Karışık Hikayeler kategorisi, komşu kizi selma hikayesini oku.

komşu kizi selma

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Çalışmadığım zamanlardı ve mahalleden eve doğru gidiyordun ve eve geldiğimde komşum kızı selma nında bizde olduğunu gördüm çok hoşlanıyordum zaten ondanda dar bir kot giymiş ve üstünde dar bi badi pantolandan amcığı resmen bellide oluyordu ve yanına oturdum arada bir ona takıırdım ve şakalaşırdık o bacaklarını bana doğru sürterken acayip zevk alırdım ve o şakalaşmada bi anda evdekilerinde dışarıda olmasıyla dozunu istem dışı olarak fazla kaçırdım ve bir anda kendimi üstünde buldum ve hemen ne yapyorsun dedi bilmiyorum dedim hiç beklemediğim bir söz geldi sikecekmisin beni dedi. ve o andaki azgınlıkla neden olmasın dedim ama onunda gönlü vardı bu işe ama çok tehlikeli bi durumdu ve burda olmaz şimdi dedi ne zaman dedim akşam bizimkiler bir yere gidecek ve ev boş ozman gel dedi vaktimiz ne kadar dedim gece 12 00 a kadar vaktimiz var dedi ve saat 19 00 gibiydi e eve gittim kapıyı selma açtı annemle babamın odasına gidelim dedi ora çok rahat dedi farketmez dedim ve giitk odaya ve dudaklarından öpmeye başladım ve kendini iyice bıraktı ama aklımda bir düşünce vardı selma kızde ve ne yapcağımı bilmiyordum ve selma iyice coşmuştu ve kocam sik beni diye inliyordu ve bana hep bu odada bi gün sikişmeyi arzu ettim diyordu neden dedim annemle babamı sikişirken kapı deliğinden çok izledim ve dinledim o yüzden bu odada hep fantazi kurdum dedi. ve selmayı dudaklarından öperek yatağa yatırdın sonra üstünü soymaya başladım ve küçük göğüslerini emmeye başladım o da büyük bir hırsla sikimi okşuyordu ve sik artık ne olur sik diyordu bende dayanamıyordum artık ve selmanın pantolonunu sonrada kilotunu aşağı indirdim o tazecik amı nası sulanmıştı anlatamam ve bende soyundum sonra selma yatağa uzanarak bacaklarını havaya dikti ve amını ayırarak sok dedi ama kızlık zarı dedim boş ver dedi ben gende ilk başta sokmadım ve yalamaya başladım sonra sevişerek devam ettim ama selma artık çıldırmıştı kocam ol sik beni hadi diyordu ve bende artık danabileeğim kadar dayanmıştım ve kendimi kaybederek selmanın bacaklarını omzuma ldım ve ıslak amcuğına doğru sikimi sokmaya başladım selma hadi hadi diye acele ediyordu ve bir iki derken kafasını soktum ve ve sonra hepsini itekleyince selmadan bir çığlık koptu anlatamam ve artık selmanın kocası olmuştum gidip geldikçe selma inlemelerle zevkin doruğuna ulaşmıştı ve selmanın zarı artık delinmişti boşalacağı zaman ise çıkarttım ve göğüslerine boşaldım sonra bir sigara yaktım ve düşünmeye başladım selma ise ne güzel siktim beni aşkım zamanımız bol daha çok sikeceksin beni diyordu ve o guün saat 23 00 a kadar selmayı siktim DEVAMI GELECEK
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

fligirangi maceralari

Ben fligrangri. Daha önceki sinema, cafe ve otopark maceramı paylaştım sizlerle. Bu sefer sizlere asansörde her sabah karşılaştığım liseli kızın akıbetini anlatmak istiyorum. Her sabah işe gitmek için evden çıkarken bir şey fark ettim. Saat 07:20 sul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

görmeden birbirimizi

merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismail diye bi arkadaşım vardı polis onunla bi arkadaşımızın yerel bi radyosu vardı ve yanına gittik. mis... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın canan

merhaba size yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum, benim canan diye bir kiz arkadasim vardi, kendisi cok azgindi her zaman onlara gittigimde dar mini etek giymis gorurdum,ama bir gotu vardi onu her zaman sikmeyi dusunurdum,ama bir yolunu bulup edem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zenci sevgilim

Merhaba ben ceyda. 28 yaşındayım. Özel bir şirkette pazarlama bölümünde çalışıyorum. Eşimden ayrılalı 2 yıl oldu. Onunla 21 yaşımdayken aşık olup evlendim. İlk zamanlar çok iyi geçmişti. Bana karşı çok duyarlı, seks yaşantımızda ise her zaman beni de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeşimi sikmelimiyim

bu siteye giren herkese slm ben 23 yaşındayım kız kardeşim 18 yaşında çok seksi bir vucudu var üstelik aynı odada yatıyoruz onu yatarken gürmem beni deli ediyor onu sikmeye niyetim var ama kararsızım sizden gelen yorumlar sonuçu karar verecen onun iç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni mutluluklara

Yeni Mutluluklara MERHABAsex hikayeleri okuyucuları uzun bir aradan sonra yine size gerçek anımı anlatayım daha önce arkadaşımı ilk kez siktigimi yazmıştım şimdi ikincisi:ilkden sonra gayla birlikte olmak hoşuma gitmişti her neyse bir Pazar günü pikn... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babannemle gece fantazisi

Bundan 2 sene falan once 18 yaşındayken.yazları koye cıkıp orda kalıyodum.sadece babannemle ben kalıyodum.bir gece saat 3 lerde uyandım.canım sıkılıyodu.koyde kız mız yoktu.tam abaza olmuştum. babannemin yattığı odada televizyon izlemeye gittim.cine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerçek sarışın

Genç ve yakışıklı bir erkek olmama rağmen, hiç sarışın sevgilim olmamıştı. Nedreti gördüğüm gün, içimin cız ettiğini hissettim. Gerçek sarışın bir kadındı. Yaşı yirminin üstündeydi. Vücudu son derece ahenkliydi. Onunla nasıl arkadaşlık kurabileceğimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hentbolcu - futbolcu

mrb ben 18 yasında liseyi yeni bitirmis bir yakısıklıyım...okulda futbol takımı kaptanı oldugum icin herkesin tanıdıgı popülerbirisiydim.bunun faydasını cok gördüm.okulun hentbol takımında oynayan bastancıkarıcı kızlar vardı bende bunlardan bitanesin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

15 lik yeğenim

Merhaba ben ist etkin size başımdan geçen bir olayı anlatacam benim on beş yaşında bir yeğenim var ismi şule kendisi oks ye hazırlanıyodu birazda saftır bigün bize geldiler benim ders çalıştığım odaya geldi polisliğe gidecegini spor mülakatları için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.