karısını travestiyle siken hikayesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
"Inanın güzeldi!! meraba tüm hikayeseverler. ben ankarada öğrenciyim yasım 18 ve bu anlatacagım hıkayeden hoslanacagınızdan emınım. ozllıkle evlı cıftler.neyse baslayayım di mi siz de sabırsızlanıyorsunuzdur şimdi:)) *****artesi sıkıntıdan ne yapacagımı bılmıyor ve kızılay da gezıyordum. ara sokaklardan birinde kucuk bı duvarın    uzerınde oturmus bos bos cevreye bakıyordum gelen gıden de azdı zaten o ara sokakta. sonra uzaktan bı kadınla erkek belırdı. kadın gıydıgı topuklu ayakkabısı, siyah dar pantolonu ve badisiyle tam bir afetti. Ama birbirlerine uzak duruyorlardı. kadının bana gulumsyerek baktıgını farkedınce basımı bakmaktan alamadıgım ayaklarından kaldırıp ben de yuzune gulumsedım.yanımdan gecıp gıttıler ama kadın defalarca bakmıstı arkasına donerek. Ben yerımden hıc kalkmadım ama bıraz sonra kadının yalnız basına gelıp yanıma oturdugunu farkettım. muhtesem ses tonuyla: -Merhaba mne o yalnız mı    takılıyorsun yoksa kız arkadasını mı beklıyorsun -- yok ya ne kız arkadası oylesıne oturmustum - rahatsız etmıyorum umarım. --rica ederim ...... uzun bı sessızlıktten sonra su yukarı mahallede evım var .    ıstersen bı seyler ıcıp sohbet edelım sen de acılırsın dedı.    tabı ben de sazan gıbı atladım.evıne cıktıgımızda kapıyı demınkı adam actı ve hosgeldınız dedı. ben de tıtrek ses tonuyla hosbulduk dedım.ıcerı gectıkten sonra kadın odasına gıttı ve uzun sure cıkmadı dısarı. hasanla tanıstıktan sonra bana durumu anlatmaya basladı. karısıyla (eda) .    artık degısık bı seyler yapmak ıstedıklerını ve aralarına 3. kısı olarak gırıp karısıyla sevısıp sevısemeyecegımı sordu. ben sıkımın 15 cm    oldugunu ve utandıgımı soyledıgımde onemlı deıl dedı ve eda yı odaya cagırdı. Eda demın kı değil de sanki bi kraliçeydi.    giyindiği gecelik göğüslerini füze gibi yapmıs ayagındaki baklava dilimli corapsa .    zaten gorur gormez sıkımın kalkmasına sebep olmustu. yanıma geldı ve    hazırmısın dedi. bendeyse cıt yoktu. cunku ılk olacaktı bu heyecandan ölmek üzereydim. bunu soyleyınce eda daha da heyecanlı olacak dedı    ve dudaklarıma yapıstı. acemıce de olsa karsılık vermeye calısıyordum. ama fazla uzun surmeden eda dırek pantoluma yoneldı ve asagı ındırıp benım kalkık olan sıkımı agzına aldı allahım bu ne zevktı olecektım nerdeyse. tabı acemılık herhalde anında bosaldım agzına. ama bırakmadı    eda. emmeye devam edıyordu. artık ben de kendıme gelmeye baslamıstım ve eda nın muhtesem goğüslerini oksuyordum. hasan a baktıgımda 9 cm lık sıkını elıne almıs oynuyordu. o an anladım neden bana bısey demedıgını.Eda az sonra sıkımı eskı halıne getırmeyı basarmıstı. ayaga kaldırdım ve göğüslerine yumuldum harika bi şeydi bu sex ya! sonra hep hayal ettıgım am suyunun tadına bakmak ıcın asagı yoneldım ve sırılsıklam olmus amını dakıkalarca yaladım. bu arad 2 kez bosalmısmıs. sonra ayaga kalktı ve kucagıma oturdu sıkım    ıcıne gırdıkce bı fırına gırıyordum sankı ama o da zorlanıyordu. ve oturup kalktıkca amından kan akmaya baslamıstı. hasan sıkıyle oynamayı    bırakıp edayı kucagımdan kaldırdı ve tum hertarafımızı beyaz bı carsafla temızledı. sora bana evlenelı 2 hafta oldugunu ve sevısmeden ılerı gıdemedıklerını soyledıler. benım canıma mınnet eda yı domaltıp arkasına gectım .    ve sıkmeye basladım alısmıstım artık sıkısmeye"
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

mersinde

Mersin`de.... Akşamüstü Mersin`de kalacağımız otele gelmiştik. Önceki sabah İstanbul`dan yola çıkmış, gece Ankara`da bir arkadaşımızın evinde kalmıştık. otel fazla lüks olmasa da tam düşündüğümüz gibi temiz bir oteldi. Odamıza çıkıp üstümüzü değiştir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıra dışı 1

Öncelikle bu hikayeyi yazarken hala o anı yaşıyorum.kendimi nasıl bir ilişkinin içinde bulduğumu hayal etsem olmazdı sanırım. 32 yaşındayım bir kurumda iyi derece bir görevdeyim. Bekarım. Her şey işyerimize yeni gelen arkadaşla başladı. Evliydi. Sert... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

film izlerken ağzından kaçırdı

Karımla 3 yıldır evliyiz. Çok güzel bir kadındır. Üniversitede öğretim görevlisidir. Sex konusunda çok açık vermez ama çok iyi sikişir. Ara sıra evde film izleriz ve film izlerken özellikle iri yarraklı filmleri öne koyarım, ne zaman izlesek hemen yu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aile dosduma sikdirdim

|Selam arakadaslar ben selin 25 yasinda evli ve bir genç annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak isdedim. Bundan 1 ay onceye kadar sizlere es degisimi clubunde yasadiklarimi anlatmisdim. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni evli komsum

yaklaşık 1,5 sene önce yan binada bir daire satılmıştı alan kişi oğluna düğün yapacağını ve buraya oturacaklarını söylemişti düğün davetiyesi gelince hiç sevmediğim bu organizasyona ailemin baskılarıyla katılmak zorunda kalmıştım ta ki gelini görene ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yarak arayan erkek.

Kocamın ArkadaşıSelam ben Aynur şu an 33 yaşındayım, eşim 35 yaşında ve 8 yıllık evliyiz. Evli olduğum dönemde başımdan hala iyimi kötümü olduğuna karar veremediğim cinsel olaylar geçti bunları birileriyle paylaşırsam rahat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

monoton ciftin fantazilerini paylastim

slm ist beykozda oturan bekar beyim kadıköyden tuzlaya giderken otobüsle başıma gelen tatlı olayı anlatayım ayaktaydım otobüs doluydu adeta balık istifi gibiydi yanıma bir bayanla bir erkek yaklaştı ortadaydım kadın önümdeki koltuk demirini tutmak is... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaslar ve esler

Benim yasim 24 adim metin 3 senedir evliyim almanyada yasiyorum. Esim adi melis onun yasida 24 mavi gozlu ama saclari siyah tam bir bomba , fizigi super , gogusleri iki avuc kadar aminin killarini hic kesmes. Benim iki evli Arkadasim var Vedat bi de ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karisina kocasinin yaninda format attim

Merhaba ismim ferdi 38 yaşında fizyonomik olarak fena görünmeyen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Başımdan geçen ilginç ve bir o kadarda kudurtucu anımın başlangıcı şöyle oldu; bundan yaklaşık 15 gün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımla edremitte yaz tatili

Sevgili hikaye okurları bu yazacağım hikaye benimle karımın yaşadığımız hikaye. Ben 42 yaşındayım adım Birol, karı ise 34 yaşında 14 yıllık evliyiz. Eşimin adı Güneş sevişerek evlendik mali durumumuzda iyi. Karım buğday tenli 170 boylarında 90 kg ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.