Erotik hikayeleri kategorisi, kocamın yeğenlerine spritiz hikayesini oku.

kocamın yeğenlerine spritiz

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam adım alev. Size başımdan geçen gerçek yaşanmış ensesi hikâyeler ‘den birini anlatacağım.Yaklaşık 15 yıllık evli 1 genç sahibi bir kadınım. 35 yaşındayım mutlu bir evliliğim var, eşimle her mevzuda çok iyi anlaşıyoruz, tam kafa dengiyiz uyumumuz süper, hiç bil mevzuda birbirimizi üzmeyiz, derler ya ahenk içindeyiz. Bakımlı 1.68 bolunda, 59 kiloda, hafif balıketinde kumral bir hatunum. Bacaklarım oldukça güzel ve dolgun, kalçalarım ve basenlerim geniş, göğüslerim ortalamanın biraz üzerinde. Anlatacağım ensesi öykü bundan yaklaşık 6 sene öncesinde yaşanmıştır…Bir akrabamızın Adapazarı’nda düğünü vardı, yetişkinimuzu annemizle bırakıp oraya gittik. Akrabamızda bir gece kaldık ertesi gün düğün için kadınlar olarak kuaföre gidip saç falan yaptırdık. Düğün gece çay bahçesi gibi bir yerde açık havada olacaktı. Gündüzden düğün evin dede yemek veriliyordu davetlilere. Kuaförden geldikten sonra ( bu arada saçlarım uzun omuzlardan biraz aşağıda ) evde ev sahiplerine yardım ediyor yemek servisi için ancak ev iki katlı alt katta kadınlar üst kattaysa erkekler var bende genç akraba olduğum için erkeklerin katında görevliyim yemek servisi için. Üstelik eşimde orada ve akrabalarımızın büyükleriyle sohbette ancak sorun şu ki gençlerde var ve hepsinin gözü üzerimde ve nerdeyse yiyecekler. Nedeniyse şu; üzerimde askılı meme dekolteli sutyensiz kara bir bluz, yine kara oldukça kısa mini daracık bir etek, yaz olduğu için çorap giymedim ancak parlatıcı bir yağ sürdüm bacaklarıma ve kara yüksek topuklu ayakkabılarım var. Yanımda yardımcı yaşlı yengelerimden biri var o genelde aile büyüklerine servis yapıyo bende gençlere. Gençler ayrı bir odadalar sigara ve içki içiyorlar (yaklaşık10-12 kişiler), yengem de benim kıyafeti görünce;– ” kizim sen git, gençlere servis yap daha yerinde olur. İçkide içiyolar göz ziyafeti niyetine onlara meze ol ” diye aramızda kadınca şakalar yapıyor.Bu lafın üzerine bende wc.ye gidip zaten kısa olan eteğimi bluzun altına biraz daha kaldırıp oldukça ancak oldukça mini yaptım. Gözünüzde canlandırın eteğin boyu nerdeyse bir karış. Bacaklarımda dolgun, yengem bu şekilde görünce hınzırca güldü;– ” hah şu an tam fahişeolmuşun ” diye.                               sex hikayeleriNeyse ben gençlere servise devam ediyorum bu arada gençlerin kimisi koltukta, kimisi sandalyede, kimisi yerde oturuyor, hani kadınlar eğildiklerinde bir eliyle meme dekoltesini kapatırya göğüsleri görünmesin diye, bende o yok, elimde tepsi eğiliyorum göğüsler öndekilere meydanda, eteğimde çok kısa olduğu için kalçalarımda arkadakilere meydanda resmen teşhir yapıyorum. Altımda da kara incecik bi g-stringim var ve eğilince darracık olan bir karış eteğim yukarı kalkıyo ve g-stringim olduğu gibi görünüyo, bu arada tepsiye daha aşırı tabak yer alıcakkken ben özellikle az koyup daha aşırı servis yapıyorumki göz ziyafeti uzun sürsün. Servis faslını bitirdikten sonra bende gençlerin yanına gidip sigara içicem çoğunu tanıyorum, neyse odaya girdim alçak bir tabure var ona oturdum bacak bacak üstüne atıp bi sigara istedim. Tabure alçak olunca birde oturunca etek zaten çok kısa, birde bacak bacak üstüne atınca her şey meydanda. Bi sigara istedim gençlerden biri verdi biraz öne eğilip sigarayıda yakarken sütyensiz askılı bluzla memeler lop diye ortaya iyice çıktı, o vaziyette dediğim gibi bi çoğunu tanıyorum sohbete koyulduk ancak hepsi o kadar heyecanlandılarki nerdeyse titriyolar aksine kendimede şaşırıyorum o kadar rahatımki elimden geldiğince frikik veriyorum. Arada bana biralarından ikram ediyorlar falan sohbet muhabbet ilerlerken içlerinde samimi olduğum birkaçından cep telefon numarası alıp kaydediyoruz falan düğünden sonrada bayramda seyranda telleşiriz diye. O arada eşim odanın kapısında göründü tam bana;– ” hadi alev yavaş yavaş hazırlanalım ” dicek oldu beni o vaziyette gençlerin arasında görünce bir afallladı, şaşırdı. Fakat ben ona göz kırptım rahat ol dercesine odadan çıktı. Elimde kutu bira diğer elimde sigara gençlerle muhabbeti koyulaştırdık. Bu arada düğünden oturma düzeninden falan konuşuyoruz tabii gençler beni öyle teşhirci olarak görünce direkt taleplerini illettiler oda şu; yenge düğünde masalarımız karşılıklı olsun hem muhabbet ederiz hemze oynarız falan diye. Bende tamam dedim siz organize edin bizim masalıda ayırın diye. Neyse ben odadan ayrıldım düğüne yaklaşık bir saat var kadınların olduğu kata geldim ortada bir süre sohbet falan derken gençlerden birisi alkolünde vermiş olduğu cesaretle cep telefonuna:– ” yenge bu akşam çok güzel sohbet ettik çok da güzelsin ve güzelliğini bizden esirgemedin sana teşekkür ederiz. ” diye mesaj geçmiş. Bende cevap olarak;– ” gençlar iltifatınıza teşekkürler ancak güzelliğini esirgemesinden kastınız ne? ” diye sordum. Cevaben :– ” güzel yengeciğim çok cesursun, kastettiğimizi biliyosun gece boyunca bize sergi açtın bizde bayıldık tekrar teşekkürler ” diye bi mesaj. Mesajları eşime okuttum.– ” manyaksın sen ya, odaya girince vaziyeti gördüm iyice yaymışın çılgınsın sen ” deyince baktım hınzırca gülüyo. Ben de:– ” daha ileri gidiyim mi ” diye sordum. Eşim de:– ” nasıl yani ” dedi. Bende ona:– ” gençlere sahran Stone pozları verem yani iç çamaşırımı çıkarıcım öylece frikik verice çok eğlenicim ne diyorsun? ” diye. Onay istedim o da– ” aşırı ileri gitme de saçmalık falan olmasın, kararında bırak ” dedi. Ben de:– ” merak etme ” dedim. Evin tuvaletine gidip g-stringimi çıkardım ve çantama koydum. Artık tamamen iç çamaşırsızdım hem sutyensiz hemze külotsuz. Bu heyecanla kadınlığım iyice ıslanmış sulanmıştı.Bir saat sonra düğün yerine girerken eşim arabayı park etmek için uygun yer aramak üzere ben arabadan ondan önce inip çay bahçesinin kapısına geldim. Gençlerden ikisi önce davranıp masamızın olduğu yeri tarif ederken bende o kısacık minim ve topuklularımla özellikle kırıtarak yürümeye başladım, bahçedeki herkesin hatta kadınların bile cüretkâr kıyafetime bakıp süzdüklerini aralarında benim hakkımda konuştuklarını görebiliyordum, kapı girişinde diğer gençler duruyordu gözleri bende tam yanlarından geçiyordum ki mahsustan duymam için yüksek sesle konuşuyorlardı:– ” abi ne hatun be bacaklara baksana, diğeri lan olum görmedin mi karı evdeyken mahsustan frikik verdi memelerini, bacaklarını, poposunu her yerini özellikle gösterdi, bir diğeri de olum tam silkilmeli karı bunu alıcam sabah akşam silkice, of lan olum göte bak olmaz böle birey ya ”diye konuşuyorlar, ben iyice cesaret buldum kararımdan emin oldum ki onlara bu akşam kadınlığımı yani vajinamı olduğu gibi özellikle sergili cem.Eşimle masamıza geçtikten sonra takı faslı falan başladı gençler yerlerini aldı bu arada masadan masaya onlarla konuşmaya devam ediyorum, eşime çaktırmadan, bana mesaj atan gence:– ” cep telefonuna bak birazdan mesaj göndericem ” dedim. Mesaja:– ” cesaretimi takdir etmişsiniz ancak daha bişey görmediniz diğer arkadaşlarınada söyle şov şu an başlıyo yengeniz küloduda fora etti ve kadınlığımı olduğu gibi size sunuyorum ” dedim.Çok geçmedi cep telefonuma teker teker hepsinden mesaj geldi hepsinde aynı mesaj -Aç Aç Aç Aç-. Yüzlerine baktım hepsi sırıtyor.Bende onlara kaçamak bi bakış atıp masalarına doğru göz kırptım. Masada sandalyemin pozisyonunu diğer masalara belli etmicek şekilde ayarladım, sigaramı yakarken frikiklerime başladım bacak bacak üstüne atarken özellikle yavaş davranıyor o anda oturuken iyice sıyrılan mini eteğimin açıklığında vajinamın tam görünmesini sağlamak için bi müddet açık tutuyordum. Bu arada eşim akrabalarıyla oynamaya piste kalkınca işi ilerletip bacaklarımı hafif ayrık tutup tam görüş sağladım. Gençleri bir görseniz mahvoldular yengelerini öyle görünce.Daha sonra bende oynamaya kaltım pist kalabalık davetlilerin biçoğunun kadınlar dahil hakkımda konuştuklarını seziyorum ancak hiç oralı değilim gecenin en cürretkar dikkat çekici kadınıydım o kesin ve buda beni daha kendinden emin hale getiriyordu. Sonra masadaki gençlerden ikisiyle dans ettik eşimin akrabaları oldukları için sorun yoktu. Müzik gürültüsünde duyulmıcak şekilde dans ederken konuşuyoduk pistte. İlki bana– ” yenge sen ne fena bi hatunsun böyle bizi mahvettin tam bi delisin, şahsen kızmazsan ben birazdan wc.ye gidip seni hayal edip mastürbasyon yapıcam ve masama dönücem bunu duymanı istedim ” deyince bende:– ” elbette en doğal hakkın seni durdurucak değilim aksine beni hayal edip mastürbasyon yapman beni gururlandırır. Demekki arzulanan bir kadınım hoşuma gider keyfine bak masana döndüğünde yüzünü görmek isterim ” dedim.İkincisiyle dans ederken o da:– ” ya yenge sen dehşet bişisin. heryerin bi harika ancak pozların daha bir harika lütfen devam et masada beni sözcü seçtiler eğer iznim olursa içimizden biri çaktırmadan cep tel. inden resim çekicez. Bize bunu bilerek poz verirmisin sana söz istersen gösterebiliriz yüzünü çekmicez olurmu ” deyince ben de:– ” size güveniyorum olur ancak abartmayın ve etrafada sakın belli etmeyin abinize sakın belli etmeyin ” dedim. Masamıza döndüğümde eşim diğer masadaki akrabalarıyla sohbete dalmış bende gençlere istedikleri fırsatı vermiş ve göğüsler, bacaklar ve vajinamı olduğu gibi onlara teşhir etttim. Benimle dans edende sürekli çaktırmadan telefonumla bütün o pozlarımı çekti.Tabii masadaki diğer arkadaşlarınada sonradan o resimleri blutoothla yollamış, hala onlarla cep. ten yada msn.den mesajlaşıyoruz, onlar yengelerine hayranlar ve bu olayı 18hikayeler.Blogspot.Com da yazacağımıda söyledim.Tüm samimiyetimle söylüyorumki yazdıklarmın hepsi gerçektir, 35 yıllık hayatımda daha çok çılgınlığım var umarım beğenmişinizdir, gelecek yorumlarınıza göre birkaç anımı daha yazabilirim, okuduğunuz için teşekkürler, herkese sağlıklı yaşam dilerim. bye bye
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aşık olduğum karımı nasıl siktiğimi paylaşıyorum

Merhaba değerli evli sex hikayeleri okurları Ben Atilla karım ile bir birimizi severek evlendik karım gerçekten güzel ve seksi bir o kadarda bakımlı biridir. Henüz yetişkinimuz yok bir müddet daha düşünmüyoruz. karım oldukça açık giysi giyen biridir bun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yurt dışındaki sikiş hikayem

Merhaba ben Tarık. İstanbul’da bir şirkette çalışıyorum ve buradaki uluslararası bölümdeyim. Bölümüm gereği sürekli yurt dışına çıkmam gerekiyor. Ve genellikle ukrayna’ya yada rusya ya gidiyorum. Rusyaya ikinci gidişimdeki başımdan geçen olayı anlata... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın annesiyle sıcak seks hikayemiz

Merhaba www.yarisalim.com da seks hikaye okurları,adım mert 23 yaşındayım istanbulda yaşıyorum..benim bir arkadasım var onla cok sıkı fıkıyızdır ve ben oldum olası annesine hastayımdır ama bu hep icimde gerceklesmeyecek bir istek olarak kalacak sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeşimin bekaretini aldım

Merhabalar değerli okurları daha once kız kardesim esrayla olan ilişkimizden biraz soz etmistim. Şimdi onun kızlıgını nasıl bozdugumu anlatmak istiyorum. Biz esrayla karı koca hayatı yasamaya baslamıstık ama o bakire oldugu için amına hiç girmemiştim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı kendi ellerimle siktirdim çok zevk aldım

Merhaba Ben Bu seks hikayelerini Okudum ve çok etkilendim.ve bende yaşadığım seks anımı anlatmak istiyorum Çevremiz mutaassıp çevre idi.çevrede eşim hep kapalı ve tesettürlü idi.ben ise bekarlığımda hep başkalarının dekolte ve açık hanımlarına kızlar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tecavüze uğrarken bile zevkten kudurdum

Selam yarisalim.com okurları ben on sekiz yaşındayım ve uzun zamandır birinden hoşlanıyorum hep göz göze bakıştığımız olurdu ,son zamanlarda bu fazlalaştı ben her gün daha heyecanlıydım. Birgün yine dışarı çıkmıştım ki yanıma geldi iyi günler dedi art... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızım artık istiyorum arkadan yap dedi

Slm arkadaşlar sizlere baldızımı arkadaşıma nasıl *iktirdiğimi anlatacaminanın bana hayali bir ürün değildir tamamen yaşanmış gerçek bir olaydır..doğunun gözde illerinden birinde yaşıyoruz oldukca güzel dolgün göğüslü balık etli 20 yaşında bi baldızı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı adam genç kız

          Benim adım Gül. 27 yasındayım, evliyim, yetişkinim yok. Benden 15 yaş büyük kocamla üniversite için dersaneye giderken tanıştık. Despot baba evinin baskısından sonra, onun beni el üstünde tutan, sevecen davranışlarına kandım. Bana ve ev halkın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

temizliğe gelen hizmetçi beni azdırınca | seks hikayesi

Merhaba ben hakan. 24 yaşındayım ve ankarada bir devlet kurumunda memurluk yapıyorum. Memurluk yaparken pek vaktim olmadığı için eve sürekli temizlikçi çağırıyordum ve bir gün gelen temizlikçi işini çok iyi yapmıştı bende ablacım senden çok memnun ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada yaşadığım inanılmaz anlar

Merhaba porn hikaye okurları. İsmimi vermek istemiyorum. Sadece başımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşacağım. Kolejin son sınıfındayken, alt sınıfımdan u adında, esmer, düz uzun saçları olan, 165 boylarında ve kalın bacaklı büyük göğüslü etine dolg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.