karım hırsızların tecavüzün’den sonra orospu oldu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben ankarada yaşamaktayım. eşim ile başımızdan geçen bir olayı anlatacam. Eşimle seks yaparken hep üçünçü bir kişiyi düşünmüşümdür. ama bir tülü söyleyemezdim, bir gün 2 adet kavaklı dere şarabı aldım eve geldim, karımla içip seks yapacaktık, şarabı içip ikimizde sızmışız. evde bir çeşit sesler duydum, ve kalkmak istedim ama başım ağrıyordu, karım sızmış yanımda uyuyordu,sesin geldiği odaya doğru gittim. birde kafama bir şeyle vurdular bayılmışım. ayıktığımda beni bağlamışlar.ellerimden ayaklarımdan karımı soyuyorlardı, oda yapmayı yapmayın deyi cılız bi sesle bağırıyordu. yarisalim.comAma nerde onlar karıma abanmışlar karımı yalıyorlardı karım alkolun etkisi ile direnemiyordu bile.ben de dona kalmış bir şekilde izliyordum.karımı soydular, biri göğüslerini yalarken diğeri de amını yalıyordu.karıdan cılız cılız yapmayı yapmayın ne olur diyordu. hırsızın biri bak güzelim seni zevkin doruğuna çıkaracağız, kendini yorma dede. karımın dayanacak güçü kalmamıştı artık, hiç ses çıkarmıyordu.hırsızlar karımın her tarafını yalıyorlardı, ne yalan söyleyim bende zevke geldim.birisi karımın amını yalarken öbürü ağızna verdi karım öyle bir yalıyor emiyorki, benimkini hiç emmemişti.herhalde iş olacağına varsın der gibi emiyordu. bir taraftan sokun haydi sokun deyi bağrıyordu,öyle zevk almıştı ki beni unutmuş hırsızlara sevgilim ,aşkım sokun diyordu.onlarda biri amına sokup çıkarıyor öbürüde ağızına vermiş.gel git yapıyorlardı.Karım benimkini hiç ağzına almamıştı al dediğimde tiskiniyom derdi ,oruspu beni aldatmış hırsızın menüsünü azında hep yuttu.öbürüde amına boşaldı.bir süre üçüde öylece yattılar. ben seyrediyordum, birde baktım karım denen oruspu hırsızın sikini emmeye başlamış. sanki bana kerç ediyordu. hırsızlar tekrar harekete geçtiler, biri alta yattı karımıda üstüne oturtdu karım öyle bir zıplıyorki aklınız durur.öbürüde sikini kremlemiş elinde de kıremle karımın götünü kıremlyor, karım gine çığılıklar atıyorsokun koçlarım her deliğime sokun deyordu. sikini mkırtemliyen hırsız öyle bir soktuki karım bağırdı açıyor ne olur yavaş aşkım yavaş diyordu. karımın götüde patlamiş oldu ikiside karımın amına patladılar. giyindiler ve bana dedilerki karıyın kıymetini bil çok güzel karın var insana zevk veriyor dediler. ummadığınız bir gün gene geleceğiz dediler hahaa polise anlatırsanız bizde deriz kendileri çağırdı deriz dediler ve gittiler.karım yorgun bi şekilde benim ipler çözdü ve ben haşat oldum, beni orupsu yaptılar, ne yapacağız şidi dedi. bende aramızda kalsın kimseye bir şey demiyelim dedim ve o şekilde yattık.sabahleyin kalktı bizimki banyoya girmiş hiçbir şey olmamış gibi banyo yaptı. bende o gün işe gittim. akşam geldiğide karım öyle bi maze hazırlamşki bi görün. üstünde ince bi elbise içi görüküyor orupsu kilot bi,le giymemiş.Neyse içkileri içerken dedim biraz da alkolün tesiri ile akşam çok güzel sikişiyordun sen benim siki hiç ağzına almadın ama akşam ikisininkinide aldın dedim.o da ne yapım zor la verdiler tatlı da geldi.sen de beni hiç böyle sikmedin adamlar yarım saat siktiler dedi. hadi gel sik bakalım onlar g,bi sikecenmi beni dedi ve sikimi ağızına aldı emmeye başladı o heyecanla ağızına boşaldım. gördün mü dedi aha senden bu kadar işte dedi.keşke şimdi burda olsalar da beni gine iyi bir siksinler dedi. utancımdan gittim yattım. ertesi gün işteyim bir tel geldi karımdı akşam erken gel misafir gelecek dedi. bende kim gelecek dedim memleketten arkadaşın efkan dedi akşam eve geldim efkan daha gelmemiş.ne zaman gelecekmiş de dedim. karımda ne bilim akşam gelirim demişti. birde zil çaldı efakan elinde paketlerle geldi. bu ne erkan dedim vallahi bir tekirdağı rakısı ve taze balık getirdim dedi. neyse masayı kurduk içiyorduk karımda geldi bende bir bardak içiyimmi dedi erkanda ya yenge sen içmezdin senidemi alıştırdı içmeye s.ş. dedi.alıştırmazmı nelere alırştırdı bir bilsen deyerek oturdu ve içti.bir iki derken içmeye başladık karımın üstünde ince bir etek vardı sohbet ediyorduk bir de rakı bitmiş. karım daha içersiniz herhalde bana git bir içki al gel dedi. bende efkan içelimmi dedim o da olur dedi.ben camın perdeyi az açtım ve içkiye gittim geldim camdan baktım efkan karıma bir şeyler diyo yan yana oturmuşlar, karımın omuzuna elin atmış öbürü ilede eteği kaldırmak istiyo ama karım elini çektiriyor. biraz daha baktım. efkan karımın etek hafifden açılmış amı dışında kaltak kilot bile giymemiş.efkanın gözü orda elide bacaklarını okşuyo ben öyle bir zefke geldimki, neyse içeri girdim ikiside yerlerine geçtiler.Neyse ben rakı yı doldurdum birer attık karım ben yeter içmeyecem siz çin benim kafam iyi oldu ben yatacam di,ye gitti. ve içkileri içerken bizde rakıyı içerken benimde aklıma bir fikir geldi dur bakıyım benim karı beni altadacakmı deyi orda sızmış gibi kafamı kanebenin üztüne koydum .efkan biraz durdu ve bana baktı kalktı gitti.bende arkasından gizlice baktım direk yatak odasına girdi.kapıyı örtü karımla konuşuyorlar karımın sesi geliyo bi kocama ben bakım gelim dedi ve yatak odasından çıktı ben sızmış gibi yaptım yanıma geldi koacacığım kalk yatağa yat dedi ama ben hiç seslenmedim. bu sızmş ya sen böyle içersen senin karıyı daha çok sikerler dedi ve gitti. efkanın sesi geliyor kapıyı ört deyi bizim oruspuda boş ver kavat sızmış onu artık sabaha kadar kimse kaldıramaz dedi. ve içeri girip sevişmeye başladılar ben kapının yanından seyrediyordum. öyle ateşli sevişiyorlarki zevkten dört köşe olsum karım erkanın donu cıkarttıki o ne olmaz böyle bi şey benim yarraktan iki üç misli yarrak bizi,m oruspu bile bir hoş oldu bu ne der gibi.Ama birbirlerini emiyorlardı ki ben dayanamadım içeri daldım. birde beni görünce ikisi de bir hoş oldular. ne yapıyomuz siz dedim bizimki ne bilim sarhoşum ben sen sandım dedi efkanda bende bilmiyom ne oldu gibisine sarhoşluğa vurdu.efkan kalktı giyinecektiki. bizimkarı bak anlatırım herkese geçenki olay deyi beni tehtit etdi gel efkan dedi üçümüz yatalım gitme dedi. bende yatmak istiyordum olur dedi ve geldi üçümüz sevişiyorduk efkanın yarrağın yarısın alabidi benim karı bende alttan efkanın yarrağnı amdan çıkartıp emiyorum öyle zevkliki anlatamam.efkan bizim karının amını dağıttı.sonra ben çıktım bizim oruspunun üstüne ben karıyı sikerken efkana işaret etmiş sende arkama geç diye ben önden efkan arkadan karıyı dağıttık. benim karı oldu bi oruspu bana dün gene dedi efkanı çağır diye.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Beni Arabanın Arkasına Geçirip

Merhaba ben lise son sınıfta okuyan 18 yaşında bir zengin ailenin kızıyım. Özel okulda okuyorum ve etrafımdaki arkadaşlarım da benim gibiler. Çoğu erkeğin daha lisede olmasına rağmen arabası var. Maddi durum iyi olunca hepsi züppe anlayacağınız. Kızl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimi götünden siktim

Merhaba ben volkan uzun zamandır burdaki porno hikayeleri'ni okuyorum benimde başimdan gecen bi animi yazmak istedim sevgili okurlar neyse konuya geceyim ben 1.80 boyunda 75 kiloyum kiz arkadasim universitede okuyor neyse birgun bunu alip arabayla do... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındayım. yaz tatilinde kızlığımı bozdurdum

Selam sex hikayeleri okurları ben bursadan Öykü 15 yasindayim. Bu yaz yasadigim bir olayi anlaticam daha fazla icimde tutmam istemiyorum cunku. Ailemle kusadasina tatile gitmistim orda rastlanti sonucu bir gençla tanistim. Cocuk dediysem en az 20 va... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cezaevinde bayanlarla sikiş

Merhaba değerli yarisalim.com okurları..Ben Selma..41 yaşında sekse oldukça düşkün azgın bir bayanım….Yani anlayacağınız dolgun vücüdlu iri memeli iri götlü orosbu ruhlu bir ev hanımıyım..Şu anda evliyim..Kocamda gayet azgın bir sikici..Onunla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

müşterimle sikişirken kuzeni odaya girdi grup sex

Merhaba sex hikayeleri okurları. Ben porn hikaye den Esra Bu akıcı siteye benim de katkım olsun dedim ve paylaşıyorum. İzmirde yaşıyorum 24 yaşında LCW mağazasında çalışan bir bayanım. Birgün müşteriler ile ilgilenirken bir çift geldi ve elbise seçim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komutanımın eşini götünden siktim

elam Adım abuzer öncelikle ben kendimden bahsetmek arzuluyorum ben 17 yaşındayım. Fizigi güzel yakışıklı boylu poslu bir gencim. Babam memur olduğu için çok şehir dolaşmışız en son tayinide İstanbula çıktı.Yeni evimize taşındık ve bir kaç gün geçtikt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimin çalışanı beni inletti

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güvenlik görevlisi ebruyla sikişmelerimiz

Slm, ben Mehmet. Ankara’da bir alışveriş merkezinde mağaza müdürüyüm. 30 yaşındayım, oldukça kaslı bir vücuda sahibim, yıllardır vücut geliştirmeyle uğraşıyorum. Rahat yaşamayı seviyorum, seks benim herşeyim. Sizinle, Güvenlikçi Ebru’yla yaşadığımız ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilisinden ayrılan kübrayı teselli etmek için götünden siktim

Merhaba porn hikaye okurları. Bugünün tarihini atarak 13:11:2014 hikayemi paylaşıyorum. İsmim Murat geç uyanan biriyim. bugün nasıl oldu bilmiyorum birden 9 gibi uyandım.. Geri kafamı vurdum baktım Kübra beni aramış geri döndüm Murat nerdesin dedi. E... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste sikiştik

Merhaba ben kaan. Ben 17 yaşında boylu poslu bi delikanlıydım şuan 35 yaşındayım . Şimdi size otobüsün arkasında nasıl seviştiğimi anlatıcam. Yorgundum sabah erken kalkmıştım okula gittim sıkıcı derslerle dolu sıkıcı bir gündü bizim ev okula uzak old... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.