kız arkadaşımla yollarda

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Kız arkadaşım güzel vücuda sahip beyaz tenli bir afrodit. O gn iş çıkışına yakın kız arkadaşımdan arzulu bir mesaj aldım. İş biitminde tabiki doğruca evine gittim. Fakat annesi evdeydi ve birşeyler yapamayacağımızı ama kapıda beklememi söyledi. Arabamın önünde beklerken kapıdan çıkan sevgilimi görünce donup kalmıştım. Mini etek ince çorapları topuklu cizmeleri ve üstünde gömlekle kırıta kırıta geliyordu. Yüzünde hafif bir makyaj ve dudaklarında kıpkırmızı rujuyla göz kırpıp arabaya oturdu. Ama ne oturuş bütün götünü ve jartiyerli bacaklarını görmüştüm. Hemen atladım arabaya ve yola koyulduk. Aşkım kalabalık caddelerde ilerledikçe çıldırıyor eteğini sıyırıyor kendini okşuyor göğüslerini gömleğinin düğmelerinin arasından çıkartarak benide çıldırtıyordu. Sikim dimdik olmuştu ve o da bunun farkındaydı. Kırmızı ışıklara yaklaşırken elini kotumun üstünden sikime attı ve ovalamaya başladı. Fermuarımı açıp elini içeri daldırdı slipimin kenarından sikimi dışarı çıkardı. ARaba durmuştu ve şimdilik yanımızda baska bir araba yoktu. Arabada domalarak sikimi diliyle yoklamaya başladı. Bi süre sonra sikim ağzının içinde kaybolup geri çıkyordu ve ben kendimden geçmiş bir halde yeşil ışığı farkettim. Yollarda devam ediyorduk o sürekli sikimi yalıyor bende elimi götünde gezidiriyordum. İkinci ışıklarda bu istifini bozmadı ama yanımıza gelen arabaya da güzel bir şov başlamış oldu. Kız arkadaşım arabya doğru domalmış sikimi yalıyor bütün kalçalarını adamlara doğru sallıyordu. Elim ise göt deliğine hafif hafif girip çıkıyordu. deli gibi azmıştık ve hiçkimse umrumuzda değildi. Arabayı bi otoparka çekip kız arkladaşımı arabadan çıkardım dimdik olmuş sikimi son kez önümde çömeltip ağzını sikmeye başladım. Sonra hışımla kalıdırm eteğini sıyırdım ve domalmış ay ışığında parlayan götünü güzelce sikmeye başladım. Kırmızı ışıktaki arabada bizi izleyenlerde gelmişti fakat biz geç farketmiştik. Gerçi umrumuzda da değillerdi sadece zliyorlardı ve bize bakarak 31 çekiyorlardı. Bu ikimizide daha da azdırdı ve ben kız arkadaşımı pompalarken boşalcağımı hissettim. Korunmuyorduk ikimizde her zaman çıkarıp ağzına boşalırdım. Gene öyle yaptım aşkım sikimi deli gibi emerek boşaltırken benim dizlerim titriyordu... Ordan çıkıp gittik ve 3 kere daha farklı yerlerde bu işe devam ettik.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

çok körpeydi

slm arkadaşlar ben taksiçilik yapan olgun ve yakışıklı birisiyim bir gün başımdan hiç tahmin edemiyecegim bir olay geçti hala aklıma geldikçe agzımın suyu akıyor ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

can ile yaşadıklarım

azra ben tatil için yazlığa tek başıma gitmiştim yan komşumuz can bey de gelmişti ikinci gün onunla tanıştım çok sevecen kibar yakışıklı 30 lu yaşlarda amerika da eğitim almıştı onunla devamlı konuşuyor sohbet ediyorduk yaz olduğu için açık giyniyord... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masum yolcular

|işim gereği sürekli yolculuk yaparım. gene böyle bir iş gezisine çıkmıştım. sigara kullandığım ve yanlız yolculuk yapmayı sevdiğim için trende yataklı bir kompartımanı tek başıma tutmuştum. yolculuğun ilk durağında kapı çalındı ve bilet kontrolü yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tarlada seksk

merhaba ben daha önce sizlere yine yazmıştım ve bu yazdığım doğru vegerçektir.yıl 1996 bir gün akşam üstü aksaraydan z.burnuna gdecem ve günlerden *****a günü şehremınıde pazar var,akşam oldugu için yo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

55 yaşında bir kadınım

Merhaba Ben 55 yaşında yaşımı göstermeyen oldukça bakımlı giyimine özen gösteren bir kadınım. Kendimi yaşıma rağmen oldukça seksi bulduğumu söylemeliyim. 5 Yıldır bir erkekle seks yaşantım yok kendimi tatmin ederek ihtiyacımı gidermeye çalışıyorum. A... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste kızın eline nasıl verdim

Burada yazdıklarım tamamen gerçek bir olaydır ve ilkdefa burada paylaşıyorum yine her gün olduğu gibi işe doğru yola çıktım ve otobüs durağına geldim o sonunda otobus gelmıstı ama zınga zıng doluydu araba neyse orta kapıdan zar zor bındım otobuse on ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o arabadaydı ve ben

merhaba bu yaşadığım ilişki tamamen gerçektir.üç dört ay evvel tanıştığım kız arkadaşımı arabada nasıl becerdiğimi anlatacağımsizlere. bu telefonlarda son zamanlarda çok meşhur olan chat olayı varya biz de can sıkıntısından bu olaya bir el attık bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabamda seviştik

Ilk basta ikimiz de mesafeli idik ancak 3. bulusmamızdı sanırım, arabada idik yoğun bir gün geçirmiştik o gün bi çok yere takılıp eglenmiş alış veriş yapmıştık ve artık eve dönüyorduk saat epey ilerlemiş bu ara istanbula 70 km filan dı ben yorgun old... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim tunayla

Slm arkadaslar belkide bu sayfayı takip rden tek kızım. bu anlatıcagım hikaye tamamen yasanmısıtır. ben 19 yasında 1,73 boyunda 65 kilo balık etli bir kızım. kardesim tuna ise 16 yasında.babam 9 sene önce üldü annem memur evin tüm yükü bende kardeşim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel karısını sabaha kadar sıktım

Selam ben can bundan once 2 hıkayem daha yayınlandı sıtede birisi kacası istedi başlıgı yayınlanan bırsıde arkadasım ben kocası karısını sıktık baslıklarıyla ciftlerle olmak benım en buyuk zevkım yayınlanan hıkayelerden sonra onlarca kısı msn mı ekle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.