kızlığını aldığım ilk bayan

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bugün sizlere yine en güzel hikayeleri paylaşıyoruz keyifle okuyun yorumlarını eksik etmeyin lütfen.. adım nihat teyzemin adı meltem kendisi alımlı bakımlı etine dolgun atlı butlu muhteşem bir kadındır eniştem ise sorumsuz çok sigara içen ağzı kokmuş biri ben ise mavi gözlü yakışıklı biriyim teyzem bizim evin hemen yanında oturuyor ve kendisiyle aramız çok çok iyi herşeyimi kendisiyle paylaşırım bir gün ben evde bilgisayarda oyun oynarken teyzem geldi yanıma oturdu ve ne yapıyorsun erotik sitelere mi giriyorsun dedi hayır dedim teyze oyun oynuyorum hadi hadi yemezler diyip gülümsedi bende yok valla teyze oyle oyun oynuyorum dedim teyzem inanmam diyip sikime dokundu ve şimdi inandım dedi sikin sertleşmemiş dedi teyzemin azdığını anlamıştım ve ben birden sok oldum ve yüzüm kızardı teyzem 
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

liseli kızları sikmeyi düşünürken

|birgün bakırköyde gezerken arkamdan bi ses...iki tane lise kıyafetli kız: off şunun kalçalarına bak ne güzel kıvırıyo....16-17 yaşlarındaydılar...ben de zamane kızlarına bak zaman değişmiş de haberimiz yok.... sarışın olanı: hem sallıyor, hem de çok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bitmeyen yaz 1

. Yalnız bir genç sayılırdım,pek arkadaşım yoktu ve 18 yaşıma gelmeme rağmen henüz bir sevgilim olmamıştı. Yalnız geçen yıllarım boyunca öğrendiğim bir şey varsa o da yalnızlığın insanın hayal gücünü kuvvetlenmeye,çalışmaya zorladığıydı. Sıkıntımı g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mükemmel bir tat

Merhaba ben gökhan. anlatacağım olay dün akşam oldu. hergün olduğu gibi dünde işten eve gitmek için servise binmiştim.bu arada ben    bir seyahat şirketinde şöförlük yapıyorum. yani otobüs şöförüyüm. servise bindiğimde ilk gözüme çarpan şey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu karısıyla ormanda

Ben Oktay. Evliyim ve uzun yıllardan beri aynı apartmanda oturuyorum. Bundan 3 sene önce evsahibinin oğlu ve gelini tayin dolayısıyla Adanaya gelmişlerdi. Bizim binada evsahibinin yukardaki boş dairesine taşındılar. Onlarla tanıştıktan sonra, gelinle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acımasız yengem5

Biraz ara verdikten sonra hikayeme devam ediyorum.yengem beni bezleyip kundaklayıp ağzıma da emziği sokup dışarı çıkmıştı.evde tek başıma çaresiz bi şekilde yatıyodum.korkudan gelince yengem döver diye emziğimi bile çıkaramıyodum. yengem öğle uykusun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deli oluyorum ayaklara

 Merhaba Bu sitenin hastaları.Sex şüphesiz bu siteyi ziyaret eden herkezin ortak isteği arzuları.Kimi onu kimi bunu sever. Gecenlerde bir kadının itirafını okudum ve cevap yazdım.Kadın aynen söyle yazmış,buynumdan ve sırtımdan yalanarak orgazm o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eski kiz arkadasimin aile kolesiydim

Eski kiz arkadasimin Aile kölesiydim Isvicreden merhaba ben 20 yaslarinda bir kamyoncuyum. Benim eski kizarkadasim beni dogumgünü partysine cardi. Onun ailesi yabanci dusmaniydi. 19 Ekim 2003`te onun dogumgünüydü. Kendimi normal ginip oraya gidmisdim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun ateşli hatunu

slm bu yazacagım ikinci hikayem olucak sevgili okuyucular benim Yeni 10 günlük evlenen yeni bir çift oturuyordu yan dairede bende tanışmak için gitmişdim ewde kocasıyla eşi vardı eşi çok çıtr 18 lik genç kız gibi ikid bir gözüm takılıordu.ikiside 22 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

burcunun ayakları

Herkese merhaba diger hikayemden artık beni tanıyorsunuz. Uzun süredir görüşmediğim bir bayan arkadaşımla tesadüfen karşılaştık ve öğleden sonra telefonlaşarak buluşmaya karar verdik.o sıralar kız arkadaşım olmadığı için buluşmamıza mani herhangi bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayallerime ulaştım

Arkadaşlarla fetiş duygularımı paylaştığımda hasta muamelesi görüyordum beni yabancılar daha iyi anlar umuduyla Almanlarla, Japonlarla konuşmaya çalıştım alman jenny i de bu esnada tanıdım henüz 20 yaşındaydı kısa bi muhabbetten sonra fotoğrafını da ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.