komşunun piçi beni hergün sikiyor

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Adım deniz ben 23 yaşında bi kızım. Karşı apartmandaki komşumuzun oğluyla uzun süre arkadaştık . Kardeşi Elif vardı Hem okuldan hem mahalleden arkadaşımdı. bazen onlara gidiyodum oturmaya. Bi gün yine onlara oturmaya gittim ama bu sefer elif evde yoktu. kapıyı barış açtı. Ben tam geri dönecekken kolumdan çekip beni duara yasladı. bi eliylede kapıyı kapattı. tam o ara porno izliyormuş . Siki yarı açık aziyetteydi. zaten kapıyı açtığındada sadece kafası gözüküyordu. Beni duvara dayayarak azdırdı. daha sonra pornoyu büyük ekran yaptı e bize doğru çeirdi. Beni Yere yatırdı. Ve bi çırpıda soydu. Ben azmıştım artık içie girmesini istiyodum. Her tarafımı yaladı. ben ilk defa biriyle birlikte oluyodum. yani kızlığım bendeydi. ben arkadan dedim o tamam dedi ama önden soktu. kollarımı kaldırdı ve beni dinlemedi. benim çığlıklarıma aldırmıyo hızlı hızlı sikiyodu. ben bi zaman direndim ama sonra alıştım. kızlığımı o aldı. Şimdi hangimizin evi boş olursa hergün sexs yapıyoruz. çok zevkli.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadasimin annesini sikisim

Arkadaşımın Annesini Sikişim Ben Ankara`da ikamet eden, üniversiteyi bitirmiş,iş arayan biriyim.Engin benim en yakın arkadaşım,onun annesi Necla teyzede en yakın komşumuz.Necla teyze kocasıyla sorunları olan o konuda mutsuz biri.Ben devamlı onlara gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gosterdi ama vemedi

Gösterdi ama vemedi GÖSTERDİ AMA VERMEDİ... Slm hrkese bizler malatyadan cem ve tolga sizlere geçen yaz yaşamız olduğumuz hikayeyi anlatmak istiyoruz malatyada büyük bir alış- veriş merkezinin önün de servis beklerken 1,65 boylarında esmer güzeli bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah cici anne

Ah cici anne ben 22 yasında 185 boyunda yakışıklı ve sempatik bir gencim yıllardan beri cici annemin kalçaları çok hoşuma gider hele yazlık eve gidince giymez mi o bikiniyi benim yarrak olur 23 cm uzunluk 10 cm kalınlık pantoolonlarım patlar hep siki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızını aglatarak becerdim

yurt dışında kaldığım dönemde komşuya misafirlige gidrdim.çok tatlıda kızlara vardı beni daima uzaktan izlerdi.Benim ona bakmamı onunla konuşmamı istredi.Evde yanlız olduğu bir gün ziyaretlerine ğittim yanlız olması beni ve onun daha cesur hareket et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamile hocamı siktim 1

Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız yani ekin hoca 29 yaşındaydı master falan derken evlenmeyetravesti vakit bulamamış erkek a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem ve yengemle grup yaptık

adim Atilla Usakliyim . Size gecen hafta basimdan gecenleri anlatmak istiyorum. Benim hikayem yillardir hasta oldugum yengem ile teyzem hakkinda ve tamamiyla gercektir. Ben 26 yasindayim teyzem 37 yengem ise 35 yasinda ikisininde götüne hastayim. Iki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sebahat teyze

kücük yastan beri sebahat teyzeyi düsünüp 31 cekerim simdi 28 yasimdayim sebahat teyz komsumuz1.60 boyunda etine dolgun iki yil önce hayalim gerceklesti sebahat teyzeye her zaman alisversite falan yardim ederim kocasi 3 yil önce öldükten sonra samimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ögretmenimle yattım

merhaba ben konyadan yazıyorum.basımdan gecen bu olay geçeen yıl ögrenımgordugum okulda meydana geldi.okulumuzda tüm erkek ögrencilerin ilahı olanaybüke hoca yıne bırgun okula muhtesem mınısıyle gelmıstı.herkezın gözü ondaydıtabıkı benımde.aynı gün o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doktora zorla

Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık...Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o doktoru gidip orda sikeceğime karşın iddiaya girdik bahane olarakta sikimin üstünde sivilce gibi bi yara var... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nişanlım aldatınca

|Ben istanbuldan çetin.28 yaşındayım.Bu hikayede anlattiklarım tamamen gerçektir.Bir kızı çok seviyordum ve nişanlanmıştık.Ben askerde onun hasreti ile yanıp tutuşurken bir gun askerden geldim ve nişanlımın bilgisayarinda kendi çıplak resimlerini ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.