Köylü Kızını Tarlada Delice Yaladım ve Siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm hikaye okurlar size hikayemı anlatmak istiyorum hikayem bu gun gercekleşti adım ozan 1.90boyun 86kilo luyum bu gun tarlada çalışmaya gelen emıne tarlada çapa yaparken bişey dikkatimi cekti etegi kıcının arasına girmişti içinde kilot yok gibiydi bende gittim yanına kolay gelsin dedim oturdum onu izliyorum arkadası bana dönuk vaziyette bende fırsattan istifadee onu izliyorum izledıkce birde götüne yapışasımvar tabikide öyle oldu artık dayanamadımm dırek götünü tutup koklamaya basladım ve deliler gibi kokluyodum ve cok guzel kokuyodu götü koklyorum emine yapma ya lütfen diyodu dinleye kım ve hemen eteginin icine soktum kafamıı götünün deligini yalıyorumm deller gibi ve sonra amını yalamaya basladım cılgınlarca ben yaladıkca emıne askmmm yala em dıye yalvarıyo ve sonra ben tarlada yere uzandım emınedeee işer gibi yaptı çömeldi yüzüme ben de amını yalıyorum dılımı ıcıne sokuyorum öyle bi yalıyorumkı emıne askmm kocam erkegım dıye bagırıyo bana ve sonra olan oladu emıne agzıma bosaldı o bosaldıkca ben amını yalamaya dewam ettimm ve sonra emıne dedıkı benim çişim geldi diye bende dedımkıı aşkımm işiceksen agzıa işeee diye oda ya olmaz askm dedı bendee işe diye bagırdım ona ıoda tam deedi ve kısık kısık işemeye basladı tadı öyle tuhaftıkı ılık tuzlu mayos bı tadı vardıı ve ısemesı bıttı ben bunu aldımmm agzına benımkını vrdım nasıl yalıyo askım kocamınkınden buyuk dıye verdım agzına 5dk yaladı ve dayanamadı askmm sık benı erkegım kocacıgım dıye bendeee emıneyı aldımm sikimin üzerine oturdum sankı yenı sıkılıyo gıbı gıvranıyo basbas bagrıyo askmmm ahhhh cok acıyo dıye tabı dınleyen kım ve bende yavas yavas sikip sikip cıkartıyorum amından emıne askım daha hızlı hızlı erkegım kocacıgım dıye bende 15 dk amından skip cıktıkdan sonraa bosaladım amına ve yıhıldık yeree ve orda 5dk konustuk askmm senı sevıytorum bundan sonra kocam sensın dıyeeee ve ordan cekıp gıttı evıne sımdı bende sıze hıkayemı yazmak ıstedımmm
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karımla otelde aniden grup

ben 32 eşim aslı 26 yaşında.aslı 175 boyunda, sarışın, 58 kilo, uzun saçlı çok seksi bir kadındır.evde ve tatilde çok seksi giyinir fakat normal zamanda kapalıdır.evliligimizin 3 yılında tatile kemere gitmiştik.sabah 10 gibi otele giriş yaptık bayagı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ağbiiiim benim

.Ben kendimi anlatayım size ben iri göğüslü , yeşil gözlü , kahverengi saçlı ağbime göre esmer bir afetim.Ağbim ise benim gibi uzun yarraklı kahverengi saçlı yeşil gözlü yakışıklı bir genç.Hikayemize geçelim.O gün hava çok sıcaktı.Üzerimde askılı t-... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimle çılgınlık..

Selam azgınadan okuyucuları.çıkarın siklerinizi akıtın döllerinizi,eşimle mükemmek ötesi sex hayatımız var.eşim sibel süper vucuda sahip tam bi sex makinesi,yatakta insanın belini kurutır inanın her türlü fantaziye açık,son zamanlarda aramıza üçüncü ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

serdar polis serapla ilişkim

selamlar ben konyadan ismini başka veren bir arkadaşınız sayın. hikayeme geçeyim ilgimi çekiyor bu tür hikayeler bir çok olay geçti ama 2 ıl süren bir ilişkimi anlatayım nette oynadığım bı oyundan tanıştığım serap isimli 30 yaşında bir kadın oldu bu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yıllar sonra 1

ismim ercan resmi bir kuruluşta yici olarak çalışmaktaydım yaşım 53 karım nesrin 45 yaşında mükemel bir evlilik anlayışlı bir karım ve 3 tane yetişkinimuz vardı en büyük kızımı aydan 5 yıl önce evlendirmiştim oğlum cem amerikada iktisat okuyor küçük kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamı aldattım hoşuma gitti

selam ben ayşe 29 yaşındayımeşimde benım gibi öğretmen tayınımız ayrı yere çıkınca canımız sıkıldı ama yapacak bişi yoktu 2 ay ayrı geçtı arzularım kabardı kendime söz geçiremiyordum artık seks yapmalıydım canım yarrak istemeye başladı artık yemeliyd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasımın annesıyle sıkıstık

Ben 18 yasında delıkanlı ve yakısıklı bı erkegım. Arkadasımın annesının adı Gulseren cok sexı bı kadın buyuk goguslu ınanılmaz buyuk gotu benı delı edıyordu sımdı arkadasımın odasındaydık yatagımızı hazırlarken elım onun gotune gıttı bana baktı guldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abimin bamyası

ben 18 yasindayim ve peynir gibi beyaz tenim var ve güzelim. Bu siteyi bana abim gösterdi. Abim burdaki hikayeleri okur ve pipisiyle oynardı ve ben onu yakaladıktan sonra birlikte hikayeleri okurduk.Neyse annemler abim ve beni babaannemlere bıraktıla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kadın tecavüz eder mi demeyin. çünkü…

Bir Kadın Tecavüz Eder mi Demeyin. Çünkü…15 yıl önce bir firmada teknik ofis müdürüydüm. Doğrama ve cephe sistemleri ile ilgiliydi işimiz. Devamlı müşterimiz firma sahibi bir mühendis arkadaşım vardı. Eşi evin doğramalarının değiştirilmesini is... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın tatlı kızı

selam ankaradan selim ben 37 yaşında evliyim halamın kızı aygül 27 yaşında oda evli ama ikimizde mutsuzuz hala kızıyla nerdeyse beraber büyüdük hemen herşeyini bilirim neyse olaya geçeyim aygülün kocası akşam eve gelirken birileriyle tartışmış adamla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.