Karımı Arkadaşım Erdal Sikti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben mert 40 yasinda evli esim 35yasinda güzelmi güzel cok seksi giyinir biz almanyada yasiyoz saten bizim burlarda türk fazla yok desek azdir acik giyinir ama öyle yarak delisi degil yani cünkü onu denedimve adami polise kadar kovalamis hikayeme geceyim bu sene izine antalya bodrum dolasagiz esim alisveris yamis izin icin sadece acik seyler bana gösterdi bede dedim seni böyle sokakda sikerler canim esimde korkma sen ve izine gittik otel calisanlari bize bakiyorlar esim hemen tanimadinizmi siz hep müsterinize yiyecekgibimi bakarsin herkez 90derece döndü odamiza ciktik esim bu aksam cikmayalim sonra discoya gideriz ok dedim esim odada sadece tangayla dolasiyor dolabi yerlestiriyor bende kilotla saat aksam 8oldu disari ciktik yemek yemege esimm seksi giyindi yemek yedik ciktik yürüyüs yapiyoz saat 12 olmus otelin discosuna girdik birseyler icelimdiye girdik esimin muzigi caliyordu ciktik dans ettik ve oturduk iceceklerimizi aldik köseye karanlik hafif kirmizi isik yansiyor güzel bir köseydi baktikki orda ikikisi oturuyor gelin sizde oturun falan oturduk genc 33 esi 27 oturduk nerden falan almanyadan onlarda 5yillik evlenme yildönümü icin cikmislar esi bir icimlik su acik giyinmis ictik saa3olmus herkez leyla olmus dansa kalktik dans ederken adam deyiselimmi dedi bende ok dedim deyisdik konustuk havadan sudan sarilmaya basladi benimde yarak 20cm var esim onun icin hic erkeklere bakmaz ama bu nasil oldu bilmem dansa devam ettik ve gidelim dedik onlar bizi davet ettiler gittik saten sabah oldu odalarina ciktik esim hemen koltuga yatti bende wc ye gittim kadin yani elif adam bekir odada sevisiyorlar esiminde arkasi dobak gibi cikmis seyrediyorlar bende oturdum esimin amiyla oynuyom kilotu cikarttim amini oksamaya devam ettim elif bile sevke geldi ben wc ye gittim bekir esimin yanina geldi bakiyor bende yavasca ciktim bekir güzelmi evet abi yasina bakarak cok güzel elif kilotsuz amiyla oynuyor elifin yanina gittim elifin eli aminda keldi bana baka kaldi ben devam edeyimmi dedim tamam sevismeye basladik elifi yiyorum ama sanki hic kadin sikmemisim gibi sevisiyoruz bekir esimi uyandirdi esimde devam ediyor cirilciplak yapti esimi sikini baktimki 16,18 cm ince bende elife göstermek istemedim hic elife yvasca amina sokacam korkma dedim neden dedi cok büyük yavas sok okdedim yavasca soktum yarisina girmeden carsafi yirtti bagiriyor arkama bakiyom esimi öyle sikiyorki esimi yüzünde o seyir sanki hic yarak yememis bende elif hazirmisin ama amim yirtildi bekle dedim birden kökledim agzini tutmustum yavas yavas git gele basladim 15dakika sonra yaragimi cikartti yaladi tekrar soktu amina yarim saat siktim elife sordum kacdefa aktin su an 5 inciyi akiyor sende ak ne olursun amim yamaya basladi bekir esimi hala sikiyor 2 saat sikistik elifle ben öpüsdüm esimlede bekir tsk otelimize gittik temizlik yapiliyor bir kadin bir erkek cabuk demeye kalmadi esim yataga atladi kilotu da yokmus ami cikti adam yandan yandan bakiyor cabuk olun ciktilar esime gel dus alalimda yatalim ok dedi soyuna soyunabanyoya gitti bende arkadan ayakda sikisdik yattik saat olmus öglen 3 olmus elif ariyor be ciktim hadin kalkin yorgunum aksam sanki hic kadin sikmemis gibio sikersen yoruluesunesim verdim bekire ne yaptin kiz sen ne yaptiysan hadin denize gelin gittik bekirin yanina gittim slm falan günesleniyom kiremi aldim esime sürüyom arada elimi amina kaydiriyom ih yapiyor yattik günesleniyoz saat aksam 8olmus kalktik bekir dedi ki senle birsey konusacagim tamam aksam yemekde giydiler tavernaya gittik danslar falan saat 1olmus ne yapalim bende bize gidelimmi dedim ok herkez leyla olmus hadi gittik bize esim gecelik ama kilot yok elifede söyledi aynisini yaptiinanmasiniz sabah kadar sikistik iki aksam ara verdik sadece gezdik ama elifi ben birakmadim esimde bekirle izin bitti onlarin biden iki gün önce gittiler bizde esimle dinlendik iki aksam sex yapmadik son aksam iyice ictik ve odamizda sex yaptik ve almanyaya döndük iki hafta sonra bekir esimi aramis gelin diye bize 3saatlik yol hafta sonu gittik elifin hali hic iyi deyil sorduk elif hamileymis aha elife dedim aldiracaksin dedim istemiyorsa kac haftalik 5haftalik burda bekir bizle olali 3hafta oldu senden ya bu bekir elifcigim ne olur afetbeni yarim saat yalvardi elif dediki adamgibi adam olacan saten adamsin ama tamam sizlerdende özür dilerim ve aksam oldu yatalimmi dedik yattik elifi sikersem yavas sikmemei istedi tek yatak elife yavsca soktum eife dedim hazir ol pompaliyom ok dedi ve git gele basladim elif ikisefer üstüste akti elif rahatladi baktimki esimi bekir sikiyor bende yardim edeyim dedim ve esimi ben önden bekir agzina verdi götten yok esimin sabaha kadar siktik. Tüm okurlarına bol bol fantazi dolu yaşam diliyorum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

teyze kızına kaydım

benim adım alper 16 yaşında yakışıklı denilecek bi erkeğim bu hikaye geçen sene başımdan geçti bizim eve teyzemler geldi teyzemin 1 oğlu birde kızı vardı oğlu benle yaşıt kızı ise benden 2 yaş küçüktü gelmelerinin sebebi erkek kuzeninimin rahatsızlığ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper yengem benim

slm ben cömert size başımdan geçen hikayeyi anlatmak istiyorum. günlerden çarşamba idi ben yengemi hep arzuluyordum. Evlerine gittiğim de sadece kendisi vardı. Dayımı sordum evde yok dedi. Bir haftaya anca gelir. Seni tembihledi. Bizde kalman için be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul komşumuzu siktim

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nerden nereye

29 yaşındayım,Bir tekstil firmasında çalışıyorum..Patron cumartesi günü yeni ürünün kalıplarını almam için beni çalıştığımız tasarımcıya gönderdi..3 ortaktılar tasarımcılar..daha öncede gitmiştim ofislerine o gün en gençleri yalnızdı..kalıplar hazır ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalınveuzun

Ben istanbuldan sevda, 1.69 boylarındayım. Liseden mezun olduktan sonra lise arkadaşımla görüştüm. aAma erkekti. Her güzel kızla 1 hafta çıkar. sonra ayrılırdı. Her çıktığı kızıda sikerdi. Ki ben onunla çıkmadım. Üniversiteye başlayınca en yakın arka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Aşkımla Harika Seksim

Merhaba tüm hikaye okuyucuları başımdan geçen gerçek anıları ve deneyimlerimi yine sizinle paylaşmaktan mutluyum,183 boy 79 kılo uzun boylu esmer yakısıklı bir delikanlıyım 30 yaşında Başımdan geçen bir seks anımı yazdım ve oraya yazdığım mailden ekl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ercan abi benim götümü parçaladı

Selamlar ben serdar 19 yaşında 1,79 boyunda 70 kg bir gencim antalyada yaşıyorum anlatacagım gerçektir iki yıl önce agustos ayında hava çok sıcaktı bir pazar günü evde sıkıldım denize gitmek için mayomu ve havlu alarak evden çıktım yürüyerek yavaş ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimle birlikte oldum

ben rezzan 19 yaşında sarışın bir hatunum. numaram 0534 877 5418 budur. benimle irtibata geçmek isteyen kişilerin penisleri en az 20 cm olmalı. eğlenmeyi sex yapmayı boşalmayı çok severim. ilk ilişkim sevgilimle olmuştu önce onu anlatacağım daha sonr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldizim sultan

Slm sikis hikayelerini okuyarak mutlu olan sevgili okurlar benim anlatacagim anim 1 hafta once yasadigim bir guzel anim umarim begenilir Ben ingilterede yasiyan nisanli bir gencim nisanlim turkiyede burda nisanlimin baya bir akrabasi var hepsiyle tan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz askerlik vedası

slm başımdan geçen süper ve gerçek olaydır.. askerlik bitiminde kendi arkadasımla aynı gün teskere aldık ve uçak 1 gün sonra olduğu için biraz eğlenip öyle gidecektik beraber otele yerleştik daha sonra dışarıdan almış olduğumuz alkolu içmeye başladık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.