kalçasına kadar gelen yeşil gözlü 63 kilo 90 70 100 ölçülerinde 170 boyunda bir kızım.Erkekler bana deli oluyordu ama ben liseden yeni mezun olmama rağmen kimseyle çıkmamıştım bile bir gün annemin gün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin siki

merhaba ben afyondan mustafa 21 yaşındayım.küçüklüğümde kuzenim Mürsel beni bi kaç kez sikmişti ama o zaman sikişmeyi pek bilmediğimiz için zevk almıyorduk.Biz köylü olduğumuz için çayırda yazları hayvan otlatırız.bigün çayırda hayvan otlatırken yüzü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne fantezi ama

Hepinize selamlar,36 yaşındayım,eşimse 26,eşimle sex ilişkilerimiz normal değil,bu kötü anlamda değil,anormal ve çılgınca,eşim fantazi yapmaya hayaller kurarak sikişmeye bayılıyor,bu yüzden eşimi çok ama çok seviyorum,çılgınlığa bayılıyor,mesela otob... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ablamın arkadaşını siktimmmm

Merhabalar ben uraz 18 yaşındayım... Bir tane ablam var bir erkek kardeşim. Sonra ailemle bi akrabamızın düğününe gittik. Düğünde çay bahçesinde yapılıyordu. Ablam giderken kız arkadaşını çağırmış adı ziynet. Sonra geldi. Bana nbr canım dedi . Bende ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayy başım döndü

Bizim eski komşunun 3 kızı vardı babaları yok anneleriyle yaşıyorar çok serbest yaşıyorlar 3 ü de bekar ama heryanı oynuyor,, ne hikmetse işe gideceğim zaman onlardan 2 side aşağıda araba bekliyor ve haliyle bende buyrun şehire gidiyorum isterseniz g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.