kayınımın karısını siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben 30 yaşın da bir erkeğim kayım çok cins biridir ama karısı çok güzel türbanlı bi kız hergün birbirimize gelip gidiyoruz.ama ben ona hastayım altına daracık pantolon giyer üstüne dar bi badi beni deli ediyor.her seferinde şakalaşırdık.bir gün kocasıyla kavga etmişle bende kayınım kızmış bize geldi bende işim var deyip evden çıktım hemen yengemin yanına gittim yengem üzerinde eşortman la kapıyı açtı ağlıyordu ben teselli etmek için onu saçlarını okşadım ve odaya geçtik sonra ben tam zamanı dedim ve onu dudaklarına yapışıp öpmeye başladım. enişte ne yapı yon sen diye bağırdı ben sana evlendinizden bu yana deli oluyorum artık dayanacak gücüm kalmadı dedim.ne olacaksa olsun dedim oda bende kayına ina seninle yatacam dedi ve eşortmanını sıyırdı ve güzel göğüslerini yalama ya başladım mütiş bi duguydu hep bunun hayalini kurmuştum.amı çok dardı kayımın yaranın çok küçük oldunu söyledi benim 22 lik yarra görünce hayret etti ve hemen yalamaya başladı sonronu yatak odasına götürdüm ve tangasını çıkardı çok güzel kalçaları vardı bacaklarının arasına girdim zevkten altımda inliyordu ve ikimizde boşaldık ve amacıa ulaştım şimdi her severinde sikişiyoruz.ama ona doyamıyorum.bidakine götünden sikecem.hiç denemedim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Orospu Yengem İle Sex Yaptım Hikayesi

Merhaba arkadaşlar ben Selcuk, 23 yaşındayım, adanadaoturuyorum.Okuduğumdan dolayı Annemlerin yanında kalıyorum. Üniversitemi yaşadığımyerde tercih yapmıştım. Amcam 3 sene önce kalp krizinden dolayı vefat ettiği için,yengem ve kızı Burcu bizim karşım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizkardeşimin kizliği

 Annem ve babam misafirliğe gitmişti. Kız kardeşim küçük erkek kardeşim ve ben evde yalnız kalmıştık. Kız kardeşim koltukta oturuyordu, bende dizinin dibinde oturuyordum.O gün normal uzun bir etek giymişti.İçim içimi yiyordu nasıl etsem de yakla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yengem çıldırmıştı

Amcam Antalyalı bir kızla evlenmiş , Antalya ya yerleşmişti.Yengem 1,70 falan boylarında sarışın,her şeyiyle çok güzel bir kadındı. Antalya o yıllarda çok bakir, bahçe içinde gecekondularla dolu bir şehirdi. Ev 2 odalı biriketten örülmüş tek katlı ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem

Adım yavuz ve bu hikaye tamamen gerçektir.23 yaşındayım ünv sondayım.edirnede okuyordum.yengemlerde istda ama edirneliler akrabası ölmüştü.annelerine gitmişti.yengem 33 yaşında taşgibi bi karıdır.amcamın karısı.neyse.amcam telefeondan aradı yengen bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem fatoş

Agustos ayının ikisiydi sabahleyin fatos teyzem bize geldi annemle sohbet ediyordu bende onların yanına oturarak onları dinliyordum derken teyzem anneme alışveriş etmek için bu gün İstanbul gideceğini söyledi annemde kimlen gideceksin diyince teyzem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamın kadını olduğum anlar

Adımı vermek istemiyorum yaşım 18 bir gün annem işten geldi babamdamutfakta konuşurlerken duydum yarın sikişme kararı aldılar tabi bende kapınınönünde sabahlayıp onları dinliycektim oysa hiç bir şey umduğum gibi gitmediertesi günü annem işe gitdi bab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dokunmak

izmirde yasıyorum.cansu 29 yasındayım.172 boy ve cok guzel kalcalarım var.Evlıyım yenı ama sıze basımdan gecen bu olayı anlatmak ıstıyorum.Esımın aıle yakınları esımın annesı fatos hanımı  gormeye gelmıslerdı bu yaz bızde cesmede tatıldeydık esı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cocukluk iste 1

Senelerden cookk once gençluk zamanlarimizda biz bazen bir araya gelir kizli oglanli beraber oynardik mahallemizde benden 2 yas buyuk bir kiz vardi adini baska yazayim belki bilir diyelimki fatma bizler oyun oynarken fatma hep benle olur devamli ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ve beni siktiler

Merhaba ben kadir.. 18 yaşındayım size yasamış oldugum ve yasamaya devam ettigim bi olayi anlaticam. Bu olay gecen sene yani ben 17 yaşındayken basladi. Babam bizi terketmisdi annemle yasıyordum. Biraz annemden bahsedeyim size adi Semra sari sacli(bo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uyku ilacı

Slm ben 19 yaşında eczacılık fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim .Hayatımda ilk deneyimim Bir hafta önce ablamı yla uyutup tecavüz etmem oldu.Ablamdan bahsedersem 23 yaşında 164 boyunda fıstık gibi bir afettir .Olay günü annemin ve babamın köye gitmeleri ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.