Sex Hikayeleri kategorisi, Komşum azmıştı bende siktim hikayesini oku.

Komşum azmıştı bende siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben ordudan M (ismimi kısaltarak yazacağım) size başımdan geçen bi hikayemi anlatacağım 1.68 boyunda 55 kilo biriyim fazla yakışıklı olmasamdakızları etkileyebiliyordum okulumda bölüm dersimde sınıfta birinciydim bilişim alanında okuyorum 17 yaşındayım her neyse biz hikayeye dönelim. komşumuz var merve diye bilgisayarı bozulmuştu beni çağırdı yaparmısın diye neyse bende gittimyaparım dedim fazla önemli bi sorunu yoktu yaz günüydü kadının üzerindeaçık bi kıyafet vardı vücut hatları rahatlıkla gözüküyordu çok seksi bayandı her neyse yaptımbilgisayarını teşekkür etti biraz kalsaydın falan dedi farketmez dedimsana çay falan yapayım dedi olur dedim kadın çayı hazırlarken önümde domalmıştı ve benkendimden geçmiştim sikim taş gibi olmuştu dışardan belli oluyordu neyse çayı yaptı yanıma oturdu çayı içerken kadın sikimi gördü ve güldü azdığımı anladı ve bana yaklaştı bacağını bacağıma dokunduruyordu ve kendimden geçmiştim hiçbişey olmamış gibidavrandım ve günah benden gitmişti kadına bu yaşta olmana rağmen güzel vücudun var dedimkadın gülerek nerem dedi bende göğüslerinebayıldım dedim ve dokunsana dedi gülerek bende kadının göğüslerinitutup sıkmaya başladım göğüslerini okşamaya başladım kadının hoşuna gitmişti inliyordu ve ben dayanamayıp kadının boynunu yalamaya başladım göğüsünü okşarken boynunu yalıyodum kadın fenalaşmıştıelini pantolonumun içine atıp sikimi okşamaya başladı bu beni çok zevklendirmişti kadın sikimi okşarkenbende kadının amını okşamaya başladım parmağımı amına sokup çektim amı sulanmıştı ve kadını koltuğa doğruyatırıp eteğeni çıkardım amını yalamaya başladım dilimi içine sokup çekiyordum amını hızlı hızlı yalıyordumzevk suları ağzıma sürülmüştü çok güzeldi kadın sik amımı diye inliyordu kadını domalttım sikimi amına doğru sokmaya başladım kadının amını hızlı hızlı sikiyordum inlemeleri beni daha çok azdırıyorduiçine sokup çekiyordum ve sonra kadına sikimi yalattım hepsini aldı ağzına bende ağzına sokup çekiyordumkadın sikimi emiyordu resmen 6 dakika falan yaladı ve kadını yatırdım üzerine çıkıp amını sikiyordum vegöğüslerini yalamaya başladım göğüslerini hem okşuyordum hem yalıyordum sımsıkı sıkarak yalıyordum göğüsününuçlarında dilimi gezdiriyordum kadının amını sikerken dilini ağzıma alıp emiyordum sonra sikimikadının göğüsünün arasına aldım hızlı hızlı kaydırıyordum kadın sikimin ucunu yalıyordu ve sikimi ağzına aldıo arada kadının ağzına boşaldım ve hepsini yuttu boşaldıktan sonra zevkim hiç gitmedi hâlâ kadını defalarca sikecekkadar azgındım kadının amını parmaklamaya başladım amına hızlı hızlı sokup çekiordum sonra kadının götüne sokmayabaşladım götüne sokarken amını okşuyordum ve çok güzel bir zevkti kadını boşaltmıştım ve bende kadının amına boşaldımyaklaşık 1 buçuk saat sikiştik ve arada bir yine sikişiyoruz bu yaşa göre çok deneyimim olduğunu söyledi başka bir sevişmemizde bi arkadaşını çagırmıştı ikisini birlikte sikmiştim onu da başka bir hikayemde anlatırım herkezeiyi günler :)İsim : Mhmmd ÖztrkMail : [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

baldızıma çanak ayarı

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları… Anlatacağım olay 25 Yaşında Evli Olan Baldızımla Aramda Geçmiştir. Eşimle Düzenli Bir Sex Hayatımız Vardır. Fakat Her Zaman Değişikliğe Meraklı Olan Bir Yapım Vardır. Bayanlara Karşı Ilgim Vardır Bayan Görünc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerdek gecesi kocam başkasına siktirdi

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık.                  Henüz bakireydim ve bekaretimi kocam bozacaktı. Otelden ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam ve oğluma siktiriyorum

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları. sizlere başımdan geçen tamamen gerçek bir olayı aktarıcam.adım ayfer 35yaşındayım evli iki genç annesiyim gençarımın ikiside erkek.Kocamla düzenli bi sex hayatımız vardı 2günde en fazla 3günde bir sex yapa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boyum kısa ama malafatım saglam

Ben ailemin tek erkek ve 2 numaralı yetişkiniyum. Benden 2 yaş büyük bir ablam var. Ben 18 ablam 20 yaşında. Annem ve babam yıllardır ayrı ve babamla 10 yılı aşkındır hiçbirimiz görüşmüyoruz. Boyum 1 metreye yakın. Evet yanlış okumadınız boyum 0.98 cm a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul teyzemi doyurmak bana düştü

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.   ben bursada oturuyorum bır gun dayımn nısan alısverısı ıcın annem teyzem ve ben heykele cıkacakdık ben nrmalde bole sylere gıtmem ama alıcagım seyı tek ben bılıordum o yusden bende gıddım bu arada yasım 19... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pizzacı kız

Slm ben konyadan arda 1,75 boyunda hafif sarısın 24 yasında biriyim her neyse hikayeme geçim konyada popüler bir alışveriş merkezinde çalışıyorum malum çok yoğun oldugundan bende cok yoruluyorum yine böyle yorucu günün akşamında eve kendimi zor atmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köy güzelmiş be

selamlar ben size başımdan geçen ve gerçek olan bir olayımıanlatmak istiyorum.ADIM halil 32 yaşındayım ve yakışıklı biriyım.bu yazistanbuldan mersıne köye geldım ve yaz olduğundan köy işleriyoğundu,kapı komşumuz esma hanım 24 yaşında ve evli bir çocu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıza özel gitar dersi

25 yaşında bir gencim,komşumuz birgün kızıyla bize gelmişti,ben odamda sıkıntıdan patlıyordum,gitarla uğraşırken kapım açıldı ve o güzel çıtır girdi içeri,merhaba ... abi gelebilir miyim dedi...ben de tabi dedim geç otur dedim,biraz daha çalıp söyled... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

analı kızlı yalama şovu

size basımdan gecen bir anımı anlatacam bu hikatede gecen sahıs vede yerler hayal ürünü olmayıp bire bir gercektir. 2004 temmuz ayında tatil icin gitmis oldugum köyümde gecti anım köyde yapacak bir iş olmadıgından bol bol geziyordun vede yatıyordum b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakkala gelen türbanlı dulu sike doyurdum

Merhaba değerli Türbanlı sikiş hikayeleri severler. bakkala gelen dul bi bayan vardı bizim mahallede Türbanlı biraz kilolu 70-80 falan 40 yaşlarında falandı heralde yada yakın bakkalda karşılaştık standın aydınlatmalarını yapıyordum zaten bakkalda ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.