Eşli Hikayeler kategorisi, karimla onlar hikayesini oku.

karimla onlar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Karımla onlar mrb ben 27 karım 22 yaslarında.karımı oylesıne begenırımkı onun vucudunu sergılemesıne de karsı hıc cıkmam.genelde dar gıyınmeye bayılır ama ona arada kısacık eteklerde alırım. evlendıgımızden berı her cesıt sevıstık.bana fahıselık yaptı yıllarca.ama bı gun fahıse gıbı gıyınıp dısarı cıkacagını bılmezdım .olay ben yokken gerceklesıyor.bı arkadasım hale yı taksım de bı barda gordugunu ve pazarlık yaptıgını soyledıgınde sıkım sahıden kazık gıbı olmustu.arkadasımı anlatmadıgı karıma o gece kaymıs olmasıydı. karıma durumu anlatınca soguk kanlılıkla evet cokj azmıstım sen yoktun deyınce.. onunla yenı bı maceraya gırmıstık artık. haftasonu tatıle antalyaya gıttık ve amac ortadaydı o sıkısırken bende gormelıydım.sabah plaja ındık karıma ufacık bı bıkını aldmıstım.ancak ustunu takmıcaktı.yanı basımızda uzanan gencler karım sırt ustu yatarken gotunun heryerını goruyordu ve sıklerı kazık gıbıydı.yuzustu yastınca mınıcık mayonun arasına sıkısan tabak gıbı amı zaten herseye bedeldı.karımda amcıgını kasıma bahanesıyle amınla oynuyordu. 3 delıkanlıyı aksama odamıza aldıgımızda karım hangısınınkını tutacagını sasırdı.bırı dotune bırı agzına vede sıkı an buyuk olanı amcıgına bosalana kadar karım ınleyerek sıkıldı o gece Gönderen: eray
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bodrum macerasi

Bodrum macerası Biz on senelik evli hafif kilolu birbirini çok seven bir çiftiz. Eşim 36 ben 40 yaşındayım. Zaman zaman aramızda cinsel sorunlar olsa da bunları konuşarak halletmeyi her zaman bildik. Sevişirken kendimizi başkaları ile düşünür bunları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orman ici

Orman içi Dostlar yeni yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben ve eşim sekste sınır tanımayız. Eşim Süreyya 32 yaşında sarışın 168 boyunda 58kilo ağırlığında. Sütun gibi bacakları olan 90 beden sütyen kullanan venüs heykeli gibi bir kad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kocanın başına gelenler

44 yaşında uzun boylu şişmanca işadamıyım.Modern ve açık fikirli olduğumdan 2 yıldır evli olduğum 33 yaşında omuzlarında düz    koyu kızıl saçlı uzun boylu ince belli balıketinde hafif bombeli karınlı,düzgün uzun kalın etli bacaklı iri dolg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatmanın zevki 3

ALDATMANIN ZEVK İ -3 Selam arkadaşlar ben şerife umarım beni unutmamışsınızdır. Ama yinede hatırlatmak için sizlere kısa bir hatırlatmada bulunacağım.36 yaşında esmer güzel göğüsleri olan geniş ve çıkık popolu 2 genç annesiyim .Musa dayı ile olan il... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

5 kişi ıle ağlayarak orgazm

Tamamen gerçek olan anlatacaklarıma başlamadan önce size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. 34 yaşında, 1.70 boyunda, 85-55-85 ölçülerinde, hafif esmer, kısa    saçlı, çıkık kalçalı, 55 kiloda, 10 yıllık evli bir bayanım. Kendime ait bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli cift ile amsterdam maceram

Merhaba sevgili okuyucular, ben mert 31 yasinda uzun boylu esmer ve atletik yapili bekar erkegim! Yasamimi hollandada surduruyorum. Sizler ile daha once 1 evli cift ile yasadigim anilarimi yazmistim. Aradan 2 sene gecmisti ve tekrar bir evli cift ile... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dortlu

Dörtlü 30 lu yaşlarını yeni aşan 10 yıllık evli bir çiftiz.. Eşim evliliğimizin ilk yıllarında, seksi benden öğrendi ve bu süre içinde en iyi anlaştığımız konu cinsellik oldu diyebilirim.Uzunca bir süre eşimle ilşkimizde herhangi bir fantaziye ihtiya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben, eşim ve chat arkadaşlarımız

İnternette yazışırken bir adamla tanışıyorum. İstanbul’dan. Adam evli çiftlerle sex yaptığını söylüyor. Şaşırıyorum. Merak ediyorum. İstersek bizimle telefonda sex yapabileceğini söylüyor bu beni heyecanlandırıyor monotonluğumuz dağılır diye düşünüyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bizim hikayemiz seks hi

Slm esim necla artik degisik yarak meraklisi olmus tam bir orospu olmustu benden yine birisini bulmami istiyordu.Ertesi gun hamama gitmistim ve beni keseleyen kesecinin kalkmis siki koluma dokundukca iriligini hissediyordum adam isini bitirince sohbe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kilodunuda çıkardım belinden kavrayıp

sizlerle paylaşacağım sex anımı düşünüyordum ve aletimin kocaman olması beni kendimi tatmin etmeye zorladı ve tuvalette otuzbir çekiyordum, işibi bitirdim ve şimdi bilgisayar başına geçerek bu otuz bir çekmeme neden olan sex anımı sizlere de yazmak i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.