Kudurunca sınır tanımadım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Meraba arkadaşlar adım öykü 187 boyunda 70 kio dolgun kalçalı biriyim göğüslerim biraz küçüktür çünkü voleybolcuyum. Hikayeme geçmek istiyorum şuanda bile elim amımda yanıyo anlatamam .çok azgın biriyim sexk düşkünü yarrak meraklısıyım sevgilimde voleybolcu ve kaslı biri yarağı 19 cm ve çok kalındı antreman dönüşleri hep o beni bırakır eve çağırdım gel bi çay içelim diye kış günüydü geldi odama ve uzandı yorulmuştu benim bikinili fotoğraflarıma baktı sonra sikini okşadı benimde içim gidiyordu . Duş alıcağımı söyledim sonra bi baktım oda gelmiş duştan çıktım çırılçıplak bi şekilde yanına yaklaştım kudurmuştuk ikimizde dudağıma hayvan gibi yapıştı emdi morarttıı seni sikicem diye kulağıma fısıldıyordu sonra soymaya başladım gömleğini teker teker açtım okşadı göğsünü onra boxerını çıkardım offfff öyle bişey görmedim daha önce yaa çok büyüktü kazııkk gibi olmuştu şuanda bile azdım ama ateşimi söndüren yok elim amımda sokuyorum herneyse sikini aldığım ağzıma başına öpücükkler kondurdum aldığım boğazıma kadar somurmaya başladım sonra başını ısırdım hafifçe içi titredi o hızla yatırdı beni yatağa açtı bacaklarımı önce bacaklarımı yaladı sonra diliyle daireler çizdi ıhhhh ıhhhhh ohhhhh diye inliyordum benn sonra deliğime indi dilini sokup çıkarıyordu ben aşırı azmıştım sok lan artıkk sik beniiii parçla amımı diye bağırıyordum sonra sikini dayadı amıma bianda kökledi içine 19 cm içimdeydi feryat koptuu kanama başladı aldı kucağına banyoya götürdü suyun altında duvara yasladı beni bi bacağımı kaldırdı arkama geçti sikini sıvazlayıp sikmeye başladı çok güzeldi ıhhhhhhh ohhhhhhh sikk hızlaaan sesleri yükseliyordu benden sonrası yatakta devam etti . Abnlatınca bile azdım hemde çok fena kudurdum sulandı amım yokmu beni sikicek 553 453 0287 whatsapptan ulaşabiilrsiniz acil yalnız kudurdummm İsim : Ateş parçası
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşu kızı beyza

slm ben 18 yaşındayım size kısa bir süre önce basımdan gecen bi olayı anlatıcağım. yeni eve taşındığımızda annem kısa sürede bütün komşularla falan tanışıp kaynaştı.bi melda teyze vardı onun beyza diye uzun boylu, beyaz tenli melek gibi güzel bi kızı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

?lk kez verd?m

Merhaba ben aysel 18 yaşında seksle tanışmamın hikayesini sizinle paylaşmak istiyorum.163 boyunda 55 kilo 88 64 92 ölçülerinde beyaz tenli dar ama geriye çıkık kalçalı , bacak boyu uzun seksi memelere sahip sarışın bir bayanım.Özellikle giyim tarzıml... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iş ortağımla sexxxxxx

mrb ben istanbulddan mustafa 25 yasında esmer atletık vucutlu bı erkegım neyse fazla uzatmayayım hıkayeme gecegım ben normalde kuafordum fakat son 1 senden berı gayrımenkul uzerıne iş yapmaya basladım bu işi yaparken cevrede yenı yuzler gormeye ve ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onun oldum...

merhaba ben ayşe. hayatım öyle çabuk değişti ki anlatamam. sadece özet olarak anlatıcam. şimdiden yazımı okuduğunuz derdimi paylaştığınız için teşekkür ederim...yaklaşık iki ay önce serkan la tanıştım. çok yakışıklı ve sempatikti. ona zamanla açıldım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

berlinde azgin bayan

slm ben memet berlinde yasiyoum olgun bayanlar tercihimdir birgn otobüse bindim karsimda bomba gibi bi olgun bi ara gözlerine baktim baktim oda bakiyor gülümsedik sonra türkmüsün dedi evet dedim bende dedi ve konusma basladi evli oldugunu ama mtsuz o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

magazada sex

Merhaba ben İstanbul’dan 162 boy 52 kilo tanga ve külotlu çorap kullanan poposunda kıl bırakmayan bakımlı pasif gayım. Kendime kıyafet almak için daha önce gittiğim bir spor giyim mağazası vardı mağaza derken ufak bir yerdi ve daha önce bir kez gitmi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nuray ablanın yegeni

Merhaba Ben İstanbuldan Batu Ben yıllardır yalnız yaşıyorum. Komşularım tarafından sevilen biriyim, sağolsunlar güzel yemeklerinden mahrum etmezler.Bir aksam işten eve dönerken komşum Nuray ablaya rastladım bakkala gdiyordu ekmek almaya. Hal hatır de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evet sonunda oldu

Eser 50 yasında hayatı ev isyeri ve cami arasında gecen a sosyal bir arkadasım.2 sene evvel deli hale ile evlendi deli diyorum cunku hale eserin aksine kıpır kıpır hayatın her anını doyasıya cıkartmak isteyen 35 yasında esmer kısa boylu yuvarlak iri ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamı pozisyondan pozisyona soktum

Merhaba arkadaşlar ben uğur 16 yasındayım bu hikaye tamamen gerçektir derslerime çok sıkı çalışıyordum ve çok stresliydim o zamanlar artık porno izlemek veya sex hikayeleri beni tatmin etmiyor günde 5 6 kere 31 çekiyordum. ablam eylül 26 yaşında sarı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenim iç çamaşırı giymezse böyle olur

Merhabalar ben 17 yaşındayım kuzenim bizde kaır yazın önceden hiç yakınlaşmamıştık ama bu sefer yakınlaştık neyse gece ev boştu baba hatayda anne arkadaşındaydı ev boş kuzenim salonda uyuya kalmış tabi altındaki pijama şort kısa zaten göt felan belli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.