Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, komsu kizi esrammm hikayesini oku.

komsu kizi esrammm

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm arkadaslar hikayemi k.marastan yaziyorum sizlere tamamen gercektir .bu olay yaklasik bir ay once yasandi komsu kizi esra ile oncelikle size esra yi tanitayim esra 18 yasinda 1.60 boylarinda 50.55 kilo civarinda beyaz tenli ssari sacli mavi gozlo cok ama cok tatli bi kiz esra nin abisi ayni zamanda arkadasim ben sehir disinda calisiyordum yaz olmasi ve ailemi ozledigim icin is yerinden izin aldim yillik iznimi ve memlekete geldim geldigimi duyan esranin abisi ali beni aradi ve ne yaptigimi sordu isim in oyle bos bos vakit gecirdigimi soyledim isin yoksa aksam icelim hem hasret gideririz dedi olabilr dedim ailesi bizim ordaki kaplicalara gitmis evde kimse yok aksam bizde icelim dedi Tam dedim aksam gittim kapiyi caldim karsimda gordugum manzara bana cok byuk bi supriz oldo esra ydi kapiyi acan iceri girdim aliye kimsenin olmadigini soylemistin dedim esra sinavlari oldugu icin ders calismak icin evde kalms neyse biz oturduk ve esra odasina gitti sanirim ortalikta yoktu ali aldigi buyuk votkayi cerezi mezeyi falan getirdi basladik bi muhabbet sohbet alkol derken alinin bunyesi cok zayiftir kardesim benim 1.30 saat anca gecmistiki yigilmaya basladi bende tabi sarsildim bana yatacagini yarin devam ederiz kardesim diyerek uyumak istedigini ve benimde gitmeyip onlarda kalmami istedi.bi sure sonra aliden ses cikmaz oldu ve sizdi tek basima biraz daha devam ederken esra geldi tamamen varligi unuttugum ve uzun zamndir gormedigim o citi piti kiz geldi emir abi abim sizmis falan diyerek geldi evet dedim neyse esraya okuldan falan sorular sormaya basladim iyi abi bu yil uniye baslayacagim falan dedi bu arada hala ayaktaydi otur isin yoksa dedim oturdu basladik bi muhabbet falan saat baya ilerlemis ve esra yatacagim abi bi istegin varmi dedi yok canim saol dedim gitti esra odasina arada beni abi gibi gorur bende onu kardes gibi gorurdum taki o geceye bu boyle surmustu neyse bi kac dakika sonra lavaboya gitmek icin bende kaltim giderken kapinin birini az birsey aralik oldugunu gordum ve esra o kucuk aradan gozukuyodu meraktan az biraz dikkatli baktim oda ne esra sadece altinda pembe bi kilotla dolap ta birseyler ariyo uzerinde beyaz bi askili t-siort ama o kalcalari gormeyin mukemmel kalcalari yuvarlak beyaz pembede tam bi seksilik katmisti o an yarragim tas gibi oldu donmusum esrayi izlerken kiyafetlerinarasinda birseyler ararken egilmesi yokmu beni cildirtmisti neyse bi an irkildim ve cok sikismistim lavaboya girdim isedim bu arada aklim esradaydi yarragim kasilmisti iyice 31 cekerek rahatlattim ama onu dusunmeden edemiyordum sikmek istegi icimde bi volkan gibi buyuyo patliyodu neyse ciktim kapinin onunden gecerken tekrar baktim ve uzerine esofman giymiz telefonuyla ugrasiyodu neyse salona vardim icmeye devam ettim ama esrayi nasil sikerim planlari kuruyodum kafamda ki aklima ac oldugum geldi esradan yardim isteyebilirdim yemek konusunda esranin kapisina vardim tiklattim acti efendim abi dedi aciktim cadi dedim mutfaktan birsey hazirlamama yardim edermisin dedim tabi abi sen otur ben hazirlar seni cagiririm dedi oyle sey olmaz dedim hem zahmete sokcam seni hemde yalniz yapmana izin veremem dedim tamam o zaman abi dedi mitfaga gittik dolapta esranin annesi aygul teyzenin gençlar icin hazirlayip biraktigi yemek ler vardi esra onlardan cikarmaya basladi isitmak icin yemekleri almak icin egildiginde esofmani biraz asagi inmisti ve gotun yarigini ust kismina kadar gozukuyordu kesin sikmem lazim bu kizi diye ic gecirirken benim yarak yine kalkmisti esra kalti yemekleri ocaga koydu bi an bana donukken kabarmis olan yarragima gozunun kaydigini fark ettim neyse yemegi yedik beraber bira muhabbet falan derken sevgilisi olup olmadigini sordum yok abi bu ara derslerden baska birsey dusunmuyorum cevabi verdi ben ufak ufak is atmaya basladim sen cok guzel bi kizsin nasil olurda sevgilin olmaz gibisinden falan derken sormasini bekledigim o soruyu sordu sende ne alemde abi sevgili isleri falan dedi bende duzenli bi iliskim yok hem benim tarzim gecelik iliskiler dedim oda butun erkeklerin dusundugude bu zaten falan gibisinden sizlandi daha sonra ona iltifat karisimi asilmalarim devam etti anlamis olmaliki abi banami asliyorsun dedi sence dedim cok tatlisin elimde deil dedim ve bana bi azar atarak hizla kalkip gitti bi sure sonra abisine soyler dusunceleri beni tedirgin etti ve konusmak icin kapisini caldim ve acmasini sadece ozur dileyip gidecegimi soyledim acti abi sennden bekledigim seyleri yapiyorsun dedi iceri girebilirmiyim dedim istemedi israrla girdim ve iyice kizdi ve bana evi terk etmem icin uyardi sanirim abisine soyleyecekti ama ben hala yuzunden cok o portakal buyuklugundeki tas ve dik duran goguslere sik sik bakiyor ve artik onu altimda istiyordum bastan beri pilanim zor kullanara ona sahip olmakti bana cikmami soyleyip duruyodu en sonunda dayanamayip dudaklarina aniden yapistim bana oyle bi tokat attiki gozum un onunden alev cikti sanirim hemen toparlanip agzini tuttum bagirakti abisi dibimizde hemen salo daydi neyse sakin olmasini istedim hala debeleniyor kacmak icin ugrasiyordu kacmamasi icin sarildigimdan tas gibi kalcasi yarragimdaydi iyice kudurmustum her sey olacagina vrir diyerek agzini tutarak boynun u falan opmeye basladim ama cirpiniyor ve gozlerinden akan yaslar agzini tuttugum elime kadar inmisti bi elimle agzini tutarken diger elimlede goguslerini oksamaya basladim elim tsortunun altina sokarak o tas gibi goguslri oksamaya basladim hem oksayip hemde esrayi ikna etmek icin surekli konuyordum sadece bi kere diyordum sir kalacak aramizda kimse bilmeyecek karsi koyma oyle yada boyle benim olacaksin gibisine ikna icin ugrasirken biraz olsun direnmeyi azaltmis ve yavas yavas alisiyodu goguslerinden elimi cekerek bacak arasina yonelttim esofmanin uzerinden biraz oksadim ve esra baya baya gevsiyodu elimi agzindan cektim ve sakin olmasini ve kendini bana birakmasini istedim korkacak birsey yok dedim yapma lutfen falan diyor ama istekli gibi duruyordu bakireyim ben yapmayalim dedi ama durmaya hic niyetim yoktu uzeri yavas yavas cikarmaya basladim kirmizi sudyen takmisti onuda cikarmak istedim utandi sanirim yapma dedi sorlayarak bi cirpida cikardim ve yataga dogru ittirdim uzan o hayranlikla baktigim gogusler onumdeydi artik meme uclarina kucuk dil darbeleri atmaya basladim yavas yavas ilerleyerek memelerini emmeye basladim daha sonra boynuna ve dadaklarina gectim elimin biri esofmaninin altinda digeri ise memelrinde o istemeyen orospu simdi altimda kivriliyo ufak ufak inlemeler cekiyordu artik İsim : Mail :
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kızımın arkadaşının güzel annesi

kızımın okuldan arkadaşı olan canın nın güzelmi güzel afet annesiyle olan sexs hikayemi anlatacağım sizlere Can’ın annesi Figen 35-36 yaşlarında 90-60-90 fiziğinde bir kadın. Can’ın evindeydik ders çalışma maksadıyla gitmiştik ama tv izli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevglm tecavüzü

Meraba adım Aslı 22 yaşındayım sizlere başımdan geçen talihsiz bir olayı anlatacağım. O sene 20 yaşındaydım. Sevgilim vardı adı Adem. Çok efendi saygılı bir gençtu. Yani bana kendini öyle olduğuna inandırmış.Üniversite 2. Sınıftaydık. Adem?in ailesi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

becerikli sekreter

Çaliskan, becerikli ve son derece güzel bir sekreterim var. O çalisirken, oteden kendisini seyretmeye doyamiyorum. Adi Canan olan ve vücudundan disilik fiskiran 30 yaslarindaki bu kadin , kendisine özel ilgi duydugumun farkinda. Zaman zaman bana açik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin kızına 31 cekerken yakalandım

Geçen ay teyzemler bize geldi teyzemın kızı da gelmişti akşam oldu ben odama geçtim kapıyı kapattım halıyle. Canım sıkıldı porno izleyım dedim.. çıkarttım dalgayı oynuyorum işte kapı anıden açıldı gelen teyzemın kızı halıyle ben panık oldum elım ayağ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsummm

slm daha oncede yazmısdım yasadıgım anılarımı umarım buda yayınlanır.ıstanbul avcılarda yasıyorum ısmım murat 32 yasındayım.komsum semıhada 28 yasında 155 boyunda 48 kıloda gelır.bu arada tatlı bır komsumdur.komsum semıha evlı ve kocası 15 gune bır e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

strapon

strapon çok severim evli çiftler ile deneyim yaşadım nette çiftle tanıştım daha sonra cam açtık cepten konuşmalar kaynaşmalar beğeni oldu evlerine davet ettiler akşam yemek içkiler derken bayan bana makyaj yaptı kocası duşa gitti resmen bir kadın gib... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evlı cıftle veya gaylarla sex

slm herkese ben ıst avp. yak. 170 boy 75 kl 29 yas esmer mınyon yuzlu ap bır gayım en buyuk fantzım evlı cıftlerle gay sex yanı bız erkek erkege sex yaparken bayanların ızlemesı harıka bır duygu ıkı kere denedım muhtesemde ısteyenler eslerınıde bu fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocami seviyorum ama yetmiyor

merhaba hikaye okurlar ben nalan yaklasik 2 yildir evliyim yasim 26 esimin yasida 32 esim cok hos biri fakat cok kiskanc bir erkektir benim vucudum cok güzeldir o yuzden acik giyinmesini severim evde genelde cok acik giyinirim ama disarda okadar acil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

naciyenin kilodunun içine girmem

naciyeyi cok sikmek istiyordum o da bir gün bir müşterim var dedi daireyi gösterebılırmıyız dedı bende tamam dedım ve cıktım musterılere bırkac daıre gosterdıkten sonra musterılerle ayrıldık sonra nacıye bana benım daıremede bakarmısın dedı bende tab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemi ve teyzemi ardından kardeşimi sikişimm :)

merhaba arkadaşlar ben burak size ilk teyzemi sonra annemi ve sonra kardeşimi sikişimi anlatıcam ben 16 yaşındayım 21 cm lik yarağım var benim teyzem 90-60-90 bi kızdır 18 yaşında bakımlı türbanlı biridir benim gözüm ondan başkasını görümüordu 2 yıld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.