komsunumun karisini her gun sikiyorum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
oh canim komsum cok tatli cok tatli ami gotu var her gun saatlerce sikiyorum evli oldugundan cok hosuma gidiyor kocasindan alamadigi zevki benden aliyor bende onun amini gotunu yaliya yaliya saatlerce sikiyorum sikimde buyuk oldugundan dolayi cok zevk aliyor sikilmek istiyen evli bayanlar bekarlardan hoslanmiyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yok böyle bi hatun

slm ismim sinan yaş 25 boy 1.82 ben bi markette calışmaktayım başımdan cok hikayeler gecti bende birini yazmak istedim.yaşadğım olay 3 gün önce gercekleşti bizim müşterilerimiz hep zengin olduklarından her servise gittiğimde saolsunlar her seferinde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexde sinir olmaz

ben hollandada yasayan 45 yasinda bayim 174 oyle yakisikli degilimyalani beceremem neysem oyum harbi.hayatimda cok seyler yasadim gordum birlikte olmadigim kadin kalmadi tum irki cesidiyleoldum bundan 3 ay once gulayla tanistim evliymis22 yasinda 170... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzadan sonra evin hanımını yaptım

merhaba ben cem 29 yaşındayım belki inanmayacaksınız ama gerçek bir hikaye bu kalerüfer işi yapıyorum bir gün bir evin işini yapmaya gittin ölçüleri aldıkdan sora ki gün bir telefon geldi tanışabilirmiyiz falan diye kimsin falan derken sema olduğunu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gü zel halam

selam arkadaş lar hikayem halamı n yaş amı ş olduğ u bir gerç ek bi olaydı rhalam sema 42 yaş ı nda sarı ş ı n etine dolgun ve bü yü k gö ğ ü sleri olan bir kadı ndı r.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azmış belliki...

Herkese selam. Bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum fakat anımı paylaşmak bugüne kısmetmiş. Site yöneticilerine yazımı yayınladıkları için şimdiden teşekkürler.Önce kendimden bahsedeyim. Ben 23 yaşında esmer 180 boyunda yapılı çevresinde yakışıklı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamı aldattım pişman değilim

herkese merhaba ben 43 yaşında istanbulda lüks bir semtte oturanmaddi durumu oldukça iyi bir bayanım.yaşıma göre çok iyi bir fiziğim vardır hergün spor yaparım kendime bakmayı severim.çılgın biriyimdir giyim tarzımda öyledir.herkesin bana bakması hoş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sitenin güzelliği

Merhaba sevgili arkadaşlar. ben 27 yaşında bir avukatım. daha önce iki tane hikayem yayınlanmıştı. burdaki hikayemi okuyan bursadan bir bayan arkadaşla msn ( )yardımıyla bağlantı kurduk. eşiyle olan sorunlarından bahsediyodu genelde cinsellikten konu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çiğdem kaşındı

Merhaba. Yazacağım hikaye gerçek olup bazı isimler gerçek bazıları ise sahtedir.üniversitede başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum. şuan 30 yaşındayım ve o günü hiç aklımdan çıkaramıyorum. hep o anı hayal ediyorum çünkü o gün mükemmeldi. adım t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işe aldığım sekreter seks delisi çıktı

Merhabalar size başımdan geçen gerçek bir olayı itiraf etmek yazmak istiyorum.Çaliskan, becerikli ve son derece güzel bir sekreterim var. O çalisirken, oteden kendisini seyretmeye doyamiyorum. Adi Canan olan ve vücudundan disilik fiskiran 30 yaslarin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi komşu karısı

sevgili okurlar daha önce buraya 3 tane hikayemi yazmıştım ama site yönetimi sağolsun hiç birini yayınlamadı olsun ben burada yazmaktan ve okumaktan zevk alıyorum.neyse başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum sizlere işim nedeniyle yeni bir eve taşın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.