Bire Bir Hikayeler kategorisi, köyünde sex hikayesini oku.

köyünde sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ismim KARTAL üniversiteyi istanbulda okuduğum için 4 senem orda geçti.2.sınıftaydım sivaslı olduğum için köylülerimizin düğününe gitmiştim.ne yalan söyleyim isteksizdim.Düğün    salonunda otururken en yakın arkadaşım MUHARREM kardeş çok güzel bi kız var burda onu ayarlamam lazım dedi ve benden yardım istedi.bende olur kardeş dedim ve kızın etrafında dolaşmaya başladık.Ama kız ona değil bana bakıyodu bunu muharreme söylediğimde acaip sinirlendi ve iddaya girdik kim ayarlicak diye fazla uzatmiyim kızı ben ayarladım ve çıkmaya başladık kör    kütük aşık olmuştum ona 2 sene çıktık ve ramazan bayramında ayrıldık gerçekten dünyam yıkıldı sözü vardır ya işte ondan arkadaşlar .    dünyam yıkıldı okula gidemez oldum bırakın okulu dışarıya çıkamıyodumgece gündüz içki neyse mezun oldum ve sınıf öğretmeni olarak hakkari yüksek ovaya tayinim çıktı.torpil le memleketim olan sivas ın bi ilçesine tayinii aldırdık.neyse yaz tatiliydi ve koyulhisar ilçesinin yaz şenlikleri vardı    öğretmen arkadaşlar la oraya gittik şenlik alanında gezerken gerçekten hiç abartısız hani dünya küçüktür derler ya işte o karşımdaydı benim    üzerimde takım elbise yani resmi giyinmiştim onun üzerinde yeşil bi blue jean ve düşük bel kot pantolon vardı.Birbirimizi görünce donup kalldığımızı hatırlıyorum neyse yaklaştık ve tokalaştık el ele tam yarım saat kalmışız arkadaşlar ayırdı ellerimizi ben resmen uçtum arkadaşlar gerçekten    benimkisi acaip bi sevgiydi kızla arkadaşların yanından ayrıldık ormana doğru gittik hiç konuşmuyoduk neyse çam ağaçlarının altına oturduk.hiç konuşmadanbirbirimize bakıyoduk    ağız susmuş gözler konuşmaya başlamıştı.öylesine derin bakışları vardı ki benimkii kalkmış pantolondan dışarıya fırlıcam diye bağırıyodu kendimce utanıyodum çünkü o    benim gülümdü ve okadar çok seviyodum ki elini bile tutmaya çekiniyodum bir zamanlar.Hayırlı olsun atanmışsın dedi saol dedim bu gün    çok çekicisin dedi sende dedim.bana bensiz geçen günlerin bi kabus olduğunu söylüyodu tabii ben içimden onunla sevişmenin yollarını arıyodum artık    kudurmak üzereydim kumaş pantolandan belli olan yarramı gördü ve elini oraya attı.hiç dururmuyum hemen üstüne atladım.blue jean ini çıkardım memeleri öylesine canlıydı ki okşamaya başladım oda benim kini fermuardan çıkarmış eliyle oynuyodu.pantolonunu çıkardım dantelli beya bi kilot u vardı dayadım üstüne benim kini memelerinin uçlarını aldım ağzıma inlemeye başladı lütfen aşkım iç çamaşırınıda sokcan çıkar onu dedi bende iç çamaşırını unutmuş zorluyodum iç çamaşırını çıkardım mükemmel bi amı vardı tertemiz ve hiç dokunulmamış bi am yalamaya başladım iice inlemeye başlamıştı artık zevkten yerinde duramıyodu başalmıştı bende hemen benimkini ağzına al demedim o demeye fırsat bırakmadan aldı ağzına çok güzel sakso çekiyodu biraz acemiydi ve dişlerini geçiriyodu ama olsun o bana daha çok zevk veriyodu bende boşalmak üzereydim elimle şaçlarından tuttum    ve geriye yittim ve boşaldım.şevişmeye devam ettik kudurmuştu ben boşaldığım için biraz isteksizdim ama ne pahasına olursa olsun onu orda    bozacaktım eline aldı beş dakikada benim kini kaldırı ayağa çırılçıplaktı am deliğinin üzüerine koydum aleti hadi aşkım sok artık diye yalvarıyodu ama yavaş ol lütfen dedi kim dinler onu olabildiğince .    gücümle son sürat tamamını yerleştirdim içine aklım başımdan gitti sanki kırıldı sandım oda öylesine çığlık attı ki orman ses alıp vermişti gözlerinden yaş gelmişti gidp gelmeye başladım acıdan çimenleri yoluyo zevkten inliyodu o inledikçe ben hızlenıyodum bu arada etraf kan gölüne döndü yeter aşkım bayılıcam şimdi dedi ben bırakmıyodum boşalmıştı    ve nükemmel bi acı çekiyodu bütün gücüyle yeteeeeeeeerrrrrrrrrr diye bağırdı çok acımaya başlamıştı neyse çıkardım amından gözlerinin yaşını sildi amına baktı kanı görünce korkmuştu ama aldığı zevki unutamıyodu.sarıldı bende arkadan parmaklarımı göt deliğine sokmaya çalışıyodum dört ayak üstüne diktim artık benim yarakta hayır kalmamıştı bir iki defa zorladım nafile girmiyoo .    aşkım çok büyük o ya nasıl sokcaz dedi ağzına verdim    iice ıslattı ve arkasını döndü kalçalarını ii ce ayırdım ve zorlada olsa başını yereleştirdim sonra derin bi nefes alıp sokmaya başladım yavaş yavaş diye yalvarıyodu sonuna kadar soktum yine çığlık yine figan gidip geldikçe çığlıklar inleme namelerine döndü 15 dakika    kızı iice siktim boşaldıktan sonra kalksık ve giyindik ayakta duracak hali yoktu içimden ben bu orospuya mı aşık olmuşum diyodum?bana    aşkım artıkseninim dedi bana istediğin zaman istediğini yaparsın dedi hiç ayrılmayalım ne olur diye yalvarıyodu sonra o acı çektiğim günler    aklımageldi ne oldu biliyomusunuz iğrendim ondan utandım onun için döktüğüm .    göz yaşlarımdan ve siktiri çektim gidiş o gidiş bazan arar    konuşuruz tamam der benle beraber olma ama beni affet ne olur senin neler çektiğini arkadaşlarında öğrendim de ve özür diler    ama geçti bikere burası han diil dimi arkadaşlar istedikleri zaman gelip istedikleri zaman gidecekler.Gönderen: KARTAL
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Sevgilimle Balkonda Sikiştik!

Selam ben Pınar. 18 yaşındayım, açık tenli,kızıl saçlı, 1.67 boyundayım, vücut hatlarım91-64-95. Anlatacağım hikaye geçen yaztatlilde tanıştığım erkek arkadaşımla yaşandı.Bu aynı zamanda hayatımdaki ilk iliş ki .Erkek arkadaşım 1.78 boyunda, kumral, ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dondurmanın tadı başkadır! hele de...

Merhabaşar geçen yaz yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşmaktan kendimi alamadım her ne kadar prensiplerime aykırıda olsa...Geçen yaz en samimi arkadaşımla antalya` da palmariva tatil köyündeydik. her şey çok güzeldi. Yerli turist pek yoktu, Fransız ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobustekı olgun bayan

Slm arkadaslar benı oncekı hıkayelerımden hatırlarsınız.ben ankaradan alperen.hemen hıkayeme geceyım.bırgun arabamı servıse bıraktım ve ısyerımın ordan yanı gımattan eryeman otobusune bındım.otobus cok kalabalıktı bende on kapıda duruyordum ve en on ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rusça hocamı siktim

Merhaba Arkadaşlar! Azerbaycandan katiliyorum sizlere. Bende başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. İki yıl önce çalıştığım şirkete denetim için uluslararası bir şirketin iki elemanı geldi. bir kaç ay bizimle çalışacaklardı. patron bayanlarl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatildeki güzel sex

Bir gün bodruma tatile gittim yaz aylarından birinde otel için yer bakınıyorum ve en sonunda kafama göre güzel bir otel buldum.hemen içeri girip yerimi ayırttıktan sonra biraz çarşıya gezmeye indim.akşam otele geri dönüp duşumu aldım yanlız oldugum i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hemen verdi

Arkadaslarla dolasirkene bi kizin nr si nistedim hemen verdi olay alman yada oluyo kiz bana iki gün sonra yazdi bulusalim diye ormanlik bi yere gitmek istedini yazdi bende tamam oglum sikersin bunu dedim kizi aldim dedi yere gittik orda manzarali bi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hafta sonu sürprizi

Merhaba sevgili hikayeseverler yakın bir geçmişte isimlerine Hatice ve Hanife dediğim kardeşlerle yaşadığım ve yaşamakta olduğum işikimi yazmıştım 26.02 pazar günü yaşadığım en son ilşkimide sizlerle paylaşmak istedimBen evde oturmuş bugün ne yapabil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karşı komşum_1

Ben Berdan adanadan T.özal bulvarından yazıyorum;1,70 cm boyunda, 32 yaşında yakışıklı,sempatik ve sıcak kanlı berisiyimSize başımdan 2 yıl önce geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum. Özel bir şirket te çalışıyorum ve evliyim, işyerime gidiş ve dönüş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeşler,grup yaptık

Anadolunun ücra yerlerinde görev yaptıktan sonra memleketimize geri döndük.Kocam genç emekli oldu,hala daha genciz ve kardeşlerim ve bacanaklar biribirlerine yardımla bir işyeri açtık!zaten diğer kardeşlerimin beyleride esnaflar.En küçüğümüz en akıll... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eminenin çığlığı

Selam sex hikayesi okurları evet gene ben karşınızdayım haşin ve tatlı sikiciniz aşkım eminenin çığlıkarını okuyacaksınız bu gün ama sakın yanlış anlamayın acı değil zevk çığlıklarıBir gün zeytiburnu sahilinde dolaşıyorum orada bir banka oturum tabi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.