Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, komşum şeyma hikayesini oku.

komşum şeyma

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba ben hatay dan okurunuzum hikayeme başlıyorum bu arada ben calışıyorum günlerden birgün pazar evde tek başıma bilgisayarın başına oturup porno izliyorum kapı çaldı bende kapıdakinin kim oldugunu oğrenmek için fırladım kapıya tabi malım izlemekten demir gibi olmuş. kapıyı açtım komşum şeyma çok sexiydi altavucudunu belli eden tayt üstede dekoliteli bir bluz giymiş buyrun dedim oda dediki kusura bakma evde tek başımayım sobayı sökemedim bana yardm eder misin bende o sex iştahıyla hemen gittim yanına sobayı kaldırdık ve dediki dur sana bir icecek getireyim dedi tamam dedim yerden halıyı toplarken ogüzel kalçası belli oldu az kalsın atlıycaktım üzerine ama ondada bişeyler vardı her seferinde egilirken onüme domalıyordu içecegi içerken içerden bir ses geldi şevketGELİRMİSİN tabi abla... gittim baktım yataga uzanmış düzzeltiyor benden yardım istedibende hemen kapıyı kapadıp elimi kalcasına attın okşamaya başladım ve amına elledim sulanmıştı yaladım 10dk zevkten iniliyordu sonra verdim agzına ne biçim yalıyordu sonra domaldı onüme amına soktum cok gevşek sonra çkardım başını götüne sokcaktım ben hiç götten yemedim dedi tükürdüm başınadeige gecirdim başınıbagımaya başladoköküne kadar soktum cıkardı bir bagırdı duymalıydınız götü kanlar icinde kaldı bir anda sokmamın sebebi kızın zevk suyu cok kuvvetli başini gecirdigimde kız boşaldı boşalnca sanki daşaklarım yıkandıGönderen: şevket
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk defa erkek siktim

merabalar bolu taraflarından yazıyorum.ben kıvanç.size başımdan geçen bi olayı anlatıcam.üniversiteyi kazandıktan sonra ist.a yerleştim.üni.nin adını vermiyim baş harfi m.tam bi fuhuş yeri gençlik işte bilirsiniz.üni.yi kazandığımda 18 yaşımdaydım ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenle ilk anal

Slm arkadaslar bu anımı yozgattan yazıyorum ben 32 yasında yakısıklı oldukca karızmalı bır erkeım bu anım bun dan 2 ay once gerceklestı yozgatta ısmını vermek ıstemedım bı okulda bır oretmen dıkkatımı cektı kısa bı arastırma yaptım yanlız yasıyodu bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel bır cıftle ve baldızı

selam ben mehmet ankarada yaşıyorum yılbaşı akşamıydı bende canım sıkılıyordu yalnız yaşadıgımdan cıkıp bır yerde kafay dagıtayım egleneyım dedım evden cıktım bır eglence yerıne gıtım zor yer buldum herkes onceden yer ayırmıştı bende ayırmamıştım ney... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben özlem askimla

slm arkadaslar ben bursadan ozlem 170 boy 76 kilo beyaz tenli balik etli bir kizim.sevgilim ile hikayemi anlatacagim askim ile uzaktik o baska universitede bn baska telde sex istiyordu bnde kiziyordum birgun yaptik telde cok hostu dediklerini yaptim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tarlada

mrb sıze basımdan gecen bı hıkayemı anlatacagım.ben unıversıte 2.sınıfta okuyan bı gencım.yasadıgım ve okudugum yerler bırbırıne yakın mınıbusle gıdılıyor.gene bıgun mınıbuse bındım okula gıtmek ıcın.araba tam kalkcakken ıcerıye 5 tane kız gırdı.tarl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bir manga asker ne yapar

Selam dostlarım size hiç unutamadığım bir anımı anlatmak istiyorum ben 24 yaşında oldukça yakışıklı biriyim bir kaç kere gay ilişkim olmuştu ama bu arkadaşımla hiç böyle bişey düşünmemiştim aslında benim canım onu çok istiyodu ama onun bu taraklarda ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işyerinde kız siktim

slm ben defne 171 boyundayım 54 kiloyum.mağazada kumaş giymek zorunda olduğum için mini bir etek giydim. boxer iç çamaşırı pijama vb satıyordum. biraz sonra bir adam geldi boxer alıp deneyebilirmiyim dedi tamam dedim. kuzenime alcacğım benden biraz b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimi siktim (ağlattım)

merhaba arkadaşlar ben resul 15 yaşındayım bu hikaye 6-7 ay kadar önce oldu anlatayım !yengemler(amca karısı) bize misafirliğe geldi ve kızı zeynep(kuzi)'i de yanında getirdi zeynep 17 yaşında sexsi olgun vücudlu bir kızdı tabi onu görünce sikim taş ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kızı Kucağımda zıplata zıplata boşalttım

Büyük bir fabrikada yöneticiyim fabrikanın şehir merkezinde buluna bürosunda kaldığım için fabrikaya pek fazla uğrayamıyordum Bulunduğum yerde bir bayan yardımcım ve öbür bölümde muhasebeciler vardı.fabrikada Nermin hanım, girdi çıktı ile ilgili işle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinek ikilisi

öncelikle belirtmeliyim ki,hikayemde en ufak bir yalan olmayacaktır.tamamen doğrudur.ben 36 yaşında bir erkeğim.3 yıl evvel bir çiftle ilk defa grup sexi tattım.bu o kadar hoşuma gitmişti ki,anlatamam.ben böyle bir ilişkiyi tekrar yaşamak istiyordum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.