Bire Bir Hikayeler kategorisi, köylü hülya yengem hikayesini oku.

köylü hülya yengem

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba arkadaşlar yengem köylü güzeli taş gibi hatun hep bana yakın davranır bize geldiklerinde bana bi sarılır göğüsleri değer azdırır beni yarrağam hemen kalkar onun amına değer onunda hoşuna gidiyo hep yapıyo bunu bana hep niye kalmıyosun bizde diye sorar gel bigün dedi bende ne zamandan beri ilişkiye giremiyodum çok azmıştım bi umutla gittim yengemlere evde sadece ufaklık vardı 1e gidiyodu ben oturdum tabi benim dalga kalktı çok belli oluyodu yendemde zaten o göt meydanda iyice azdırıyodu beni ufaklığı dışarı oyun oynamaya gönderdi yengem şasırmıştım ve geldi yanıma oturdu kalbim yerinden çıkçaktı nerdeyseee anlat dedi kızlarla aran nasıl dedi bendebu aralar hiç tık yok dedim gülümsedi bacaklarımız birbirimize deyiyo zaten sonra belli zaten ufaklık hep uyanık diyince tamam oğlum bu iş oluyo saldır dedim hemen ellerimi bacaklarına getirdim ellemeye başladım ondan sonrayengem elimi tuttu ve öpmeye başladı resmen öpüşüyoduk ben hemen göğüslerini ellemeye başladım yengem donumu indiriyodu ve ağzına almaya başladı çok azgındı belli taşaklara kadar ağzına alıyodu hemen soyunduk ben biraz amını yaladım elledim sonra gir gir diye bağırıyodu amını sulandırdım sonra gidip geliyom sik beni sik beni diye bağırıyo yengem üstüne çıkıyo zıplıyo pozisyon değiştiriyoz çok iyi zevk alıyo belli ondan sonra götten sikçem dedim hayır olmaz dedi sonra kıramadı beni ilk başta krem sürüpyavaş yavaş kafasını soktum ahhhhhhhhhh diye bağırması beni çıldırttıyodu yavaş yavaş soktum yengem acıdan kıvranıyodu tabi zevkte alıyodu sonra ben boşaldım yengemde büyük bir zevk aldı çok güzeldi....bu ilk hikayedi yalan yok bizde...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

barmeid`e niyet müşterilerine kısmet

Merhaba. Buradaki hikayeleri zevkle okuyorum yalanda olsa doğruda olsa hikaye hikayedir. Sizlere anlatacağım olay bundan 5 yıl önce yaşadığım bir olay. Tamamen gerçektirankara`lı olanlar bilir hoşderenin adı çıkmış ama normal barlarda vardır orada. D... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı adamın yaptıkları

Merhaba, Ben eda feyiz. O zamanlar 20 yaşında, ondokuzmayıs Üniversitesi ziraat Fakültesi 2. Sınıf öğrencisiydim. güzel bir kız olmama rağmen, o zamana kadar herhangi bir erkekle ne bir gönül ilişkim ne de bir cinsel ilişkim oldu. Anlayacağınız o zam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzeldi yaa

Merhaba ben istanbuLdan mert 18 yasında 1.86 boyunda kızlar tarafından beğenilen bi erkeğim.Bu olay 3 hafta önce basımdan geçti.Kız arkadasımla buluscaktık.(Bu arada kız arkadasım 165 boylarında iri göğüslü sexy kalçalı müthiş bi kız.)Ben ona bugün b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esra ve özlem çok harikaydilar

selam arakadaşlar ben de başımdan geçen bi hikayemi anlatmak istiyorum ben bitlisliyim bitliste nette okey sitesinde samsunlu 2 bayan la tanıştım isimleri özlem ile esraydi bunlarla bi mudet konuştuk msnde sonra telleşmeye başladık telde konuşurken k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avukat hanim

Adim Yesim, 34 yasindayim.Istanbul Anadolu yakasinin seckin sayilabilecek bir semtinde oturuyorum.Meslegim ise avukatlik.İstanbul barosuna bagli olarak hem bir Bankanin avukatligini yapiyor ayni zamanda da ozel olarak calisiyorum.Bekarim daha dogrusu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahhh o deli dolu akş am

merhaba ben 21 yş ları nda 1.81 boyunda yakı ş ı klı bir gencim.sevgilim ise 17 yaş ı nda liseli bir kı zdı .sevgilimle ilk beraberliğ imizi 4 gü n ö nce yaş adı yarisalim.comanı lmaz zevk ve hey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tramvayda basladik evde son verdik

Bir gun seyahattayken bir tramvayya bindim gordugume inanamiyordun oda ne adamin birri birini sikistirmis kalafatini emmesini istedigi bayana bagiriyordu biran    bana dogru bakti ve kaderine razi gelmisti artik emmeye basladi fakat bayan s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiracımla başbaşa

Merhabalar.site cok guzel.yeni takip etmee basladım.dusundumki bir hikayede ben yazayım.20 yasındayım.yakısıklıyım.yanı yerel bir ifadeyle boylu poslu derlerya oyleyim.universite 3.sınıf ogrencisiyim.konumuza    girelim.genc cıtırlardan hos... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu karı kendi ıstedi

Ben özel bir hastanede görev yapıyorum doktorum ismim selçuk. Evliyim eşimle mutlu güzel bir birlikteliğimiz var. Onu hiç aldatmamıştım taki eşim memlekete 1 haftalığına gidene kadar. Eşimin garajdan otobüse bindirmiş oradan da işe gitmiştim, yoğun g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ikinci ilkim

Daha önce ilk hikayemi çok beğendiğinize dair iltifatlar aldım teşekkür ederim.İkinci hikayem yine bir ilk. 19 yaşımda üniversitedeyken okulun çarşısında tanışmıştık Serdar’la. Çok hoş bir gençtu ve inanılmaz eğlenceli. Gittikçe kanım kaynıyordu O’n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.