Diğer Hikayeler kategorisi, komsu kizi gizem hikaye hikayesini oku.

komsu kizi gizem hikaye

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba adım bora ben 22 yaşında 180 boyunda 70 kiloda yakışıklı bir gencim ve hatay da yaşıyorum.size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bizim gizem adında güzel bir komşu kızı var.20 yaşında 55 kg ve 175 boylarında fizi oldukça güzel ve beni herzaman tahrik eder.bazen evlerine gittiğimde onun o müthiş fizi ğinde gözlerimi alamaz ve bunu istemeden ona farkettirirdim hoşuna giderdi ama ciddiye almazdı bazen ben onlardayken tuvalete girer ben de onu anahtar deliğin onu gözetlerdim birgün yine gözetlerken ben ne yapıyor bu derken kapıyı birden açınca hem o çok şaşırmıştı hem de ben az da olsa utanmıştım çünkü dediğim gibi o bunu ciddiye almazdı yani onu sikeceğim aklında bile geçirmezdi.neyse daha fazla uzatmadan yine birgün akşam beni avlerine çağırdı babası pilot annesi de havayollarında görevliydi ve gece çalışırdı bende gittim havalar sıcaktı ve açık giyinmişti ben yine tahrik oluştum.gel dedim bak yalnızız işte bir kerecik deneyelim ha ne dersin hiç mi heves etmedin dedim manyak mısın sen dedi olmaz öyle şey sonra ben aileme ne derim dedi ama onunda bunu istediğini biliyordum yoksa akşam neden çağırsın beni değil mi ne dediysem gizem kabul etmedi ama ben kafama koymuştum gizemi sikecektim bu mutfağa çerez falan getirmek için gittiğinde kendi kendime fırsat bu fırsat dedim ve gittim arkasından birden sarıldım ve kulağının memelerini yalamaya başladım bir elim göğüslerinde bir elimde şortunun içine sokmuştum bu ilk önce çırpındı yapma falan da dediyse de başaramadı ve bir süre sonra yumuşamaya başladı ve bu benim işime geliyordu yüzünü bana çevirdim ve dudaklarına yapıştım iyice kendini bana bırakmıştı pis sapık seni diyordu sonra birden baktım elini benim küçük canavara atmıştı ammada büyükmüş ha nasıl alırım ben bunu içime diyordu. seksi giyinip beni tahrik etmesini biliyorsan onu da sen bilirsin dedim sonra ağzına almaya başladı ve gerçekten öyle bir aldı ki sormayın tümü gizemin ağzındaydı hani istemiyordun dedim boşver şimdi dedi ben de bişey demedim sonra gizemi mutfak tezgahına domalttım ve tertemiz amını yalamaya başladım kendinden geçiyordu sonra göt deliğine geçtim sakın yarrağını götüme sokma çok büyük dedi ben de tamam ama kızlığını da bozmak isemiyorum dedim o zaman yavaş yavaş sok dedi tamam dedim.sikim gerçekten çok büyüktü ve girmiyordu bir iki zorlamadan sonrailk önce başı girmişti ve gizem çok acı çekiyordu önce çıkar dedi ama sonra yeniden sokmaya çalıştım ve bu kez yarısına kadar sokmuştum yarrağımı gizem önümde inliyordu sonra bir daha yüklendim gizem bir çığlık attı ve yarrağımın tamamı gizemin götüne girmişti sonra başladım gidip gelmeye deliği artık alışmış ve açılmıştı hadi erkeğim daha hızlı diyordu bir yandan da inlemeye ahlamaya ohlamaya devam ediyordu.gizemin kalçası çok güzeldi.yarrağımı götünen çıkardım gizemin amına sürtmeye başladım sok dedi amımada sok dedi kızlığım sana feda olsun ben durur myum bir hamlede amına yüklendim gizemden kanla birlikte çığlıklar inlemeler birbirine karışıyordu evet o gece gizemi kucağımda kanepede 69 her pozisyonda sikmiştim b-ve bu onun da çok hoşuna gitmiş ve ne zaman ailesi evde olmasa beni çağırır ve onu bir güzel sikerim herkese bol sikişli günler dilerim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

is_arkadasimla

İş Arkadaşımlaslm dostlar bu anlatacağım ilşkimi çok özlüyorum fazla lafı uzatmak istemiyorum ben iyi bi firmada tahsilat ve muhasebe işi yapıyorum şirkette çalışan bi arkadaşım daha var benim ofisimde benimle aynı işi yapıyo yaklaşık üç yıldır berab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey annecimmmm

Üvey annem 34 yaşında taş gibi bir hatun. Annem öldükten 2 yıl sonra babam karısızlığa dayanamayıp üvey annem olan elifle evlendi. 2 yıldır aynı evde yaşıyoruz babam çoğu gece eve çok geç saatte geliyor. Bende 21 yaşına bastım ve artık elif abla gözü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iyiki varsın sevgi yenge

SELAMLAR ALTADANLAR OKUYUCULARI BEN HARUN YAŞIM 24 1.75 BOYDAYIM KUMRALIM ÇEVRECE SEVİLEN BİRİSİYİM NEYSE HİKAYEME GEÇEYİM BİZİM Bİ KARŞI KOMŞU VAR ADI SEVGİ TEYZE TEYZE DEDİME BAKMAYIN Bİ AFET Bİ FELAKET KARI AZGIN VEDE YANGINBANA HEP ERKEGİM DERDİ ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kokusal_kukulu_tikky

Kokusal Kukulu TikkyHani derler bir kere tikky sikiyim başka bişey istemem diye... Bende öyle diyodum bir ara... Geçen haftaya kadar. Eski okuldan bir tikky arkadaşımı gördüm kendisi harbici tikkidir. Neyse allem ettik kallem ettik tavladık bir ay ön... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gelme dedim ama dinlemedi

Merhaba ben 1,78 boyunda esmer bir gencim. Vanda oturuyorum. Sürekli başka bi ile amcamlara giderdim ve orada bir çok. ünv.li kız vardı. Bana takılan takılana tabii neyse bi tanesi aşık olmuş sanırım arada tlf. felan görüşüyorduk. Tabi bende ona seni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim__2

Kuzenim - 2Çetin le yatak hanedeki odeyimimden sonra yatakta devam eden bi düzine ilişkimiz oldu ben onu o beni hergün sikiyorduk Yine birgün banyoya girdik çetinin önüne eğilip sikikini ağzıma aldım muhteşem bi siki vardı emdikçe emesim geliyordu da... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fena_basildim

fena basıldım:=)merhaba ben daha önceki hikayemde yazdığım gibi bu hikayem dahada zevkli geçti doğrusu neyse konuyu uzatmadan hikeyeye geçmek isterim ben kadir bir arkadaşımvardı mehmet isminde 25 yaşında bir genç bekardı samimi arkadaşımdır sohbett... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dugun salonunun sahibi

ben stanbuldan ozgur bizim burada bir dugun salonu var sahibi ise annemin arkadasi ama kadin fistik 32yaslarinda 60 kilo civarinda gibi 18 lik kizlara bile tas cikartir.sali gunleri bizim buranin pazari olur kadin pazardan geliyordu ellerinde posetle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seda rehberim oldu

BEN TUGRUL GEÇEN HAFTA (8 NİSAN )BİR SEMİNER İÇİN MUĞLAYA (ORTACA) GİTTİM.. DOLAŞTIĞIM SİTELERDEN BİRİNDE MUĞLALI KADINLARIN ÇOĞUNA REHBER ARADIĞIM MESAJINI VE GİDECEĞİM OTELİN ADINI YAZDIM .. SEMİNER 3 GÜNLÜKTÜ VE HİÇ UMUTLU DEĞİLDİM.. NEYSE OTELE G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısını ve kendisini bana 750 tl ye ..

bu hikayem 5 Ağustos 2010 da Ordu da meydana geldi işylerim için Orduya inmiştim ve sahil kenarında tek başıma gezerken mini etekli ve iç hatlarını gösteren elbiselerle gezen karıları izlediğim sırada Tenis Kortunun bulunduğu yere üzerinde çiçekli as... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.